Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen. Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen plannen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt.
Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.
...
Nee, volgens mij niet.quote:
Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef robbolo het volgende:
Het gaat bijna beginnen! Hoop dat Nadal wint, maar ik zie het somber in. Nu Murray ook weer uitgerust is zal het zwaar worden.
Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.quote:Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen.
Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.quote:Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen laten beginnen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.
Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).quote:Maargoed, ze kunnen idd niks tegen de regen doen. Beetje vooruit kijken kunnen ze zo te zien ook niet.
Ik vind het een moeilijke. Maar ik vind het wel overtuigend wat wimderon schrijft. Het hoort er inderdaad bij. Het is een beetje zoiets als dat ze besluiten dat het praktischer is om er hardcourt van te maken omdat de spelers het onhandig vinden.quote:Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.
Je vergeet de toevoeging:quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.![]()
Wim, ben je het hier mee eens?
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.quote:Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.
[..]
Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.
[..]
Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
Je bedoelt Super Saturday.quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.
Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooienquote:Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je vergeet de toevoeging:
En van Nistelrooij is een kutvoetballer.
Je kunt ook gewoon de rest serieus nemen en dat laatste grapje als grapje zien. Of je gelooft echt dat ik had gedacht dat Rafa anders met 3x6-0 naar huis had gestuurt?quote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
Het wordt 04.30 PM ET (oftewel nu).quote:Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef Colplay het volgende:
Maar t is al lang 4 PM ET geweest, dus beetje opschieten nou
quote:Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.
Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
Ja. Ik ben heel benieuwd wat het word.t Heeft wel wat, zo'n halve partij. Moet er niet aan denken dat ze nu nog een hele partij zouden spelen, want dan zou ik hem niet afkijken.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef Colplay het volgende:
Heb ik iets gemist, ik zie nu Federer - Djokovic live.
Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoorquote:Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |