quote:Op donderdag 11 september 2008 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat die er ook al opstaat.![]()
Dit heb ik ook zo veel gedaan. Sirda is de enige die ik ken die het ook heeft gespeeld.
Dat had ik ook bedacht. Nouja, in elk geval kun je zo wel slapen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dat was ook de reden dat ik maar tijd had voor één van de drie.
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:34 schreef Soempie het volgende:
Dat had ik ook bedacht. Nouja, in elk geval kun je zo wel slapen.
ik wou altijd een Gameboyquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.
En ik kan helemaal niet met jullie meepraten. Ik speelde die computerspelletjes niet. Ik had geen computer.![]()
Ik had alleen een Gameboy.
Als ik 'm nog had, had jij 'm mogen hebben.quote:
Gameboyquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.
En ik kan helemaal niet met jullie meepraten. Ik speelde die computerspelletjes niet. Ik had geen computer.![]()
Dáár heb ik nou veel plezier van gehadquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gameboy![]()
Ik heb ooit van mn zuurgespaarde zakcentje The Simpsons gekocht. Helemaal blij, bij thuiskomst gelijk in m'n gameboy. Kwam ik het eerste schermpje niet eens uit.Daarna ben ik ook nooit verder gekomen.
daar heb ik dan wel niks meer aan maar vind het wel lievquote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik 'm nog had, had jij 'm mogen hebben.Ik denk dat het aan één van de buurkinderen is gegeven.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Pentium 133, naar beneden geklokt naar 75mhz, (anders was 'ie te snel) en de 72mb geheugen veranderd naar 8mb. 4gb harde schijf, cdromspeler, 2mb Diamond Stealth 3d kaart (O+) en een Soundblaster AWE64 PnP ISA kaart erin.
Piece de resistance: 2 zipdrives, eentje op deze machine op games op te downen (usb ding) en een paralelle versie op de pentium 75 om ze daar weer ervanaf te trekken. Gaat perfect
Mijn favo's:
Psycho Pinball
Dune II
Warcraft I
Day of the Tentacle
Rise of the Triad
Dat ja. Wij speelden dan Tetris tegen elkaar met de Link-kabelquote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een oude Gameboy, in zwart/wit en hopeloze spelletjes...
Ja, die bedoel ik ook. Had 'm in '91 gekregen, was er vroeg bij. Moest toen meer dan een jaar wachten voor ik tegen iemand met de kabel Tetris kon spelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een oude Gameboy, in zwart/wit en hopeloze spelletjes...
Ik heb wel Brain academy en Sudoku. Ik word steeds suffer, hè?quote:
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ja. Wij speelden dan Tetris tegen elkaar met de Link-kabel
Tijd voor een hogere pet, miep!quote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Had 'm in '91 gekregen, was er vroeg bij. Moest toen meer dan een jaar wachten voor ik tegen iemand met de kabel Tetris kon spelen.
[..]
Ik heb wel Brain academy en Sudoku. Ik word steeds suffer, hè?
CDi moet je waarschijnlijk geld voor bijleggenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.
Levert dat tegenwoordig nog iets op eigenlijk?
Heb er zo'n 90 spellen en zo'n 40 films bij.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
CDi moet je waarschijnlijk geld voor bijleggen
heb je een zaak in de buurt waar je games kunt kopen en verkopenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ook nog een Nintendo 64, een CDi-speler met filmkaart en een Sega spelcomputer liggen, dik onder het stof.
Levert dat tegenwoordig nog iets op eigenlijk?
Heeeey....quote:Op donderdag 11 september 2008 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er zo'n 90 spellen en zo'n 40 films bij.
Inclusief de interactieve Tatjana-CDi...
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Is er een repeatfunctie bij YouTube?
Die heb ik ook gehad, ook met een boven- en onder schermpje van Popey die spinazie moest opvangen in z'n mond of zo, maar waar die in de loop der tijd gebleven zijn...quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over oude spelletjes gesproken...
ik heb deze nog :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
over oude spelletjes gesproken...
ik heb deze nog :
[ afbeelding ]
K3?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ik kwam bij deze clip doordat we het eerder deze week over dansen hadden en ik allerlei clipjes aan het bekijken was. (Bij de Related Videos staat een clipje (Best dancer ever) waarop een klein meisje heel uitbundig danst.)
Kent iemand een soortgelijk liedje? Ik ben echt helemaal verslaafd aan dit vrolijke deuntje.
Ik heb hier onder mijn bed nog speciaal een win98 laptop liggen voor psycho pinballquote:Op donderdag 11 september 2008 22:40 schreef Wiebelkont het volgende:
Pentium 133, naar beneden geklokt naar 75mhz, (anders was 'ie te snel) en de 72mb geheugen veranderd naar 8mb. 4gb harde schijf, cdromspeler, 2mb Diamond Stealth 3d kaart (O+) en een Soundblaster AWE64 PnP ISA kaart erin.
Piece de resistance: 2 zipdrives, eentje op deze machine op games op te downen (usb ding) en een paralelle versie op de pentium 75 om ze daar weer ervanaf te trekken. Gaat perfect
Mijn favo's:
Psycho Pinball
Dune II
Warcraft I
Day of the Tentacle
Rise of the Triad
Nou ja, er is dus nog veel meer van dat spul.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:33 schreef wyccie het volgende:Preimeisje.
![]()
Je zult versteld staan van hoeveel versies er zijn van Loituma - Ievan's polka.
Ik had er eentje met ondertiteling, dus ik kon mooi gaan karaoke'en, helaas ging de tekst sneller dan het lied!
QFT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |