quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
De Karlovic van het voetbalquote:Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooien![]()
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoor
Ik ken dat gevoel. Zit nu naar American Football te kijken, maar wil tennis zien.quote:Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
De Karlovic van het voetbal![]()
Wanneer begint dat klotetennis nou, ik zit al de halve dag te wachten
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!quote:
Jawel hoor, vaak zat. Boogert doet het geloof ik wel goed.quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom leggen de commentatoren die challenges altijd onvolledig uit. Ze zeggen dat de spelers drie challenges per set krijgen. Ik hoor ze er nooit bij zeggen dat ze ze behouden voor zover ze terecht zijn.
Ik hoop met je meequote:Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag wordt het wel een 3-0 in sets voor Rafa.
het ging dus over valverdequote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef TubewayDigital het volgende:
he mijn grap is weggehaald
Murray ookquote:Op zondag 7 september 2008 22:44 schreef Colplay het volgende:
Nadal begint lekker vandaag.
Verrassendquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
site van de us open geeft hem ook de luve score weer
Toni?quote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe heet de hond van Nadal trouwens![]()
wesleyquote:Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe heet de hond van Nadal trouwens![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.Oké, als hij bij zijn opties heeft ingesteld dat zijn eigen posts voor hemzelf in kleur zijn heeft hij heel veel gekleurde posts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.quote:
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?quote:
Nadal speelt fantastisch, maar Murray ook erg goed. Ben benieuwd hoor, weet niet of Rafa dit kan volhouden en dan komt Murray er vaak ineens overheen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb het niet nodig. Ik pik moeiteloos de posts eruit met de minste toegevoegde waarde, en die zijn allemaal van mezelf.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe die functie had ik laatst ook ontdekt, best handig
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.quote:Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
Ik heb geld op Murray staan, vandaar.quote:Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaaldquote:Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?
Dit soort plaatjes wil ik niet zien onder de Rafa fans! Pas als de wedstrijd is verloren mag je die doen.quote:
Dan kom ik goed weg.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaald
Want?quote:Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef Bostonian het volgende:
Wat een slechte commentator.
Go Rafa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |