Ik ben er niet trots op ofzo en als ik het dan zomaar neerplemp komt dat ook zo matig over. Maar vooruit. Bij ons op de middelbare was een groot sportveld en een gast die echt iedereen treiterde die was me dus aan het kloten en aan het duwen enzo, bij dat sportveld dat omringt was met een soort betonen paaltjes met stalen pijpen die dan horizontaal daar op lagen. Naast dat veld was het fietsenrek en daar werd ik door hem in een hoekje geduwd, waardoor ik het zo zat was dat ik een van die stalen pijpen die daar hingen heb gepakt en hem daarmee zo hard op zijn knieschijf heb geraakt dat die verbrijzeld was. Waardoor ik naar de police moest enzo. Uiteindelijk omdat ik nog minderjarig was geen strafblad voor gekregen, mede omdat het 'slachtoffer' een bekende was bij de locale law enforcement. Daarna meteen begonnen aan mijn kickbox carrierequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu maak je 't nog vager en worden we nog nieuwsgieriger.
Volgens mij niet, laatste keer dat ik m zag had ie een stok. Maar dat is ook al weer een jaar of 8 geleden dat ik hem zag. Diploma uitreiking.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:, kan hij wel weer normaal lopen?
Daarom is zelf koken inderdaad beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad
Jezus ik merk nu pas hoe lekker voor jezelf koken is, gewoon eten wanneer je honger hebt.. Nu staat er een pan vol met heerlijke gebakken aardappels klaar en een schaal kibbeling, moeten we op mijn vader en broer wachten
Ja respect of gewoon bang..quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik snap meteen waarom iedereen respect voor je had ineens
Waarschijnlijk het laatste inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja respect of gewoon bang..![]()
Scheelde ook een hoop dat ik toen binnen een zomervakantie van iel mannetje naar getrainde kickboxer ging![]()
dat waren nog eens tijden
Iig niet vanuit een iel mannetje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Misschien moet ik ook eens kickboxer worden.
das meer iets voor hmquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iig niet vanuit een iel mannetje.
tja, in 10 jaar kan er veel veranderen... Eerst was ik redelijk normaal gebouwd, daarna ben ik best fanatiek gaan sporten, veel krachttraining enzo en toen ging ik op kamers waardoor ik ineens ging uitzetten, nog wel eten alsof ik veel koolhydraten nodig had maar als je er niet bij sport dan heeft dat geen zin.quote:
hij moet nog vol ff wachten dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ga ik ook maar eens koken. Jullie maken wel een prachtig nieuw topic.
moederskindjesquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
zeker als je moeder t maakt schiet t op
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:38 schreef swarmahoer het volgende:
is n vriendinnetje van mn zusje hier, kan goed piano spelen zegk zet de a team er zelfs zachter voor
17quote:
jawel duurt vaak te lang en als je net als ik altijd kritiek hebt op ALLES dan is t niet zo gezellig meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef swarmahoer het volgende:
niks mis met moeders die je eten klaarmaken
als je overal kritiek op hebt moet je ook maar zelf koken sukkelquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jawel duurt vaak te lang en als je net als ik altijd kritiek hebt op ALLES dan is t niet zo gezellig meer
Mwa ze heeft al een vriend... Maar lelijk is anders hoorquote:
Dat inderdaad, maar ik snap het wel.. Precies wat je zegt op een gegeven moment ist gewoon zat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, dat is idd wel een heftig verhaal.
quote:
Je ziet er helemaal niet zo dik uit hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapske
ik heb het geluk dat ik al met mijn gewicht bezig was voor ik op kamers ging anders was ik nu echt moddervet geweest
Kom maar met die opmerkingen dat ik dat al ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |