Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens nog een slechte maar waargebeurde grap:
Ik was een keer een wedstrijd op tv aan het kijken en tegelijk op Betfair naar de odds aan het kijken. Ik weet niet meer wie er tegen wie speelde, maar in elk geval waren het twee spelers die op papier ongeveer even sterk waren en stond een van beiden ruim voor (een set en 2-0 in de tweede set). Maar de backodds van degene die voorstond waren iets van 20. Dus ik dacht 'Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan' en zette 25 euro op hem in. Even later belde ik een vriend van me op om het te vertellen. Zegt die vriend "Oh, maar die partij is net afgelopen." Bleek dat die partij semi-live werd uitgezonden en dat degene op wie ik had gewed de tweede set had verloren en dik achterstond in de derde op het moment waarop ik geld op hem inzette.
Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.quote:Op zondag 7 september 2008 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
New York in hurricane season.... Heb je enig idee idee hoe ver New York bij de baai van Mexico vandaan ligt? Dit is als klagen over aardbevingen in Turkije tijdens het toernooi van Rosmalen. Daarnaast is Juli de droogste maand met de hoogste temperaturen in Londen.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomen
Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:quote:Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand waar ik de 1e 2 sets terug kan kijken van Nadal - Murray?
Helder, 26.4 graden.quote:Op zondag 7 september 2008 20:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:
Da's alvast iets.
Weet iemand hoe het weer in NY momenteel is?
Bedankt! Ik ben echt benieuwd.quote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Helder, 26.4 graden.
http://www.wunderground.com/US/NY/New_York.html
De US Open heeft over het algemeen gewoon weinig last van het weer. Vaak een enkele regenonderbreking. Dat die nu aan het einde van het toernooi valt, daar is weinig aan te doen. Echt heel veel last heeft New York volgens mij ook niet van (overblijfselen van) orkanen, behalve dan in 1938quote:Op zondag 7 september 2008 19:26 schreef thijsdetweede het volgende:
Volkomen off topic: Ik tel geloof ik 6 van de 15 stormen die de golf van mexico halen. En 2 die kort langs New York (als extratropical, maar daar kan je nog steeds ruim niet in tennissen) komen.
Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)quote:Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
[...] Op Wimbledon is het natuurlijk een veel groter probleem, maar ook dat zal veel minder zijn vanaf volgend jaar.
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)
Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Ja, dat klopt. Dat betwist ik ook niet. Maar alle andere banen hebben er niks aan en dat probleem blijft bestaan.quote:Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.
Mindere goden moeten dan misschien twee partijen in twee dagen spelen terwijl de toppers een rustdag hebben.
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurtquote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Fucking stront zeg wat is dat laat. Morgen om 06.00 moet ik me nest uit. Klote organisatie daar.
Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zittenquote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt.
Dat kan toch helemaal niet?quote:Op zondag 7 september 2008 22:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zitten
Dat vind ik mooi gezegd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |