Wat moet je doen dan?quote:
Ik ken helaas alleen geen Piet en Truus...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als de rest zich aan dat credo houdt dan zit dat wel snor
Ja, werkenquote:
Ik ken toevallig meerdere Pieten en één Truusquote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken helaas alleen geen Piet en Truus...
Het scheidt wel heerlijk het kaf van het koren en zo heb ik nauwelijks nog familie die ik zie (alleen op begrafenissen, bruiloften doe ik dus niet aan en worden we ook niet meer voor uitgenodigd...) en heb ik meer tijd voor onze vrienden...
Dan zal ik maar melden dat mijn vader sinds kort thee drinkt. Iets dat 'ie volgens mij nog nooit van zijn leven gedaan hadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Na post met alleen maar trouwquotes, toch ook maar even de melding dat ik een wasmand heb gekocht
Goed gedaan!quote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Na post met alleen maar trouwquotes, toch ook maar even de melding dat ik een wasmand heb gekocht
Dat is wel apart ja. Ik had het hier bij de lokale computerboer. Die had een foldertje rondgestuurd en ik dacht: die laptop wil ik hebben. Kom ik daar: ja, die hebben we niet op voorraadquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Was vanmiddag bij het GWK hier op het station om dollars te halen.
Ik vraag dus dollars, blijken ze ze nauwelijks in huis te hebben.
Moest besteld worden...
Hallo slager, heeft u vlees?
Nee, misschien morgen...
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Moest besteld worden...
Nee, misschien morgen...
Woon je nu op kamers in Nijmegen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan niks met Tunesische dinars in de USA...quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?
Vandaag niet, maar ik heb wel gehakt
Komt er een gabber bij de slager, vraagt 'ie: "Hebbie nog gehakt?"quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Meer Hallo slager, heeft u karbonades?
Vandaag niet, maar ik heb wel gehakt
Kom op, doen wij ook. Beetje solidair zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef Etcetera het volgende:
jullie gaan hard
en ik heb bij meerdere uitspraken iets vanof
of
maar geen zin in quoten
Op kantoor. Met z'n alleen CNN volgen.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan niks met Tunesische dinars in de USA...
Waar was iedereen 7 jaar geleden rond dit tijdstip?
Ik kwam thuis van de uni. Heb de tv aangezet en heb de hele avond gehuild.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
ik lust dat ook pas een paar maandenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik maar melden dat mijn vader sinds kort thee drinkt. Iets dat 'ie volgens mij nog nooit van zijn leven gedaan had
Ga je die ook achterop je fiets vervoeren met 2 spinnen terwijl dat helemaal niet past?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ik moet nog een emmer hebben, morgen maar es kijken of ze die bij Ikea hebben
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Woon je nu op kamers in Nijmegen?
Op de fiets tijdens de eerste, thuis bij de tv tijdens de tweede en instorting.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kwam thuis van de uni. Heb de tv aangezet en heb de hele avond gehuild.
om een uur of 3 fietste ik van huis naar school, ik kwam thuis, ben op de voorste tafel gaan zitten en heb geschokt naar de tv gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 17:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
zullen we het op trouwperikelen houden![]()
Ik werd er op geattendeerd door een werknemer die even pauze had. We hadden een grote TV in de kantine en opeens stond iedereen daar dus. Er is bijzonder weinig werk verricht daarna en de telefoon was behoorlijk onbemandquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik zelf zat op het werk en hoorde via de radio over de eerste aanslag.
Internet gestart en via CNN de nieuwsberichten gevolgd.
Had geen zin om naar huis te gaan en ben vrij lang blijven hangen op het werk, veel gediscusseerd toen.
Thuis aangekomen CNN aangezet en de hele avond apatisch naar de TV zitten staren...
Echt niet, ik ben van plan de bus te nemen. De dichtstbijzijnde Ikea is in Groningenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ga je die ook achterop je fiets vervoeren met 2 spinnen terwijl dat helemaal niet past?
Ze zullen wel niet te veel voorraad willen hebben vanwege de snelle waardefluctuaties van die dingenquote:Op donderdag 11 september 2008 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Vergeten te melden:
Moest besteld worden...
Nee, misschien morgen...
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 11 september 2008 18:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze zullen wel niet te veel voorraad willen hebben vanwege de snelle waardefluctuaties van die dingen
Laptop verhaal Nem = zelfde verhaal, computers veranderen bijna net zo snel hun waarde als dollars, maar dan is het maar 1 kant op mogelijk, omlaag
In een les Java-programmeren bij de 1e en in de entreehal van de Leeuwenburg bij de 2equote:Op donderdag 11 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trouwangst of pedofobie?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In een les Java-programmeren bij de 1e en in de entreehal van de Leeuwenburg bij de 2e
Goeienavond trouwens, zullen we het even niet meer over kinderen en trouwen hebben?
Nee, maar op m'n werk lijken alle gesprekken tijdens de lunch ook wel op deze onderwerpen te eindigen en ik zit daar gewoon totaal niet op te wachten.quote:
VRIEND!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar op m'n werk lijken alle gesprekken tijdens de lunch ook wel op deze onderwerpen te eindigen en ik zit daar gewoon totaal niet op te wachten.
Ik ben nog lang niet toe aan trouwen, laat staan aan kinderen
quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/21411/
ze zijn de chick vergeten!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/21411/
Ben wel benieuwd naar de live uitvoering van Thriller.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
Het zal op z'n minst een leuke flashbackavond worden.
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zatenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:59 schreef Etcetera het volgende:
ik heb me gister trouwens beseft dat er ook nog mensen levend uit die puinhopen zijn gekomen. Ik was er echt vanuit gegaan dat iedereen die nog binnen was toen de torens instortten, het niet had overleefd - er valt ik weet niet hoeveel ton puin op je, en je kruipt er levend onder vandaan
ik heb die docu deels gezien, waar jij het over had denk ik? RTL 5, gister. Die brandweermannen die die vrouw hielpen omlaag te komen - wat hun redding is geweest.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zaten
Ik zou dan zeggen dat ze geluk hebben gehad maar je kunt je dat nog afvragen. Hebben ze geluk gehad of pech? Het is niet niks om op die manier te overleven.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zijn er ook maar 9 geweest hè, die allemaal op dezelfde plek zaten
Thunderstruck is dan ook heel coolquote:
Yupquote:Op donderdag 11 september 2008 21:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb die docu deels gezien, waar jij het over had denk ik? RTL 5, gister. Die brandweermannen die die vrouw hielpen omlaag te komen - wat hun redding is geweest.
edit: ja die dusvond het wel heftig hoor, vooral die man die die 2 anderen in de steek liet om zichzelf te redden
Ze zijn er inderdaad niet allemaal even gelukkig uitgekomen. Twee van de brandweermannen hebben zelfs ruzie omdat de een het de ander kwalijk neemt dat hij zich heldhaftiger voordoet dan werkelijk het geval was.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen dat ze geluk hebben gehad maar je kunt je dat nog afvragen. Hebben ze geluk gehad of pech? Het is niet niks om op die manier te overleven.
Dat vind ik dan eigenlijk nog het minst erge. Meer dat je als overlevende (van die 9) dat je je collega's allemaal kwijt bent en wellicht heb jij het overleefd ten koste van een ander.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zijn er inderdaad niet allemaal even gelukkig uitgekomen. Twee van de brandweermannen hebben zelfs ruzie omdat de een het de ander kwalijk neemt dat hij zich heldhaftiger voordoet dan werkelijk het geval was.
Ziet er erg 45+ uitquote:Op donderdag 11 september 2008 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Sfeerimpressie Visserij- & Floradagen Den Oever:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat die zou komen nadat ik de foto's had geplaatst en zo op een rijtje zag, dus ook een foto van tijdens de vaartocht:quote:
VRIENDIN!quote:
Tja..het blijft Michael Moore en het blijft een Amerikaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Zat net een stukje Fahrenheit 9/11 te kijken.
Wordt Nederland voorgesteld als bondgenoot van Amerika: Zie je 2 gasten hun joint in elkaar draaien...
Ik heb geen van drie gedaan.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens een dilemma.
Ik moet nu nog:koken en eten studeren slapen
Wel gewerkt?quote:
niet eens een DOS emulator gebruiktquote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een oude computer in elkaar geknutseld en nu hebben we een DOS-spelletjes-computer.![]()
Wacky Wheels staat er zo ook op.![]()
SOG is nu nog makkelijker.
quote:
Hebben we ook, maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet eens een DOS emulator gebruikt![]()
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dat is toch anders.
quote:
Wat een wacko's heb je toch...quote:Hello,
My name is Felipe, I am a record seller from Chile and i need to find a new distributor to buy rare dvds and cds to sell in my store and distribute to other associated stores in my country,
I have been selling this kind of records from more than 15 years
Please send me your complete list labels and prices, I specialize in U2, Beatles etc ( popular ones)-
Shipping can be to Europe or Chile. will depend on size of the order.
Many thanks for all, and hope to make business soon.
Felipe Domínguez
CHILIBOOT
Dat spel had ik ook ja, maar volgens mij snapte ik er geen zak vanquote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Spel had een heel tof liedje en een geweldige intro
Het was ook te spelen met een 3D helm en DÁT had ik graag een keer meegemaakt.
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.quote:
TIM FTW!!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.![]()
Dit heb ik ook zo veel gedaan. Sirda is de enige die ik ken die het ook heeft gespeeld.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.![]()
Dit heb ik ook zo veel gedaan. Sirda is de enige die ik ken die het ook heeft gespeeld.
Dat had ik ook bedacht. Nouja, in elk geval kun je zo wel slapen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dat was ook de reden dat ik maar tijd had voor één van de drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |