Er is er altijd wel ééntje die erop reageertquote:Op donderdag 11 september 2008 14:32 schreef MaJo het volgende:
Fipo in je eigen topic is wel een beetje gay nem
Eeeh...de "havenstad" van MM en de Soempie-actie uit het vorige topic?quote:vanwaar deze TT?
Ik zit vol met goede ideeenquote:Op donderdag 11 september 2008 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Koffie zetten, aaaaahh wat een goed idee!
Gaaf.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, vet: ik krijg misschien de eettafel van mijn moeder, met de stoeltjes die erbij horen
Echt zo'n mooie, ronde oude cafétafel, en de stoeltjes hebben een brandschildering op het zitvlak
Heeeel mooi. Ik zit even foto's uit te zoeken.quote:
Ik zal dr eens over nadenken.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij de bruiloft van een vriendin was geweest wilde ik meteen zelf ook trouwen
En vorige week toen ik naar Mamma Mia the Movie was geweest, eigenlijk ook wel weer![]()
Ik heb de Soempie actie denk ik gemistquote:Op donderdag 11 september 2008 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is er altijd wel ééntje die erop reageert
[..]
Eeeh...de "havenstad" van MM en de Soempie-actie uit het vorige topic?
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zal dr eens over nadenken.
Sven had ook steeds van die opmerkingen over trouwen.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
Toen ik bij de bruiloft van een vriendin was geweest wilde ik meteen zelf ook trouwen
En vorige week toen ik naar Mamma Mia the Movie was geweest, eigenlijk ook wel weer![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de Soempie actie denk ik gemist![]()
Ik zit nu in een te hete bus en zometeen waarschijnlijk in een steenkoude treinen dat allemaal voor de tandarts
Maar daarna borrelen met vriendinnen
Borrelenquote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
Voorspelde Soempieactie:
Soempie wil het bruidsboeket vangen. Dat lukt maar ze breekt haar hak en valt in de bruidstaart.
Watquote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef Soempie het volgende:
Ze vertelden dat alleen als je vrijgezel bent je mee mag doen met boeket vangen.Dus ze kon het boeket zo aan m'n andere zus overhandigen.
Gaan jullie het ook zo doen?quote:Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Soempie het volgende:
Het was echt zo gaaf.![]()
En ze zag er zo mooi uit. Ringen laten ontwerpen en oorbellen, ketting. Ik heb de halve dag zo![]()
rondgelopen.
Oneerlijk !quote:Op donderdag 11 september 2008 15:35 schreef Soempie het volgende:
Ze vertelden dat alleen als je vrijgezel bent je mee mag doen met boeket vangen.Dus ze kon het boeket zo aan m'n andere zus overhandigen.
Van zo'n boeket ga je heus niet gelijk trouwen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:04 schreef Whiteguy het volgende:
Oneerlijk !
Een niet-vrijgezel kan immers ook de volgende zijn die (weer) gaat trouwen
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van zo'n boeket ga je heus niet gelijk trouwen.
Dat boeket is er alleen maar om die wanhopige vrijgezellen weer een heel klein beetje hoop te geven dat ze ooit nog iemand vinden.
Helllooooooo Captain Buzzkill!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat boeket is er alleen maar om die wanhopige vrijgezellen weer een heel klein beetje hoop te geven dat ze ooit nog iemand vinden.
Trouwen? Met Sven?quote:
Wyccie ik krijg plots het idee dat je vrijgezel bentquote:Op donderdag 11 september 2008 16:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen overrated en toch weerhoudt dat mensen er niet van die dingen te doen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Trouwen is zwaar overrated...ook goede middag trouwens
Hmm, juist niet, toch?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wyccie ik krijg plots het idee dat je vrijgezel bent
Daar heb je gelijk in. Dit is Kasteel Neuschwanstein. Het sprookjeskasteel van Doornroosje is hierop gebaseerd.quote:
Toeristische hotspots bezoeken, vooral als je zelf in het land woontquote:Op donderdag 11 september 2008 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen overrated en toch weerhoudt dat mensen er niet van die dingen te doen.
Voorspelbare reactie: geef eens een voorbeeld?
Voorspelbare tegenreactie: ik kan er nu net niet opkomen
Toch wel hoor.quote:
Echt?quote:Daar heb je gelijk in. Dit is Kasteel Neuschwanstein. Het sprookjeskasteel van Doornroosje is hierop gebaseerd.
Oh, goed punt!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toeristische hotspots bezoeken, vooral als je zelf in het land woont. Heb nog geen enkele Nederlander positief gehoord over het sexmuseum
Ik ben in het buitenland getrouwd binnen een paar uurtjes in T-shirt en spijkerbroek en zonder familie en ik ben blij dat ik al die poppenkast heb weten te ontlopen...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel van het trouwgedoe. Als je het doet moet je het ook echt goed doen.En wat m'n zus ook al zei 'man' klinkt toch anders dan 'vriend'. En officieel en aan iedereen van wie je houdt laten zien dat je voor altijd samen wilt blijven, dat heeft ook wel wat.
![]()
Het boeide me eerder nooit zo, maar nu ben ik helemaal voor.
Zelfs in de Efteling hebben ze dat niet eensquote:Op donderdag 11 september 2008 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In Bonn ben ik in een kasteel geweest waar de voegen op de muur getaped waren
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs in de Efteling hebben ze dat niet eens
Die 15 compenseert het wel weerquote:Op donderdag 11 september 2008 16:24 schreef Soempie het volgende:
Ik was positief over het seksmuseum. En 15 jaar.
Voor mij The Tower of London. Mijn voorstelling van dat ding was een gebouw wat meer de hoogte had van de Domtoren dan van een uit de kluiten gewassen schommelquote:Op donderdag 11 september 2008 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, goed punt!
Het Vrijheidsbeeld!
Oh, dat was niet de bedoeling. Ik ben in ieder geval niet zo'n wanhopige die iedereen in een straal van 50 meter om me heen neermept en als een wilde kat dat boeket uit de lucht vangt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Toch wel hoor.
Die Dungeon ben ik ook geweest, dat is echt grappigquote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was niet de bedoeling. Ik ben in ieder geval niet zo'n wanhopige die iedereen in een straal van 50 meter om me heen neermept en als een wilde kat dat boeket uit de lucht vangt.
Ik vind toeristische hotspots bezoeken juist leuk. Het seksmuseum heb ik nog nooit gezien, wel de Amsterdam Dungeons. Heb me er prima vermaakt.
Echt?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die Dungeon ben ik ook geweest, dat is echt grappig
Ik heb begrepen dat je een US kant hebt en een Canada kant en dat de één wel gewoon leuk is. Maar ik durf het niet te bevestigenquote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat trouwens ook héél erg is zijn de Niagara watervallen. De watervallen zijn geinig om te zien, maar hoe ze het erbij liggende stadje hebben verkracht, niet normaal. Meer, een en al spookhuis en 'world record' tentoonstelling. Vreselijk
De Canadese kant is één groot pretpark, de Amerikaanse zijde is bijna preuts te noemen...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat trouwens ook héél erg is zijn de Niagara watervallen. De watervallen zijn geinig om te zien, maar hoe ze het erbij liggende stadje hebben verkracht, niet normaal meer. Een en al spookhuis en 'world record' tentoonstelling. Vreselijk
Maar in die ben ik dus nooit geweest..dus geen referentiemateriaal voor mijquote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt?
Vergeleken met die van London en Edinburgh stelt die Amsterdam niets voor.
Wahaha ja dat was juist grappig. Die foto ervanquote:Dat achtbaantje op het eind...![]()
Het mooie vond ik juist dat dit geen poppenkast was. Het was een klein groepje en bij de receptie kwamen er nog een klein aantal mensen bij.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in het buitenland getrouwd binnen een paar uurtjes in T-shirt en spijkerbroek en zonder familie en ik ben blij dat ik al die poppenkast heb weten te ontlopen...![]()
Wel heb ik een mooie ring, die ik zelf heb laten maken.
Zonder inscriptie weliswaar, want we wisten niet wanneer we gingen trouwen en achtraf hebben we de moeite maar niet meer genomen...
Ik wel.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
oeps, daar zou ik mijn geld nóóit op durven zetten hoor.
Dat achtbaantje vond ik nou juist zo leuk. Wie had nou gedacht dat daarbinnen een achtbaantje was gebouwd?!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Echt?
Vergeleken met die van London en Edinburgh stelt die Amsterdam niets voor.
Dat achtbaantje op het eind...![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat afschuwelijk.
Wij zijn in vegas getrouwd, bij de burgerlijke stand.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
Nou hoeft het van mij allemaal niet zo extreem uitbundig maar het Vegas-huwelijk dat ik heb bijgewoond was toch wel arme troef hoor
I know maar jullie insteek was toch wel iets andersquote:Op donderdag 11 september 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn in vegas getrouwd, bij de burgerlijke stand.
Minder dan armoe troef dus en wat ons betreft:![]()
Voor jezelf natuurlijk.quote:Voor wie trouw je nou?
Voor jezelf of voor je familie?
Lekker kitscherig...quote:Op donderdag 11 september 2008 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat afschuwelijk.
Dat vraagt om fotos natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 16:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat achtbaantje vond ik nou juist zo leuk. Wie had nou gedacht dat daarbinnen een achtbaantje was gebouwd?!
Ik sta trouwens altijd heel leuk debiel op dat soort foto's.
RB, het valt me nu pas op dat JIJ het bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij zijn getrouwd voor ons kindjedie 5 maanden later kwam
Ik vind pompeuze bruiloften geldverspillende dingen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know maar jullie insteek was toch wel iets anders
[..]
Voor jezelf natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
RB, het valt me nu pas op dat JIJ het bent.![]()
Waar heb jij nou weer uitgehangen?
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraagt om fotos natuurlijk
Ik kwam de mijne vorige week nog tegen. En ook die met het hakblok en de rubberen bijl
Nogmaals: voor jezelf.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Vandaar mijn vraag voor wie je trouwt...
Nee, ik ben al sinds de studie weer is begonnen heel goed aan het SOGgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:42 schreef RoofingBurner het volgende:
![]()
volgens mij kan ik dat ook aan jou vragen, of niet? Ik ben een tijdje andere dingen wezen doen. Beetje werken enzo. Werd een beetje hyper van werken en internetten tegelijk. Multitasking is niet zo mijn ding bleek wel. Ik lees wel vaak mee
Oh dat is echt precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 11 september 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Bij mij hier willen ze wel trouwen. Of heel graag kinderen, maar nergens een man te bekennen.
Nee, ik ben de enigequote:Op donderdag 11 september 2008 16:54 schreef wyccie het volgende:
Zijn daar nog wat mannen en vrouwen over, Nem? Stuur ze even hierheen. Dan hoef ik dat gezeur hier ook niet aan te horen.
Ik zit een beetje met de voorwaarden: kinderenquote:
Het hele wel/ niet uitnodigen kan ook zijn omdat je juist voor jezelf trouwt. Dan wil je die verre familie er niet bij, maar alleen de goede vrienden en familie waar je close mee bent.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind pompeuze bruiloften geldverspillende dingen.
Als het bruidspaar het er voor over heeft, prima.
Maar ik hoor vaak genoeg toestanden over mensen wel/niet uitnodigen, wel/niet laten mee dineren en zo, omdat het allemaal zo in de papieren loopt.
Vandaar mijn vraag voor wie je trouwt...
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Postzegels heb ik ook wel. Postcrossing![]()
Mijn god, wat ben ik toch een sufkut.![]()
Maar eten heb je nodig om te presteren.quote:Ik heb trouwens een dilemma.
Ik moet nu nog:koken en eten studeren slapen
En ik heb tijd voor slechts één van de drie.
Als ik ga koken en eten krijg ik zo een enorme dip. Dus dat valt eigenlijk al af.
Slapen of studeren?
Studeren.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Postzegels heb ik ook wel. Postcrossing![]()
Mijn god, wat ben ik toch een sufkut.![]()
Ik heb trouwens een dilemma.
En ik heb tijd voor slechts één van de drie.
Als ik ga koken en eten krijg ik zo een enorme dip. Dus dat valt eigenlijk al af.
Slapen of studeren?
Dat is jammer, dan val je dus keihard af. Ik heb nog wel een andere vriendin in de aanbieding, maar ik weet niet of je haar type bent. En ik weet niet of ze wel echt op mannen valt.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit een beetje met de voorwaarden: kinderen
Daar ben ik nog niet aan toe hoor
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan val je dus keihard af. Ik heb nog wel een andere vriendin in de aanbieding, maar ik weet niet of je haar type bent. En ik weet niet of ze wel echt op mannen valt.
Dat is wel ver na de bruiloft... Antilliaan?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:38 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij zijn getrouwd voor ons kindjedie 5 maanden later kwam
Dat is meer iets voor het vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:01 schreef Soempie het volgende:
hup gemeentehuis, plaatselijk cafe en polonaise.
Ik gooi 'm er nog één keer in:quote:Op donderdag 11 september 2008 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is wel ver na de bruiloft... Antilliaan?
Ons credo is "Iedereen is het hele jaar welkom bij ons thuis, maar niet op onze verjaardagen".quote:Op donderdag 11 september 2008 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nogmaals: voor jezelf.
Maar het is ook typisch zoiets dat je graag met vrienden deelt of niet?
Als de rest zich aan dat credo houdt dan zit dat wel snorquote:Op donderdag 11 september 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons credo is "Iedereen is het hele jaar welkom bij ons thuis, maar niet op onze verjaardagen".
De hele avond de boel lopen regelen en er bij het afscheid achter komen dat Piet en Truus er ook waren, maar di je eigenlijk helemaal niet gesproken hebt, hoeft voor ons niet...
ik wil ook een high tea als receptie op mijn bruiloftquote:Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwen![]()
[ afbeelding ]
Receptie (high tea)![]()
[ afbeelding ]
Slapen.
Inderdaad. maar ik vind ook, dat als je het niet traditioneel wilt (gemeentehuis, kerk, receptie, feestavond tot de late uurtjes), dan moet dat ook kunnen. Ik ben veel meer voor kapel, receptie, diner, bruidsnachtquote:Op donderdag 11 september 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel van het trouwgedoe. Als je het doet moet je het ook echt goed doen.En wat m'n zus ook al zei 'man' klinkt toch anders dan 'vriend'. En officieel en aan iedereen van wie je houdt laten zien dat je voor altijd samen wilt blijven, dat heeft ook wel wat.
![]()
Het boeide me eerder nooit zo, maar nu ben ik helemaal voor.
Zoiets dusquote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het mooie vond ik juist dat dit geen poppenkast was. Het was een klein groepje en bij de receptie kwamen er nog een klein aantal mensen bij.
De receptie was in een natuurgebied met een theetuin. M'n zus en haar vriend hebben elkaar leren kennen door de natuur en zijn helemaal gek op high tea. Hij kwam haar ook ophalen in een witte fiat 500. Ze had geen afschuwelijke witte plofjurk aan, maar een heel gave mooie zilveren jurk. En 's avonds lekker naar de Mexicaan geweest. Het was gewoon zo typisch zij.![]()
Zo heb ik ook wel eens een huwelijk meegemaakt, daarom zei ik het.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor het vrijgezellenfeest.
Wat moet je doen dan?quote:
Ik ken helaas alleen geen Piet en Truus...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de rest zich aan dat credo houdt dan zit dat wel snor
Ja, werkenquote:
Ik ken toevallig meerdere Pieten en één Truusquote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken helaas alleen geen Piet en Truus...
Het scheidt wel heerlijk het kaf van het koren en zo heb ik nauwelijks nog familie die ik zie (alleen op begrafenissen, bruiloften doe ik dus niet aan en worden we ook niet meer voor uitgenodigd...) en heb ik meer tijd voor onze vrienden...
Dan zal ik maar melden dat mijn vader sinds kort thee drinkt. Iets dat 'ie volgens mij nog nooit van zijn leven gedaan hadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Na post met alleen maar trouwquotes, toch ook maar even de melding dat ik een wasmand heb gekocht
Goed gedaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Na post met alleen maar trouwquotes, toch ook maar even de melding dat ik een wasmand heb gekocht
Dat is wel apart ja. Ik had het hier bij de lokale computerboer. Die had een foldertje rondgestuurd en ik dacht: die laptop wil ik hebben. Kom ik daar: ja, die hebben we niet op voorraadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Was vanmiddag bij het GWK hier op het station om dollars te halen.
Ik vraag dus dollars, blijken ze ze nauwelijks in huis te hebben.
Moest besteld worden...
Hallo slager, heeft u vlees?
Nee, misschien morgen...
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Moest besteld worden...
Nee, misschien morgen...
Woon je nu op kamers in Nijmegen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niks met Tunesische dinars in de USA...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?
Vandaag niet, maar ik heb wel gehakt
Komt er een gabber bij de slager, vraagt 'ie: "Hebbie nog gehakt?"quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?
Vandaag niet, maar ik heb wel gehakt
Kom op, doen wij ook. Beetje solidair zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Etcetera het volgende:
jullie gaan hard
en ik heb bij meerdere uitspraken iets vanof
of
maar geen zin in quoten
Op kantoor. Met z'n alleen CNN volgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niks met Tunesische dinars in de USA...
Waar was iedereen 7 jaar geleden rond dit tijdstip?
Ik kwam thuis van de uni. Heb de tv aangezet en heb de hele avond gehuild.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
ik lust dat ook pas een paar maandenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik maar melden dat mijn vader sinds kort thee drinkt. Iets dat 'ie volgens mij nog nooit van zijn leven gedaan had
Ga je die ook achterop je fiets vervoeren met 2 spinnen terwijl dat helemaal niet past?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik moet nog een emmer hebben, morgen maar es kijken of ze die bij Ikea hebben
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Woon je nu op kamers in Nijmegen?
Op de fiets tijdens de eerste, thuis bij de tv tijdens de tweede en instorting.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kwam thuis van de uni. Heb de tv aangezet en heb de hele avond gehuild.
om een uur of 3 fietste ik van huis naar school, ik kwam thuis, ben op de voorste tafel gaan zitten en heb geschokt naar de tv gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
zullen we het op trouwperikelen houden![]()
Ik werd er op geattendeerd door een werknemer die even pauze had. We hadden een grote TV in de kantine en opeens stond iedereen daar dus. Er is bijzonder weinig werk verricht daarna en de telefoon was behoorlijk onbemandquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zelf zat op het werk en hoorde via de radio over de eerste aanslag.
Internet gestart en via CNN de nieuwsberichten gevolgd.
Had geen zin om naar huis te gaan en ben vrij lang blijven hangen op het werk, veel gediscusseerd toen.
Thuis aangekomen CNN aangezet en de hele avond apatisch naar de TV zitten staren...
Echt niet, ik ben van plan de bus te nemen. De dichtstbijzijnde Ikea is in Groningenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga je die ook achterop je fiets vervoeren met 2 spinnen terwijl dat helemaal niet past?
Ze zullen wel niet te veel voorraad willen hebben vanwege de snelle waardefluctuaties van die dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Moest besteld worden...
Nee, misschien morgen...
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet te veel voorraad willen hebben vanwege de snelle waardefluctuaties van die dingen
Laptop verhaal Nem = zelfde verhaal, computers veranderen bijna net zo snel hun waarde als dollars, maar dan is het maar 1 kant op mogelijk, omlaag
In een les Java-programmeren bij de 1e en in de entreehal van de Leeuwenburg bij de 2equote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trouwangst of pedofobie?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In een les Java-programmeren bij de 1e en in de entreehal van de Leeuwenburg bij de 2e
Goeienavond trouwens, zullen we het even niet meer over kinderen en trouwen hebben?
Nee, maar op m'n werk lijken alle gesprekken tijdens de lunch ook wel op deze onderwerpen te eindigen en ik zit daar gewoon totaal niet op te wachten.quote:
VRIEND!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar op m'n werk lijken alle gesprekken tijdens de lunch ook wel op deze onderwerpen te eindigen en ik zit daar gewoon totaal niet op te wachten.
Ik ben nog lang niet toe aan trouwen, laat staan aan kinderen
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/21411/
ze zijn de chick vergeten!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/21411/
Ben wel benieuwd naar de live uitvoering van Thriller.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal op z'n minst een leuke flashbackavond worden.
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zatenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef Etcetera het volgende:
ik heb me gister trouwens beseft dat er ook nog mensen levend uit die puinhopen zijn gekomen. Ik was er echt vanuit gegaan dat iedereen die nog binnen was toen de torens instortten, het niet had overleefd - er valt ik weet niet hoeveel ton puin op je, en je kruipt er levend onder vandaan
ik heb die docu deels gezien, waar jij het over had denk ik? RTL 5, gister. Die brandweermannen die die vrouw hielpen omlaag te komen - wat hun redding is geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zaten
Ik zou dan zeggen dat ze geluk hebben gehad maar je kunt je dat nog afvragen. Hebben ze geluk gehad of pech? Het is niet niks om op die manier te overleven.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zaten
Thunderstruck is dan ook heel coolquote:
Yupquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb die docu deels gezien, waar jij het over had denk ik? RTL 5, gister. Die brandweermannen die die vrouw hielpen omlaag te komen - wat hun redding is geweest.
edit: ja die dusvond het wel heftig hoor, vooral die man die die 2 anderen in de steek liet om zichzelf te redden
Ze zijn er inderdaad niet allemaal even gelukkig uitgekomen. Twee van de brandweermannen hebben zelfs ruzie omdat de een het de ander kwalijk neemt dat hij zich heldhaftiger voordoet dan werkelijk het geval was.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen dat ze geluk hebben gehad maar je kunt je dat nog afvragen. Hebben ze geluk gehad of pech? Het is niet niks om op die manier te overleven.
Dat vind ik dan eigenlijk nog het minst erge. Meer dat je als overlevende (van die 9) dat je je collega's allemaal kwijt bent en wellicht heb jij het overleefd ten koste van een ander.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn er inderdaad niet allemaal even gelukkig uitgekomen. Twee van de brandweermannen hebben zelfs ruzie omdat de een het de ander kwalijk neemt dat hij zich heldhaftiger voordoet dan werkelijk het geval was.
Ziet er erg 45+ uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Sfeerimpressie Visserij- & Floradagen Den Oever:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat die zou komen nadat ik de foto's had geplaatst en zo op een rijtje zag, dus ook een foto van tijdens de vaartocht:quote:
VRIENDIN!quote:
Tja..het blijft Michael Moore en het blijft een Amerikaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Zat net een stukje Fahrenheit 9/11 te kijken.
Wordt Nederland voorgesteld als bondgenoot van Amerika: Zie je 2 gasten hun joint in elkaar draaien...
Ik heb geen van drie gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een dilemma.
Wel gewerkt?quote:
niet eens een DOS emulator gebruiktquote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een oude computer in elkaar geknutseld en nu hebben we een DOS-spelletjes-computer.![]()
Wacky Wheels staat er zo ook op.![]()
SOG is nu nog makkelijker.
quote:
Hebben we ook, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet eens een DOS emulator gebruikt![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dat is toch anders.
quote:
Wat een wacko's heb je toch...quote:Hello,
My name is Felipe, I am a record seller from Chile and i need to find a new distributor to buy rare dvds and cds to sell in my store and distribute to other associated stores in my country,
I have been selling this kind of records from more than 15 years
Please send me your complete list labels and prices, I specialize in U2, Beatles etc ( popular ones)-
Shipping can be to Europe or Chile. will depend on size of the order.
Many thanks for all, and hope to make business soon.
Felipe Domínguez
CHILIBOOT
Dat spel had ik ook ja, maar volgens mij snapte ik er geen zak vanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Spel had een heel tof liedje en een geweldige intro
Het was ook te spelen met een 3D helm en DÁT had ik graag een keer meegemaakt.
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.quote:
TIM FTW!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.![]()
Dit heb ik ook zo veel gedaan. Sirda is de enige die ik ken die het ook heeft gespeeld.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.![]()
Dit heb ik ook zo veel gedaan. Sirda is de enige die ik ken die het ook heeft gespeeld.
Dat had ik ook bedacht. Nouja, in elk geval kun je zo wel slapen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dat was ook de reden dat ik maar tijd had voor één van de drie.
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik ook bedacht. Nouja, in elk geval kun je zo wel slapen.
ik wou altijd een Gameboyquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.
En ik kan helemaal niet met jullie meepraten. Ik speelde die computerspelletjes niet. Ik had geen computer.![]()
Ik had alleen een Gameboy.
Als ik 'm nog had, had jij 'm mogen hebben.quote:
Gameboyquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik kan helemaal niet met jullie meepraten. Ik speelde die computerspelletjes niet. Ik had geen computer.![]()
Dáár heb ik nou veel plezier van gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gameboy![]()
Ik heb ooit van mn zuurgespaarde zakcentje The Simpsons gekocht. Helemaal blij, bij thuiskomst gelijk in m'n gameboy. Kwam ik het eerste schermpje niet eens uit.Daarna ben ik ook nooit verder gekomen.
daar heb ik dan wel niks meer aan maar vind het wel lievquote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik 'm nog had, had jij 'm mogen hebben.Ik denk dat het aan één van de buurkinderen is gegeven.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Pentium 133, naar beneden geklokt naar 75mhz, (anders was 'ie te snel) en de 72mb geheugen veranderd naar 8mb. 4gb harde schijf, cdromspeler, 2mb Diamond Stealth 3d kaart (O+) en een Soundblaster AWE64 PnP ISA kaart erin.
Piece de resistance: 2 zipdrives, eentje op deze machine op games op te downen (usb ding) en een paralelle versie op de pentium 75 om ze daar weer ervanaf te trekken. Gaat perfect
Mijn favo's:
Psycho Pinball
Dune II
Warcraft I
Day of the Tentacle
Rise of the Triad
Dat ja. Wij speelden dan Tetris tegen elkaar met de Link-kabelquote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een oude Gameboy, in zwart/wit en hopeloze spelletjes...
Ja, die bedoel ik ook. Had 'm in '91 gekregen, was er vroeg bij. Moest toen meer dan een jaar wachten voor ik tegen iemand met de kabel Tetris kon spelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een oude Gameboy, in zwart/wit en hopeloze spelletjes...
Ik heb wel Brain academy en Sudoku. Ik word steeds suffer, hè?quote:
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ja. Wij speelden dan Tetris tegen elkaar met de Link-kabel
Tijd voor een hogere pet, miep!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Had 'm in '91 gekregen, was er vroeg bij. Moest toen meer dan een jaar wachten voor ik tegen iemand met de kabel Tetris kon spelen.
[..]
Ik heb wel Brain academy en Sudoku. Ik word steeds suffer, hè?
CDi moet je waarschijnlijk geld voor bijleggenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.
Levert dat tegenwoordig nog iets op eigenlijk?
Heb er zo'n 90 spellen en zo'n 40 films bij.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CDi moet je waarschijnlijk geld voor bijleggen
heb je een zaak in de buurt waar je games kunt kopen en verkopenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.
Levert dat tegenwoordig nog iets op eigenlijk?
Heeeey....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er zo'n 90 spellen en zo'n 40 films bij.
Inclusief de interactieve Tatjana-CDi...
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Is er een repeatfunctie bij YouTube?
Die heb ik ook gehad, ook met een boven- en onder schermpje van Popey die spinazie moest opvangen in z'n mond of zo, maar waar die in de loop der tijd gebleven zijn...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over oude spelletjes gesproken...
ik heb deze nog :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over oude spelletjes gesproken...
ik heb deze nog :
[ afbeelding ]
K3?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam bij deze clip doordat we het eerder deze week over dansen hadden en ik allerlei clipjes aan het bekijken was. (Bij de Related Videos staat een clipje (Best dancer ever) waarop een klein meisje heel uitbundig danst.)
Kent iemand een soortgelijk liedje? Ik ben echt helemaal verslaafd aan dit vrolijke deuntje.
Ik heb hier onder mijn bed nog speciaal een win98 laptop liggen voor psycho pinballquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Pentium 133, naar beneden geklokt naar 75mhz, (anders was 'ie te snel) en de 72mb geheugen veranderd naar 8mb. 4gb harde schijf, cdromspeler, 2mb Diamond Stealth 3d kaart (O+) en een Soundblaster AWE64 PnP ISA kaart erin.
Piece de resistance: 2 zipdrives, eentje op deze machine op games op te downen (usb ding) en een paralelle versie op de pentium 75 om ze daar weer ervanaf te trekken. Gaat perfect
Mijn favo's:
Psycho Pinball
Dune II
Warcraft I
Day of the Tentacle
Rise of the Triad
Nou ja, er is dus nog veel meer van dat spul.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:Preimeisje.
![]()
Je zult versteld staan van hoeveel versies er zijn van Loituma - Ievan's polka.
Ik had er eentje met ondertiteling, dus ik kon mooi gaan karaoke'en, helaas ging de tekst sneller dan het lied!
QFT!quote:
Wat ben je laatquote:
Ja joh, ik was ergens garderobemedewerker. Maar omdat er zo weinig te doen was zat ik meestal in het kroeggedeeltequote:
Tof, heb zelf ook nog een P133 staan voor de spelletjes van de midden/eind jaren negentig. M'n broertje heeft nog een heusequote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een oude computer in elkaar geknutseld en nu hebben we een DOS-spelletjes-computer.![]()
Wacky Wheels staat er zo ook op.![]()
SOG is nu nog makkelijker.
Dat was toch dat spelletje waarbij je van A naar B moest met iets via allerlei natuurkundige grapjes (ballonnen om dingen op te laten stijgen, katrollen om te takelen e.d.)???quote:
Klopt. En we hebben hem geloof ik wel. Vanavond zal ik het even aan Sven vragen, waar hij hem vandaan heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch dat spelletje waarbij je van A naar B moest met iets via allerlei natuurkundige grapjes (ballonnen om dingen op te laten stijgen, katrollen om te takelen e.d.)???
Heeft iemand dat nog?
* MadMaster wil hebben...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef Soempie het volgende:
Klopt. En we hebben hem geloof ik wel. Vanavond zal ik het even aan Sven vragen, waar hij hem vandaan heeft.
Het kwam ook omdat ik er heen 'moest' en eigenlijk niet zo veel zin had. Dus dit was wel een aangename verrassingquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook wel eens in mijn eentje naar een concert hoor. Soms ontmoet je iemand, soms niet. Kan goed uitpakken inderdaad
Zo niet, dan ga ik er niet mee zitten. Lekker genieten van de muziek
Ik heb het zelf nog niet gedownload, maar ik kan me deze interface nog wel herinneren.quote:
Same herequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef Irien het volgende:
heeft een beetje eenochtend.... zit op kantoor en probeer te werken
Tot hoe laat werk je vandaag? Je kan evt. bij ons komen eten vanavondquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef MaJo het volgende:
Same hereheb net een koffie en een cola gescoord, dat zal wel moeten helpen
zo naar een werkgroep die ik vorig jaar al gehaald heb maar over moet doen omdat ik het tentamen niet heb gehaalden daarna weer werken
Oeh sjabbesmaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je vandaag? Je kan evt. bij ons komen eten vanavond
quote:
wat heb jij te SOGgen danquote:
godzijdank geen les vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan zometeen naar een college gaan maar ik heb nul zin. En waarschijnlijk wordt het niet zo heel interessant, dus ik "vergeet" het maar
moet een opdracht maken. Ben nu wel bezig en wil het vandaag opsturen.quote:
ik had allebei nietquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik SOG heel even, terwijl ik op sheepie wacht. Samen bloed geven![]()
![]()
Ik heb mijn 'huiswerk' voor deze week al af.
En: ik kon vanmorgen zitten in de trein en iedereen paste erinNewsflash
Ik zie dat ze de Lion King ook hebben, die ga ik downlooijuh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te downloaden:
http://www.dosgamesonline(...)redible_Machine.html
Ik moet de details voor zondag hebben op een gegeven momentquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh sjabbesmaalmaar kan helaas niet, heb mijn moeder beloofd om weer eens thuis te eten. Maandag zou ik wel kunnen
alleen ben er dan pas omstreeks half 8.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Jij wil wel heel graag van je bloed af
[ afbeelding ]
Dacht jij eerst ook dat dat linker armpje met poppetje wat anders was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |