Ik mis de knoflookquote:
[KLB Bagger SC # 136] Madchen in Uniformen sind Geil!quote:Op maandag 8 september 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HOTDOGS? Die heb ik nog nooit in de op gezien verdomme!
jij hoort ook eigenlijk wel in de OPquote:
Trusten btquote:Op maandag 8 september 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zo. Mijn werk is gedaan. Welterusten allemaal!Bagger het niet helemaal vol, ik wil morgenochtend hier nog in posten
!
Dat vroeg ik me ook al af. En waarom is FOK zo tering traag.quote:
jij bent dadelijk ook een vaste baggeraarquote:
Al die abo's he, het zijn er zoveel....quote:Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
Je zou toch denken dat met al die abo's en notes inzien er inmiddels wel een nieuwe server gekocht kon worden.
Nou ja, de 100 hebben ze iig bereikt. 100 x minimaal het cheapste abo, daar kun je toch een mooi servertje van kopen lijkt mij. En er zijn wel meer dan 100 abo's en er zijn er ook genoeg met een duurder abo.quote:Op maandag 8 september 2008 23:32 schreef Klautje het volgende:
[..]
Al die abo's he, het zijn er zoveel....
quote:
ja hequote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
jij hoort ook eigenlijk wel in de OP
boeiequote:Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, de 100 hebben ze iig bereikt. 100 x minimaal het cheapste abo, daar kun je toch een mooi servertje van kopen lijkt mij. En er zijn wel meer dan 100 abo's en er zijn er ook genoeg met een duurder abo.
Doe eens wat aardigerquote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
jij hoort ook eigenlijk wel in de OP
Jaaahh miss squirtgun moet in de OPquote:
ik sta inmiddels niet meer in de OPquote:
nou dat is een heel lang verhaalquote:Op maandag 8 september 2008 23:49 schreef gers het volgende:
fas maar waarom ben je geen roze-meisje meer?
owokequote:Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
nou dat is een heel lang verhaal![]()
ik wou symbolisch overnieuw beginnen, laten we 't daar maar op houden
oh en iemand van 21 met meisje in de username is een beetje sad
Ik mag jouw nieuwe UI wel.quote:
op sommige plaatsen ben je toch wel roze ehquote:Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is gewoon z'n oude hoorquote:
Je kan hem toch zelf erbij zetten in de wiki?quote:
trustequote:Op maandag 8 september 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
Oja, ik ging slapen al een half uur geleden.
21quote:Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
JA FOK IS TRAAGquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
jij hebt echt problemen volgens mij, wil je erover praten?
quote:Op maandag 8 september 2008 23:58 schreef BobbyB het volgende:
Oja, ik ging slapen al een half uur geleden.
quote:
ja he, wat zijn ze aan 't doen?quote:
truste vermoord morgen niet de roostermakerquote:
quote:
die had toch een banquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja he, wat zijn ze aan 't doen?
ze moeten even m'n TR lezen
groetjes van Jordeeeh
quote:
Dit verzacht het leed een beetje.quote:
ja maar hij zei 't tegen me op msnquote:
eeuhm ik moet eigenlijk gaan slapen maar zoek het nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]! true
![]()
ik kan niks aan je probleem doen gers
heeft iemand nog iets bewonderingswaardigs te vertellen?
Dat soort programma's gebruik ik niet, sorryquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef Klautje het volgende:
[..]
Als jij mij een Photoshop cs3 key paast.
[..]
Gozer..![]()
![]()
![]()
shirtjequote:
de snelheidsstreepjes lijken meer op sneeuwquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:32 schreef Maisnon het volgende:
bonsoir Allure
Ik heb voor mezelf een nieuwe avatar gemaakt
[ afbeelding ]
Nu ff goed zetten in de OP en in m'n profiel
nooit gedronken zit nu aan de noodlesquote:
Het zijn dan ook geen snelheids streepjes ook geen sneeuw. Of ja, misschien wel. Ik weet het niet, ik moest er gewoon iets van vliegende bolletjes bij makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
de snelheidsstreepjes lijken meer op sneeuw
maar is dat niet moeilijk om te maken?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen snelheids streepjes ook geen sneeuw. Of ja, misschien wel. Ik weet het niet, ik moest er gewoon iets van vliegende bolletjes bij maken
Men neme een screenshot van de clip van Fugitive Motel van Elbowquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
maar is dat niet moeilijk om te maken?
Als ik een cirkel moet painten heb ik het al moeilijk
Ooit gman, ooitquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:41 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wanneer haal jij een fobo, ik wil je reppen G
wist niet dat het een screenshot wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Men neme een screenshot van de clip van Fugitive Motel van Elbow
Guy Garver die over een brug rent
Kopieer een stuk van het midden, nieuwe laag: haal Guy weg, en maak er een oneindige brug van.
Deze dan 5 lagen kopieren, met transform telkens een beetje groter dan de vorige maken.
Dan bij elk van de 5 lagen van die bolletjes tekenen snel, zodat ze voorbij lijken te vliegen.
Guy zelf uitknippen uit het originele plaatje en bovenop zetten zodat je hem kan zien en niet alleen de groter wordende brug.
Hem 2 keer kopieren en steeds feller en vager maken.
Zelfde voor de achtergrond, 2 keer kopieren en donkerder maken.
Maisnon tekst eroverheen.
En dan dat tot 5 plaatjes maken in het heilige Adobe Imageready
Je vind haar een chi-meid? No spang verderrrrrr, maar wat maakt jou dat uit?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha je vindt Allure_ lelijk?
Je hebt echt een bril nodig.
Wie vind je wel knap dan?
Ik wil er wel eentje voor je makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:49 schreef gers het volgende:
[..]
wist niet dat het een screenshot was![]()
je moet headers gaan maken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |