Al die abo's he, het zijn er zoveel....quote:Op maandag 8 september 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
Je zou toch denken dat met al die abo's en notes inzien er inmiddels wel een nieuwe server gekocht kon worden.
Nou ja, de 100 hebben ze iig bereikt. 100 x minimaal het cheapste abo, daar kun je toch een mooi servertje van kopen lijkt mij. En er zijn wel meer dan 100 abo's en er zijn er ook genoeg met een duurder abo.quote:Op maandag 8 september 2008 23:32 schreef Klautje het volgende:
[..]
Al die abo's he, het zijn er zoveel....
quote:
ja hequote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
jij hoort ook eigenlijk wel in de OP
boeiequote:Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, de 100 hebben ze iig bereikt. 100 x minimaal het cheapste abo, daar kun je toch een mooi servertje van kopen lijkt mij. En er zijn wel meer dan 100 abo's en er zijn er ook genoeg met een duurder abo.
Doe eens wat aardigerquote:Op maandag 8 september 2008 23:11 schreef gers het volgende:
[..]
jij hoort ook eigenlijk wel in de OP
Jaaahh miss squirtgun moet in de OPquote:
ik sta inmiddels niet meer in de OPquote:
nou dat is een heel lang verhaalquote:Op maandag 8 september 2008 23:49 schreef gers het volgende:
fas maar waarom ben je geen roze-meisje meer?
owokequote:Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
nou dat is een heel lang verhaal![]()
ik wou symbolisch overnieuw beginnen, laten we 't daar maar op houden
oh en iemand van 21 met meisje in de username is een beetje sad
Ik mag jouw nieuwe UI wel.quote:
op sommige plaatsen ben je toch wel roze ehquote:Op maandag 8 september 2008 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
nou dat is een heel lang verhaal![]()
ik wou symbolisch overnieuw beginnen, laten we 't daar maar op houden
oh en iemand van 21 met meisje in de username is een beetje sad
Dat is gewoon z'n oude hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |