Laten we dan maar hopen dat het nog droog wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Als het vandaag niet meer droog wordt, neem ik aan dat de mannenfinale naar maandag gaat.
Waar is de OPquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hier verder.
Hopelijk wordt het snel droog.
* ElmarO hoopt mee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hier verder.
Hopelijk wordt het snel droog.
Ja bij dat punt stuiterde de bal 3x of zo....:/ werd ook gewoon 30-15 voor Djokoquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het nog droog wordt.
Ik las dit net op de site van de US Open over Djokovic-Federer-. "As the second set got underway, a shot that ricocheted high off Federer’s racket, that everyone, including him, thought was going to land on his own side of the court, landed on Djokovic’s, startling Federer who did a double-take as he started to walk back to the baseline. It was out of reach for Djokovic and Federer took the point as the replay, with a close-up of Federer’s reaction, drew laughter from the crowd." Dat punt waarover ze het hier hebben was tocvh voor Djokovic? Volgens mij ging de bal van Federer weliswaar over het net maar had hij eerst op Federers eigen helft gestuiterd.
Ik weet niet hoe dat moet.quote:
quote:
Dan moet je ook niet het topic openen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.Maar er zijn ook veel fans van een korte OP.
Copy, paste van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/US_Open_2008 in je postquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.Maar er zijn ook veel fans van een korte OP.
Die zijn al begonnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
Hoelaat gaan we beginnen dan met de halve?
Openingspost idd..quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef suus21 het volgende:
what means OP; openings post?
Als Nadal morgen pas kan spelen wordt de mannenfinale dat zekernaar maandag verplaatst? Is dat al een keer eerder gebeurd?
Ik denk het niet....morgen gaat het ook regenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Openingspost idd..
Ik denk dat Nadal morgenochtend vroeg het restant moet spelen en dan later op de dag de finale.
Heb je nu je zin, jonge vriend?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Copy, paste van http://wiki.fok.nl/index.php/OP/US_Open_2008 in je post
Yep.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef suus21 het volgende:
what means OP; openings post?
1) Dat is nog niet zeker; het kan zijn dat Murray of Nadal morgen twee wedstrijden (anderhalf, zo je wilt) moet spelen en 2) ik vermoed van wel.quote:Als Nadal morgen pas kan spelen wordt de mannenfinale dat zekernaar maandag verplaatst? Is dat al een keer eerder gebeurd?
Ja net op Eurosport werd er gezegd dat er vandaag niet meer gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:51 schreef robbolo het volgende:
Zie net op deze site van usopen.org, dat de matches cancelled zijn. Bedoelen ze dan dat ze sowieso niet vandaag gespeeld gaan worden, of (hopelijk!) alleen suspended? Zal wel echt cancelled zijn denk ik....![]()
Jammer, ben heel erg benieuwd wat ze morgen gaan doen, voor zover het weer het al toelaat dat er iets gebeurt.quote:
Duurde wel lang zegquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je nu je zin, jonge vriend?
Nog niet echt goed?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
Er waren net even beelden op ES.
Zag er nog niet echt goed uit
quote:
Goeie vraag. Maar ik vermoed dat ze met hun buienradar kunnen zien dat het gewoon de hele dag blijft regenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Het is daar toch pas 4 uur? Wat is het probleem?
Er zit een Orkaan in de buurt en die komt nu aan bij NY.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Het is daar toch pas 4 uur? Wat is het probleem? Of zijn de verwachtingen van komende uren zo slecht?
Dus? Een beetje wind en wat regen.. Gewoon doorspelen zeg ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er zit een Orkaan in de buurt en die komt nu aan bij NY.
Sherlock.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef maril het volgende:
Het is op het Internet ik heb TVU en CCTV-5 10007 en de stand is verrassend 2-0 in sets voor Murray
quote:
Ja, maar dit is toch niet van toepassing? Meer dan de helft van de eerste sessie is gespeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
The following schedule will apply if both Saturday sessions are rained out:
Men’s Singles Semifinals (Session #24)
Sunday, Sept. 7th 1:00pm ET
Women’s Singles Final (Session #25)
Sunday, Sept. 7th 9:00pm ET
Men’s Singles Final (Session #26)
Monday, Sept. 8th 5:00pm ET
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef maril het volgende:
Het is op het Internet ik heb TVU en CCTV-5 10007 en de stand is verrassend 2-0 in sets voor Murray
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet dat plaatje van O'RLY, met die papegaai?
Play has been officially cancelled for Saturday. The completion of the Nadal-Murray semifinal match will take place Sunday afternoon in Arthur Ashe Stadium at 4:00 p.m. ET*.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet van toepassing? Meer dan de helft van de eerste sessie is gespeeld.
Volgens mij heeft de US Open over het algemeen weinig last van regen. Beetje pech nu dus!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie heeft ook ooit verzonnen om twee van de grootste tennistoernooien ter wereld midden in de natste maand te houden? Londen in Juli, New York in het orkaanseizoen.... ik dacht dat tennissers mooiweerfreaks waren.
Overdreven reactie natuurlijk, er zijn amper regenonderbrekingen geweest. Het komt alleen niet echt lekker uit zo aan het einde van het toernooi. Het is een dag of 10 rond de 30 graden geweestquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie heeft ook ooit verzonnen om twee van de grootste tennistoernooien ter wereld midden in de natste maand te houden? Londen in Juli, New York in het orkaanseizoen.... ik dacht dat tennissers mooiweerfreaks waren.
Bedankt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
[schema voor de komende twee dagen]
Denk dat Murray wintquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
'Bedankt.![]()
Nadal zal die partij tegen Murray wel weer winnen.Mja, als Federer dan maar wint van Nadal.
T was ook stom van mij, had het niet gevolgt en was op het internet naar MLB Baseball te zoeken en kwam deze tennispartij tegen, ik zag het nl niet op tv, maar das achteraf logisch hèquote:
Zou ook weleens leuk zijn. En wie denk je dat er dan wint? En wie denk je dat er wint als het toch Nadal-Federer wordt?quote:
Geeft niks!quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
T was ook stom van mij, had het niet gevolgt en was op het internet naar MLB Baseball te zoeken en kwam deze tennispartij tegen, ik zag het nl niet op tv, maar das achteraf logisch hè![]()
Dus als ik het goed heb, begint de semi hier om 22:00?quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:33 schreef TheGeneral het volgende:
Even voor de duidelijk nog maar een overzicht:
Sunday - Ashe stadium
1:00 pm - Women's doubles final
4:00 pm - Men's semifinal: Nadal vs. Murray 2-6, 6-7(5), 3-2
8:00 pm - Women's final: Serena Williams vs. Jankovic
Monday - Ashe stadium
5:00 pm - Men's singles final
De hervatting van de semi ja. En je hebt het goed begrepen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:38 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb, begint de semi hier om 22:00?
Wie hoop jij dat er wint? Hoop dat je dat Murray wint? Ik neem wel aan dat je Federer liever van Nadal de finale ziet winnen dan van Murray. Maar ik kan het me voorstellen als je liever hebt dat hij tegen Murray speelt omdat hij gewoon een grotere kans heeft om van Murray te winnen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Murray wint. Deze break zal hem goed doen. Hij zag er toch wat moe uit en kan zich weer opladen. Hij zal wel 1 set pakken van de eventuele 3.
quote:
Dat is al geluktquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:41 schreef Federer-fan het volgende:
Mocht Federer de finale halen en dan net zo door Nadal geveegd worden als op RG dan word ik denk ik een beetje tennismoe.
Ja, sorry. Ik bedoelde "Mocht Nadal de finale halen en Federer net zo vegen als op RG dan word ik denk ik een beetje tennismoe."quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens nog een slechte maar waargebeurde grap:
Ik was een keer een wedstrijd op tv aan het kijken en tegelijk op Betfair naar de odds aan het kijken. Ik weet niet meer wie er tegen wie speelde, maar in elk geval waren het twee spelers die op papier ongeveer even sterk waren en stond een van beiden ruim voor (een set en 2-0 in de tweede set). Maar de backodds van degene die voorstond waren iets van 20. Dus ik dacht 'Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan' en zette 25 euro op hem in. Even later belde ik een vriend van me op om het te vertellen. Zegt die vriend "Oh, maar die partij is net afgelopen." Bleek dat die partij semi-live werd uitgezonden en dat degene op wie ik had gewed de tweede set had verloren en dik achterstond in de derde op het moment waarop ik geld op hem inzette.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben niet zo'n held in voorspellen, had voor 2007 met een vriend een weddenschap staan over wie aan het eind van het jaar hoger zou staan, Djokovic of Murray. Ik dacht Murray, die uiteindelijk 11e stond t.o.v. de 3e plaats van Djoko. (Het pijnlijkst was dat Murray een keer met 6-1 6-0 van Djokovic verloorquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou ook weleens leuk zijn. En wie denk je dat er dan wint? En wie denk je dat er wint als het toch Nadal-Federer wordt?
Goed karakterquote:
Ik denk dat Nadal wint van Murray en dat Nadal in de finale wint van Federer.quote:Op zondag 7 september 2008 01:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben niet zo'n held in voorspellen, had voor 2007 met een vriend een weddenschap staan over wie aan het eind van het jaar hoger zou staan, Djokovic of Murray. Ik dacht Murray, die uiteindelijk 11e stond t.o.v. de 3e plaats van Djoko. (Het pijnlijkst was dat Murray een keer met 6-1 6-0 van Djokovic verloor) Maar misschien is het nu payback time
Toch: denk dat Federer wint van Murray en dat Nadal wint van Federer. Maar zet er maar geen 25 euro op in![]()
Heb vooral twijfels bij Federer-Murray. Wat denk jij dan?
Mooie foto's!quote:Op zondag 7 september 2008 09:00 schreef Bilibala het volgende:
Zoals beloofd:
Sorry voor de lange post
Djokovic lijkt op Screech.quote:Op zondag 7 september 2008 00:22 schreef robbolo het volgende:
Totaal offtopic ( sorry!) maar wou het jullie niet onthouden
Tennis lookalikes
Thanks! Ik zat helemaal boven, maar kon het verbazingwekkend goed zien;)quote:Op zondag 7 september 2008 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooie foto's!Blijkbaar had je best goeie plaatsen.
quote:Op zondag 7 september 2008 09:24 schreef Bilibala het volgende:
[..]
Thanks! Ik zat helemaal boven, maar kon het verbazingwekkend goed zien;)
Lijkt me toch wel. Er staat nog gewoon dat ze om 22.30 de mannenfinale uitzenden trouwens. Ik ga er vanuit dat ze er om 22.00 bij zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 11:12 schreef kevin_ het volgende:
Laat Eurosport geen tennis meer zien vandaag? In de tv guide zie ik niks staan.
Bij Mauresmo - Haas dacht ik dat het allebei plaatjes van Mauresmo warenquote:Op zondag 7 september 2008 00:22 schreef robbolo het volgende:
Totaal offtopic ( sorry!) maar wou het jullie niet onthouden
Tennis lookalikes
Met die foto's lijken ze fucking goed hahaquote:Op zondag 7 september 2008 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic lijkt op Screech.![]()
Kiefer lijkt op Colin Farell en Acasusu op Ben Affleck?
Ja en op zich ook wel vreemd dat ze op een gegeven moment 2 plaatjes van Gollum naast elkaar zetten.quote:Op zondag 7 september 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Mauresmo - Haas dacht ik dat het allebei plaatjes van Mauresmo waren![]()
http://news.google.nl/news?hl=nl&um=1&tab=wn&nolr=1&q=us+open&btnG=Nieuws+zoekenquote:Op zondag 7 september 2008 12:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die foto's lijken ze fucking goed haha
Ik snap even iets niet..wordt de mannenfinale niet gespeeld vandaag ofzo? In de OOP staat niets..normaal staat er dan toch Murray/Nadal v Federer ofzo?
Kan het me haast niet voorstellen maar toch..
Ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij Mauresmo - Haas dacht ik dat het allebei plaatjes van Mauresmo waren![]()
Monday, Sept. 8 Day 5 p.m. Men's Singles Finalquote:Op zondag 7 september 2008 13:38 schreef Norrage het volgende:
Hoe laat is de finale morgenavond??
Bilibala, heb je trouwens zin om hier of in het Arodd topic iets te schrijven over die wedstrijd ?quote:Op zondag 7 september 2008 09:00 schreef Bilibala het volgende:
Zoals beloofd:
New York in hurricane season.... Heb je enig idee idee hoe ver New York bij de baai van Mexico vandaan ligt? Dit is als klagen over aardbevingen in Turkije tijdens het toernooi van Rosmalen. Daarnaast is Juli de droogste maand met de hoogste temperaturen in Londen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens nog een slechte maar waargebeurde grap:
Ik was een keer een wedstrijd op tv aan het kijken en tegelijk op Betfair naar de odds aan het kijken. Ik weet niet meer wie er tegen wie speelde, maar in elk geval waren het twee spelers die op papier ongeveer even sterk waren en stond een van beiden ruim voor (een set en 2-0 in de tweede set). Maar de backodds van degene die voorstond waren iets van 20. Dus ik dacht 'Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan' en zette 25 euro op hem in. Even later belde ik een vriend van me op om het te vertellen. Zegt die vriend "Oh, maar die partij is net afgelopen." Bleek dat die partij semi-live werd uitgezonden en dat degene op wie ik had gewed de tweede set had verloren en dik achterstond in de derde op het moment waarop ik geld op hem inzette.
Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.quote:Op zondag 7 september 2008 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
New York in hurricane season.... Heb je enig idee idee hoe ver New York bij de baai van Mexico vandaan ligt? Dit is als klagen over aardbevingen in Turkije tijdens het toernooi van Rosmalen. Daarnaast is Juli de droogste maand met de hoogste temperaturen in Londen.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomen
Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:quote:Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand waar ik de 1e 2 sets terug kan kijken van Nadal - Murray?
Helder, 26.4 graden.quote:Op zondag 7 september 2008 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:
Da's alvast iets.
Weet iemand hoe het weer in NY momenteel is?
Bedankt! Ik ben echt benieuwd.quote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Helder, 26.4 graden.
http://www.wunderground.com/US/NY/New_York.html
De US Open heeft over het algemeen gewoon weinig last van het weer. Vaak een enkele regenonderbreking. Dat die nu aan het einde van het toernooi valt, daar is weinig aan te doen. Echt heel veel last heeft New York volgens mij ook niet van (overblijfselen van) orkanen, behalve dan in 1938quote:Op zondag 7 september 2008 19:26 schreef thijsdetweede het volgende:
Volkomen off topic: Ik tel geloof ik 6 van de 15 stormen die de golf van mexico halen. En 2 die kort langs New York (als extratropical, maar daar kan je nog steeds ruim niet in tennissen) komen.
Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
[...] Op Wimbledon is het natuurlijk een veel groter probleem, maar ook dat zal veel minder zijn vanaf volgend jaar.
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)
Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Ja, dat klopt. Dat betwist ik ook niet. Maar alle andere banen hebben er niks aan en dat probleem blijft bestaan.quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.
Mindere goden moeten dan misschien twee partijen in twee dagen spelen terwijl de toppers een rustdag hebben.
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurtquote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Fucking stront zeg wat is dat laat. Morgen om 06.00 moet ik me nest uit. Klote organisatie daar.
Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zittenquote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt.
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 7 september 2008 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zitten
Dat vind ik mooi gezegd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.
Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen. Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen plannen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.
...
Nee, volgens mij niet.quote:
Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef robbolo het volgende:
Het gaat bijna beginnen! Hoop dat Nadal wint, maar ik zie het somber in. Nu Murray ook weer uitgerust is zal het zwaar worden.
Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.quote:Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen.
Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.quote:Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen laten beginnen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.
Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).quote:Maargoed, ze kunnen idd niks tegen de regen doen. Beetje vooruit kijken kunnen ze zo te zien ook niet.
Ik vind het een moeilijke. Maar ik vind het wel overtuigend wat wimderon schrijft. Het hoort er inderdaad bij. Het is een beetje zoiets als dat ze besluiten dat het praktischer is om er hardcourt van te maken omdat de spelers het onhandig vinden.quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.
Je vergeet de toevoeging:quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.![]()
Wim, ben je het hier mee eens?
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.
[..]
Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.
[..]
Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
Je bedoelt Super Saturday.quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.
Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooienquote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je vergeet de toevoeging:
En van Nistelrooij is een kutvoetballer.
Je kunt ook gewoon de rest serieus nemen en dat laatste grapje als grapje zien. Of je gelooft echt dat ik had gedacht dat Rafa anders met 3x6-0 naar huis had gestuurt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
Het wordt 04.30 PM ET (oftewel nu).quote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef Colplay het volgende:
Maar t is al lang 4 PM ET geweest, dus beetje opschieten nou
quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.
Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
Ja. Ik ben heel benieuwd wat het word.t Heeft wel wat, zo'n halve partij. Moet er niet aan denken dat ze nu nog een hele partij zouden spelen, want dan zou ik hem niet afkijken.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef Colplay het volgende:
Heb ik iets gemist, ik zie nu Federer - Djokovic live.
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De Karlovic van het voetbalquote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooien![]()
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoor
Ik ken dat gevoel. Zit nu naar American Football te kijken, maar wil tennis zien.quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
De Karlovic van het voetbal![]()
Wanneer begint dat klotetennis nou, ik zit al de halve dag te wachten
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!quote:
Jawel hoor, vaak zat. Boogert doet het geloof ik wel goed.quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom leggen de commentatoren die challenges altijd onvolledig uit. Ze zeggen dat de spelers drie challenges per set krijgen. Ik hoor ze er nooit bij zeggen dat ze ze behouden voor zover ze terecht zijn.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag wordt het wel een 3-0 in sets voor Rafa.
het ging dus over valverdequote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef TubewayDigital het volgende:
he mijn grap is weggehaald
Murray ookquote:Op zondag 7 september 2008 22:44 schreef Colplay het volgende:
Nadal begint lekker vandaag.
Verrassendquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
site van de us open geeft hem ook de luve score weer
Toni?quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe heet de hond van Nadal trouwens![]()
wesleyquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe heet de hond van Nadal trouwens![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.Oké, als hij bij zijn opties heeft ingesteld dat zijn eigen posts voor hemzelf in kleur zijn heeft hij heel veel gekleurde posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.quote:
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?quote:
Nadal speelt fantastisch, maar Murray ook erg goed. Ben benieuwd hoor, weet niet of Rafa dit kan volhouden en dan komt Murray er vaak ineens overheen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb het niet nodig. Ik pik moeiteloos de posts eruit met de minste toegevoegde waarde, en die zijn allemaal van mezelf.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe die functie had ik laatst ook ontdekt, best handig
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb geld op Murray staan, vandaar.quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaaldquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?
Dit soort plaatjes wil ik niet zien onder de Rafa fans! Pas als de wedstrijd is verloren mag je die doen.quote:
Dan kom ik goed weg.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaald
Want?quote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef Bostonian het volgende:
Wat een slechte commentator.
Go Rafa!
Hij zegt bijv 'breakpunt voor Andy Murray', terwijl het een breakpunt voor Nadal was. En nog meer van dat soort versprekingen.quote:
De titel heeft tegen Nadal meer waarde, dat heeft 'ie gezegd. Klopt natuurlijk ook wel als je van de nummer 1 wint ipv alleen van de nummer 3 en 6.quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een backhand van Murray.![]()
Zou Federer nou echt het liefst tegen Nadal spelen? Sportief gezien misschien wel, maar hij zal toch ook weten dat de kans op winst tegen Murray groter is? En hij zei zelf dat het het belangrijkst voor hem is *dat* hij de titel wint. Vanuit dat perspectief vind ik het vreemd dat Federer zegt dat hij tegen Nadal wil spelen.
Omdat Federer tegen Nadal een mooier gevecht oplevert.quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zou Federer nou echt het liefst tegen Nadal spelen? Sportief gezien misschien wel, maar hij zal toch ook weten dat de kans op winst tegen Murray groter is? En hij zei zelf dat het het belangrijkst voor hem is *dat* hij de titel wint. Vanuit dat perspectief vind ik het vreemd dat Federer zegt dat hij tegen Nadal wil spelen.
Op de vraag waar z'n voorkeur naar uitging zei hij eerst 'de beker'.. En na aandringen toch Nadal. Maar denk eigenlijk dat hij dat niet meent. Als hij Murray zou zeggen, zou hij toegeven dat hij bang is voor Rafa en dat wil hij niet.quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
En niet Wimbledon vergeten natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De titel heeft tegen Nadal meer waarde, dat heeft 'ie gezegd. Klopt natuurlijk ook wel als je van de nummer 1 wint ipv alleen van de nummer 3 en 6.
Dat is natuurlijk zo. Maar als het voor hem het belangrijkste is *dat* hij wint, kan hij beter hopen dat hij tegen Murray moet. Tegen Murray heeft hij een hele goede kans om te winnen, tegen Nadal is er een goede kans dat hij het niet redt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De titel heeft tegen Nadal meer waarde, dat heeft 'ie gezegd. Klopt natuurlijk ook wel als je van de nummer 1 wint ipv alleen van de nummer 3 en 6.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Goed punt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op de vraag waar z'n voorkeur naar uitging zei hij eerst 'de beker'.. En na aandringen toch Nadal. Maar denk eigenlijk dat hij dat niet meent. Als hij Murray zou zeggen, zou hij toegeven dat hij bang is voor Rafa en dat wil hij niet.
Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal wint deze wedstrijd en hij wint ook de finale.
BP dus nuquote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen via 0-40 15-40 gaat Murray breaken.
Wat een onzin commentquote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
Van Lottum: 'Nadal overleefde zeven breakpoints deze game, en toch pakt ie em.'
Lijkt me logisch dat als Nadal zeven breakpoints overleeft, niet in één keer Murray de game krijgt toebedeeld
Dit slaat natuurlijk nergens op...quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
Lijkt me logisch dat als Nadal zeven breakpoints overleeft, niet in één keer Murray de game krijgt toebedeeld
Murray had hem met het achtste breakpoint kunnen pakken.quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die PI is er gekomen n.a.v. jouw slechte grappen !
*eensquote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Hot diggity, wat zou ik die vriendin van Murray graag een keer motorboaten
Nadal maakt toch te veel fouten, nu toch weer BP Murray.quote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, dit is niks meer. Als Murray zich niet herpakt kunnen we over een half uur naar bed.
De volley van Rafa op wimbledon was anders fantastisch..daarvoor eigenlijk ook vaak al. Hij komt niet vaak, maar als hij komt...quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat de nummer 1 van de wereld gewoon niet kan volleren.
Nog even niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |