Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.quote:
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?quote:
Nadal speelt fantastisch, maar Murray ook erg goed. Ben benieuwd hoor, weet niet of Rafa dit kan volhouden en dan komt Murray er vaak ineens overheen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb het niet nodig. Ik pik moeiteloos de posts eruit met de minste toegevoegde waarde, en die zijn allemaal van mezelf.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe die functie had ik laatst ook ontdekt, best handig
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb geld op Murray staan, vandaar.quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaaldquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?
Dit soort plaatjes wil ik niet zien onder de Rafa fans! Pas als de wedstrijd is verloren mag je die doen.quote:
Dan kom ik goed weg.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaald
Want?quote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef Bostonian het volgende:
Wat een slechte commentator.
Go Rafa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |