Hehe lulligquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Godverkloten.
Ben ik gisteren niet naar Utrecht gegaan ivm school, valt de les uit![]()
![]()
![]()
En toen moest ik weer naar huis, door die stromende regen.. heb 20 min gewacht maar het werd niet minder.. nu zijn m'n spullen echt doorweekt.
Op zich jammer, maar er zijn grote Q feesten te over met hardstylequote:
waneer is qlimax ook al weerquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op zich jammer, maar er zijn grote Q feesten te over met hardstyle.
22-11quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waneer is qlimax ook al weer?
Laatste twee jaar wel inderaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
Defqon is altijd binnen 20 min uitverkocht
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:53 schreef LastRequest het volgende:
Godverkloten.
Ben ik gisteren niet naar Utrecht gegaan ivm school, valt de les uit![]()
![]()
![]()
En toen moest ik weer naar huis, door die stromende regen.. heb 20 min gewacht maar het werd niet minder.. nu zijn m'n spullen echt doorweekt.
Ik zit eigenlijk ook steeds vaker te denken om toch weer een eindeloos online gedoe op mijn mobiel te nemenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Buienradar op je mobiel!
Altijd handig!
De kassa stond buiten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik weer
Wat een kutweer, ga je boodschappen doen ist droog, sta je af te rekenen komt het met bakken uit de hemel
wedden dat je m voor de deur kunt parkerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was samen met mijn moeder en de automaar die winkel is zo dat je de auto niet voor de deur kan rijden..
Met je korte beentjes!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Spinnen is evilquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Ik dus ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb de conditie van een nat vloeitje dus dan is spinnen echt helemaal waardeloos.
She tricked youquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dus ookalleen moblo zei dat dat niks uitmaakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |