wedden dat je m voor de deur kunt parkerenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was samen met mijn moeder en de automaar die winkel is zo dat je de auto niet voor de deur kan rijden..
Met je korte beentjes!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Spinnen is evilquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut moblo, haalt ze me gewoon ff over om te gaan spinnen
Ik dus ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb de conditie van een nat vloeitje dus dan is spinnen echt helemaal waardeloos.
She tricked youquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dus ookalleen moblo zei dat dat niks uitmaakte
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ff topics van nijmegen en groningen aan t vergelijkenkijken of we n beetje inlopen
hoezo kansloos
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.quote:
ow dat laatste wist ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een link, daar kan je op klikken, en in dat nieuwsbericht staat iets over mevrouw M. Smit, die vindt Manu nogal geil, dus ik denk ik zeg 't ff.
Zo moeilijk was dat toch niet.
ja tussen arnhem en nijmegen ree/rijdt niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Volgens NS.nl zijn er geen storingen, of ja nu net eentje bij Gorinchem ofzo..
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
Ze staat nu in Utrecht Centraal en wordt weer naar Arnhem gestuurd..
Dat is echt kut, heb 't ook al erg vaak gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Waarom doet m'n zusje er dan al meer dan 2 uur over om vanuit Arnhem naar Nijmegen te komen![]()
quote:Arnhem-Nijmegen/Tiel Vrijdag 12 September 15:41
Oorzaak De beperkingen tussen Nijmegen en Arnhem als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
<br /> Het treinverkeer is volledig hervat.
Ze heeft mij gelukkig wel nog, er staat duidelijk in dat haar echte vrienden wel weten dat ze dat wetenquote:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vondquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
Daarin wordt iig aardig gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik dacht alleen dat CP dr geil vond.
Sjonge ik heb te serieuze msn gesprekken voor het tempo van dit topic
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik dacht dat alleen Pietje haar geil vond
Das standaard op vrijdag en maandagquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef Posdnous het volgende:
Gigantisch veel file's rond Nijmegen..
Dat dan weer wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daarin wordt iig aardig gedaan
wtfquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, zal je toch maar zo depri worden van de regen dat je besluit om voor de trein te gaan
Pas vanaf half 5quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das standaard op vrijdag en maandag
Op andere dagen eigenlijk ook
Klopt ook, normaal staat het rond die tijd ook pas katsvol met mensen die de stad uit moetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pas vanaf half 5en met de motor lekker overal langsop
Maar niet zoals nu.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Das standaard op vrijdag en maandag
Nee, was iemand andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
PP ging daar toch heen?
Prima. Ik ben namelijk eigenlijk nooit ziek. Heb me in 11 jaar werk/school/studie nog nooit ziek gemeld en ben eigenlijk ook nooit ziek. Gewoon bikkelen en als je je écht hondsberoerd voelt een ibuprofen en dan alsnog bikkelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordt
Dat is wel heel jammer ja. Maar ach, shit happens. 'T is nu te laat, gewoon vanavond en morgen er een feestje van maken. En wat wellicht ook scheelt: je bent niet de enige die het heeft moeten missen, dus je hebt lotgenotenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:13 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar het is écht zuur, je gaat namelijk maar één keer in je verenigingscarrière doen wat ze gisteravond deden.. en het was echt heel erg zonde dat ik niet meeging.. achteraf had ik dus wel gekund, nu zal ik het nooit meemaken![]()
Nouja laat ik dan maar net doen alsof ik me anders weer zieker had gevoeld ofzo, dan heeft het nog enigszins nut gehad.
Da's mooi kut. Reden nummer zoveel om lekker met de auto te gaan. Dan sta je tenminste nog met een lekker muziekje in je eigen karretje in de file ipv op een koud perronquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:42 schreef LastRequest het volgende:
Nee maar dat staat op de sitequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:14 schreef morgane het volgende:
Ga jij ook dan?
Ik heb het dan ook tegen Manu, want je zei net al dat je niet gaatquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee maar dat staat op de site.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef morgane het volgende:
Boeiend? De vorige keer stond ik in een modderplas (MIDDEN in de kleine tent) mn vest uit te wringen...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:15 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook tegen Manu, want je zei net al dat je niet gaat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat een gerel, er moet nodig eens geneukt worden door sommigen
wie is mikkiequote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
En trouwens, wat een gebitch hier in het topic de laatste tijd zeg, en ook al in het meettopic.
D_K die regelmatig verkeerd begrepen wordt, CP en Yashi die onderling bitchen, gezeik over LR en Ovum. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik heb niet het idee dat het er gezelliger op wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |