Ja joh, ik was ergens garderobemedewerker. Maar omdat er zo weinig te doen was zat ik meestal in het kroeggedeeltequote:
Tof, heb zelf ook nog een P133 staan voor de spelletjes van de midden/eind jaren negentig. M'n broertje heeft nog een heusequote:Op donderdag 11 september 2008 22:18 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft een oude computer in elkaar geknutseld en nu hebben we een DOS-spelletjes-computer.![]()
Wacky Wheels staat er zo ook op.![]()
SOG is nu nog makkelijker.
Dat was toch dat spelletje waarbij je van A naar B moest met iets via allerlei natuurkundige grapjes (ballonnen om dingen op te laten stijgen, katrollen om te takelen e.d.)???quote:
Klopt. En we hebben hem geloof ik wel. Vanavond zal ik het even aan Sven vragen, waar hij hem vandaan heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch dat spelletje waarbij je van A naar B moest met iets via allerlei natuurkundige grapjes (ballonnen om dingen op te laten stijgen, katrollen om te takelen e.d.)???
Heeft iemand dat nog?
* MadMaster wil hebben...
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:43 schreef Soempie het volgende:
Klopt. En we hebben hem geloof ik wel. Vanavond zal ik het even aan Sven vragen, waar hij hem vandaan heeft.
Het kwam ook omdat ik er heen 'moest' en eigenlijk niet zo veel zin had. Dus dit was wel een aangename verrassingquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga ook wel eens in mijn eentje naar een concert hoor. Soms ontmoet je iemand, soms niet. Kan goed uitpakken inderdaad
Zo niet, dan ga ik er niet mee zitten. Lekker genieten van de muziek
Ik heb het zelf nog niet gedownload, maar ik kan me deze interface nog wel herinneren.quote:
Same herequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:14 schreef Irien het volgende:
heeft een beetje eenochtend.... zit op kantoor en probeer te werken
Tot hoe laat werk je vandaag? Je kan evt. bij ons komen eten vanavondquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:26 schreef MaJo het volgende:
Same hereheb net een koffie en een cola gescoord, dat zal wel moeten helpen
zo naar een werkgroep die ik vorig jaar al gehaald heb maar over moet doen omdat ik het tentamen niet heb gehaalden daarna weer werken
Oeh sjabbesmaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je vandaag? Je kan evt. bij ons komen eten vanavond
quote:
wat heb jij te SOGgen danquote:
godzijdank geen les vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan zometeen naar een college gaan maar ik heb nul zin. En waarschijnlijk wordt het niet zo heel interessant, dus ik "vergeet" het maar
moet een opdracht maken. Ben nu wel bezig en wil het vandaag opsturen.quote:
ik had allebei nietquote:Op donderdag 11 september 2008 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten. Nu moet ik eerst nog wat lezen voor ik mag slapen.
En ik kan helemaal niet met jullie meepraten. Ik speelde die computerspelletjes niet. Ik had geen computer.![]()
Ik had alleen een Gameboy.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik SOG heel even, terwijl ik op sheepie wacht. Samen bloed geven![]()
![]()
Ik heb mijn 'huiswerk' voor deze week al af.
En: ik kon vanmorgen zitten in de trein en iedereen paste erinNewsflash
Ik zie dat ze de Lion King ook hebben, die ga ik downlooijuh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Hier te downloaden:
http://www.dosgamesonline(...)redible_Machine.html
Ik moet de details voor zondag hebben op een gegeven momentquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh sjabbesmaalmaar kan helaas niet, heb mijn moeder beloofd om weer eens thuis te eten. Maandag zou ik wel kunnen
alleen ben er dan pas omstreeks half 8.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
Jij wil wel heel graag van je bloed af
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |