hej ik ben ook geen held in namen onthoudenquote:
Fijn, heb je net al je chemokuren achter de rug, wordt je weer een ander gezwel toegewenst!quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar jij hebt vast weer een of ander gezwel tegen die tijd![]()
Nou, nee, niet echt, ik check wel wanneer het is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
jij nog een voorkeur hosti ?
Nou , we kunnen met z'n allen naar de sportschool waar ik vroeger wel eens kwam, potjes gaan sparren tegen elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, wat een liefdeWe kunnen ook iets gaan doen dat we elkaar pijn mogen doen ofzo..
Gast, neem nog een pilletjequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ach ik ben toch niet uitgenodigd dus het zal mij allemaal een worst wezen maar veel plezier !
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tuurlijk ben jij wel uitgenodigd D_K, je moet niet op swarma yashaaaaa LR LG CP Mikkie Pietje Moblo H_M Doodkapje LG en Houniet letten, doen wij ook niet
Ja inderdaad zeg...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
Lang geleden iig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah als in toen er nog kuilen waren in plaats van drempels?
Oi, don't even go there, sonny.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
Het lijkt me beter een keer een pilletje minder te nemen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gast, neem nog een pilletje.
De post lijkt me duidelijk genoegquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op je eigen posts doelt?
Ga jij eerst je piemol maar eens vinden voor je over neuken gaat pratenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
De post lijkt me duidelijk genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |