Ik zou er een KLB topic over openenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
Volgens mij waren ze de afgelopen weken sneller dan hier...quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mijn berekeningen gaat t over 4 maanden ongeveer gebeuren dat we ze inhalen
wij hebben rond de 25/30 topics per maand, en zij rond de 10
huidige verschil is 80 topics, daar zijn wij 3 maanden mee zoet, in 3 maanden hebben zij ook weer 30 topics erbij dus dat duurt ons nog een maanddus daarom denk ik dat we over 4 maanden ze ingehaald hebben
Die bedoelde ik niet alleen, er zijn vast wel meer mensen die niet gegaan zijn. Bovendien krijg je vast nog leuke dagen en avonden dit jaar, dan ben je Utrecht zo vergetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mik, je vriendin was idd ook een achterblijver haha! Maar je hebt gelijk, ben er al overheen thanks to Yasha en d'r goeie gesprek.
Nah, zie het positief. Je voelt je nu nog steeds bagger. Als je naar Utrecht was gegaan, was de kans enorm groot geweest dat je je nu nóg meer bagger had gevoeld en dat je wellicht vanavond of morgen enorm beroerd was geworden. En vooral morgen met de inauguratie (neem ik aan?) zou dat enorm jammer zijnquote:Ben vandaag gewoon strontchagrijnig omdat ik me nog steeds bagger voel, Utrecht gemist heb voor niets en m'n afwas op me staat te wachten!
Weet ik, maar als je 't hier uit gaat bitchen vallen er slachtoffers. Laat je 't uitwaaien en geef je er verder geen aandacht aan komt 't wel goed, denk / hoop ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
Echter de laatste tijd zijn de afzeikers vooral serieus en lijken mensen er op uit om serieuze kutopmerkingen naar elkaar te slingeren. Beetje jammer.
Geen zin. Dat komt later misschien wel, over een of ander nutteloos onderwerpquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou er een KLB topic over openen
Ik vind dat je helemaal gelijk hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
Zo werkt dat bij mij dus nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je 't hier uit gaat bitchen vallen er slachtoffers. Laat je 't uitwaaien en geef je er verder geen aandacht aan komt 't wel goed, denk / hoop ik.
Ywquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Mik, je vriendin was idd ook een achterblijver haha! Maar je hebt gelijk, ben er al overheen thanks to Yasha en d'r goeie gesprek.
nee vanaf mei hebben ze tlekens minder topics per maand en wij blijven constant rond de 25 met in mei en augustus 30+ topicsquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze de afgelopen weken sneller dan hier...
Oké papaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij dus niet. Mijn ervaring is dat het vaak niet echt over waait
. Nou ben ik zelf gelukkig niet actief bij het gezeik betrokken, maar dan nog. De lol van het posten gaat er zo snel vanaf.
Ik ben helemaal niet op zoek naar slachtoffers of mensen die naar elkaar gaan wijzen met een belerend vingertje, maar misschien moet eenieder bij zichzelf te rade gaan hoe zijn postgedrag de laatste tijd is en of dat enigszins sfeerverhogend is.
Weet je wie die website heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgende week zaterdag middelbare school reünie. Ben eigenlijk best benieuwd of dat leuk gaat worden. Meer dan 1500 man komt er
.
Een aantal docenten heeft 't georganiseerd, dat is dus ook de organisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
Weet je wie die website heeft gemaakt?
Weet je wie er in de organisatie zit?
Weet je wie daar ook op school zat?
Ga je ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
We hebben dus meer dan een blouse gemeenschappelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Weet je wie die website heeft gemaakt? --> JD
Weet je wie er in de organisatie zit? --> JD
Weet je wie daar ook op school zat? --> JD
We hebben dus meer dan een blouse gemeenschappelijk
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een aantal docenten heeft 't georganiseerd, dat is dus ook de organisatie. Wie er allemaal op school zaten? Nou die 1500 man
![]()
.
Zit jij in de organisatiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef -J-D- het volgende:
Wat een idiote klus is het om zoiets te organiseren maar goed.
Je de bovenstaande tien à vijftien posts wellicht kunnen lezen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt een minimeet mikkie?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit jij in de organisatieOMFG nu zie ik de foto pas
!!!!!
![]()
Werk je daar nu nog? Wat doe je daar dan? Zat je er in de periode '97 - '02 ookquote:
Op de reunie waar ik heen ga, en JD mede-organisator van isquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
waar komt een minimeet mikkie?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werk je daar nu nog? Wat doe je daar dan? Zat je er in de periode '97 - '02 ook?
Ey kontenlikken doe ik niet aan hequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:40 schreef swarmahoer het volgende:
wat gebitch van jou, gekontlik van yas... de afwas bij lr thuisof de reunie van piet...
nog bedankt hequote:
Wat geef je, aan welk niveauquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:44 schreef -J-D- het volgende:
Na het ff teruggelezen te hebben, moet ik het ff uitleggen.
Tot 97 zat ik er als leerling. Vanaf 2001 als docent
VMBO, Wiskunde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat geef je, aan welk niveau?
Wiskunde-docenten, dat zijn de ergste toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:45 schreef -J-D- het volgende:
VMBO, Wiskunde.
Geheh, en bedanktquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wiskunde-docenten, dat zijn de ergste toch?
Ik heb uit de organisatie van Verhoeven, vd Wielen, Cuypers en Wenting les gehad.
+ Sponsoren + bijdrage schoolquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat de organisatie een boel werk is geloof ik wel, 1500 man * 20 euro is toch een budget van 30.000 euro. Knap feestje
.
jij hebt ook meegeholpen aan die 200quote:
Eten en zuipen met oude klasgenotenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
wat gaat er gebeuren op t feestje dan?
Bier en tietenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
maar met zoveel geld bedoel ik meer... daarvoor heb je meer dan alleen eten en drinken lijkt mequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eten en zuipen met oude klasgenoten.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
quote:16.00u
Ontvangst en verwijzing naar lokaal of ruimte waar de eindexamengroep van de bezoeker bijeen komt. Daar worden herinneringen opgehaald, vriendschappen hernieuwd en ervaringen uitgewisseld.
Mocht u het SGOB / OBC hebben verlaten zonder diploma, dan kunt u aansluiten bij een groep oud-klasgenoten naar keuze.
17.00u
Verzamelen in de gemeenschappelijke ruimte voor een drankje, waar docenten en oud-medewerkers ook aanwezig zijn. Wellicht zullen sommigen nog gastlessen verzorgen.
18.00u
Naar Betuws gebruik zal er een drankje geschonken worden en zal er een buffet zijn.
Daarna
Feestavond met muziek
Eindtijd: ongeveer 22.00 uur
Gedurende de dag zullen er foto's gemaakt worden van de klassen/examengroepen.
Bovendien zullen er diverse exposities zijn.
Een hernieuwde kennismaking met oude bekenden, een heerlijk maal én een feestavond met muziek. Wat kan een mens nog meer wensen op een reünie? Dankzij uw bijdrage (20 euro) kunnen wij deze zaken mogelijk maken.
Oh en het topic is van jou, dus jij bedankt iedereen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt ook meegeholpen aan die 200
niemand doet het dusjaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Oh en het topic is van jou, dus jij bedankt iedereen?Grapje.
Ik heb geen idee waar je het over hebt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
Echter de laatste tijd zijn de afzeikers vooral serieus en lijken mensen er op uit om serieuze kutopmerkingen naar elkaar te slingeren. Beetje jammer.
Mwah, ik denk dat er niet meer dan een half uur speling in zit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die eindtijd is toch wel een schatting he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |