abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 17:42:00 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_61452397
Murray trouwens betrekkelijk indrukwekkend tegen Nadal. Superslim tennis en behoorlijk constant vergeleken bij de rest van het toernooi.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 7 september 2008 @ 18:42:00 #102
127004 maril
Smeetsfan
pi_61453896
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb trouwens nog een slechte maar waargebeurde grap:

Ik was een keer een wedstrijd op tv aan het kijken en tegelijk op Betfair naar de odds aan het kijken. Ik weet niet meer wie er tegen wie speelde, maar in elk geval waren het twee spelers die op papier ongeveer even sterk waren en stond een van beiden ruim voor (een set en 2-0 in de tweede set). Maar de backodds van degene die voorstond waren iets van 20. Dus ik dacht 'Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan' en zette 25 euro op hem in. Even later belde ik een vriend van me op om het te vertellen. Zegt die vriend "Oh, maar die partij is net afgelopen." Bleek dat die partij semi-live werd uitgezonden en dat degene op wie ik had gewed de tweede set had verloren en dik achterstond in de derde op het moment waarop ik geld op hem inzette.
Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomen
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_61454053
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:40 schreef XL het volgende:

[..]

New York in hurricane season.... Heb je enig idee idee hoe ver New York bij de baai van Mexico vandaan ligt? Dit is als klagen over aardbevingen in Turkije tijdens het toernooi van Rosmalen. Daarnaast is Juli de droogste maand met de hoogste temperaturen in Londen.
Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.
  zondag 7 september 2008 @ 19:00:30 #104
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_61454333
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte van de Atlantische orkanen krijgt de golf van Mexico nooit te zien. Vrijwel ieder orkaanseizoen zijn er wel een aantal stormen die op Newfoundland aan komen. De klimatologie van Londen heb ik niet helemaal in mijn hoofd, maar ik dacht niet dat die in deze anders was dan in Nederland: Juli is erg nat. Wel warm, uiteraard.

Hurricane season 2007. Niets in de buurt van New York. De baai van Mexico epicentrum. Dit is geen uitzonderlijk jaar, maar ik ga geen 40 jaar historie posten. Hurricanes halen New York niet.

Londen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_61454952
Volkomen off topic: Ik tel geloof ik 6 van de 15 stormen die de golf van mexico halen. En 2 die kort langs New York (als extratropical, maar daar kan je nog steeds ruim niet in tennissen) komen.
  zondag 7 september 2008 @ 19:27:56 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61454981
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:42 schreef maril het volgende:

[..]

Ik hoef je niet uit te leggen dat dat mij ook zou kunnen overkomen
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_61455449
Weet iemand waar ik de 1e 2 sets terug kan kijken van Nadal - Murray?
  zondag 7 september 2008 @ 20:09:51 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61456165
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:46 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand waar ik de 1e 2 sets terug kan kijken van Nadal - Murray?
Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:

Da's alvast iets.

Weet iemand hoe het weer in NY momenteel is?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_61456382
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb hier een stukje van twee minuten voor je:

Da's alvast iets.

Weet iemand hoe het weer in NY momenteel is?
Helder, 26.4 graden.

http://www.wunderground.com/US/NY/New_York.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 7 september 2008 @ 20:21:42 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61456559
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Felixa het volgende:

[..]

Helder, 26.4 graden.

http://www.wunderground.com/US/NY/New_York.html
Bedankt! Ik ben echt benieuwd.
pi_61457257
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:26 schreef thijsdetweede het volgende:
Volkomen off topic: Ik tel geloof ik 6 van de 15 stormen die de golf van mexico halen. En 2 die kort langs New York (als extratropical, maar daar kan je nog steeds ruim niet in tennissen) komen.
De US Open heeft over het algemeen gewoon weinig last van het weer. Vaak een enkele regenonderbreking. Dat die nu aan het einde van het toernooi valt, daar is weinig aan te doen. Echt heel veel last heeft New York volgens mij ook niet van (overblijfselen van) orkanen, behalve dan in 1938 . Dus laten we niet klagen over augustus/september als periode waarin de US Open wordt gespeeld. Op Wimbledon is het natuurlijk een veel groter probleem, maar ook dat zal veel minder zijn vanaf volgend jaar.
pi_61457780
Nog een uur
  zondag 7 september 2008 @ 21:12:00 #113
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61458470
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:39 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

[...] Op Wimbledon is het natuurlijk een veel groter probleem, maar ook dat zal veel minder zijn vanaf volgend jaar.
Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)
pi_61458523
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:12 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Veel minder? Het ligt eraan wat je bedoelt. Voor de tv-kijker scheelt het enorm, want die heeft in principe altijd tennis. voor de organisatie scheelt het niet zo heel veel, want er wordt maar 1 baan overdekt en ze hebben er 18(?)
Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61458597
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het is toch belangrijk als je weet dat de grote wedstrijden niet meer in gevaar komen, zeker op het einde. Een complete zaterdag/zondag die je kwijt bent door regen is niet meer mogelijk.
Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.

Mindere goden moeten dan misschien twee partijen in twee dagen spelen terwijl de toppers een rustdag hebben.
  zondag 7 september 2008 @ 21:17:32 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61458695
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Dat betwist ik ook niet. Maar alle andere banen hebben er niks aan en dat probleem blijft bestaan.
pi_61460095
half 11 pas
pi_61460097
Eurosport zendt nu nog een stuk uit van Murray-Nadal van gisteren.

Van Lottum: "vanaf 22.30 de hervatting".
sig verwijderd door FA
pi_61460237
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Groot voordeel voor de topspelers dus, die krijgen in het geval van regen veel langer rust.

Mindere goden moeten dan misschien twee partijen in twee dagen spelen terwijl de toppers een rustdag hebben.
Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.

Wat krijgen we hierna? De toppers die zelf hun tegenstanders in de eerste vier rondes mogen kiezen? Wedstrijden die door de computer gesimuleerd worden omdat de tere lichaampjes van bepaalde beroepsklagers het niet aankunnen?
  zondag 7 september 2008 @ 21:59:37 #120
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61460240
Fucking stront zeg wat is dat laat. Morgen om 06.00 moet ik me nest uit. Klote organisatie daar.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_61460262
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef jojomen4 het volgende:
Fucking stront zeg wat is dat laat. Morgen om 06.00 moet ik me nest uit. Klote organisatie daar.
De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt .
sig verwijderd door FA
pi_61460415
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:00 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De organisatie kan er idd wat aan doen dat het regent en bepalen hoe lang een dubbelpartij duurt .
Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zitten
  zondag 7 september 2008 @ 22:05:30 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61460422
quote:

[..]

zondag 7 september 2008 @ 22:05:53 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61460431
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:05 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze hadden op z'n minst wat aan het tijdverschil kunnen doen, bijvoorbeeld door tijdelijk in een aparte tijdzone te gaan zitten
Dat kan toch helemaal niet?
  zondag 7 september 2008 @ 22:07:08 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61460475
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Precies. Dat dak op Wimbledon komt er puur voor de commercie. Ik zit niet op een dak te wachten. Als het regent, so be it, hoort erbij, kijk ik wel een uurtje naar de beschouwingen van de BBC en als het langer aanhoudt een stukje legendarisch tennis uit het verleden. Constant op en af, gefocust blijven, spel aanpassen aan de omstandigheden; allemaal onderdeel van het spel op de GS, die outdoor gespeeld worden. Het ene toernooi heb je voordeel van een regenperiode, het andere niet.
Dat vind ik mooi gezegd.
  zondag 7 september 2008 @ 22:09:01 #126
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61460540
quote:

[..]

Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen. Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen plannen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.

Maargoed, ze kunnen idd niks tegen de regen doen. Beetje vooruit kijken kunnen ze zo te zien ook niet.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_61460554
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat kan toch helemaal niet?
Niet ?
pi_61460582
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

...
Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.
pi_61460596
Het gaat bijna beginnen! Hoop dat Nadal wint, maar ik zie het somber in. Nu Murray ook weer uitgerust is zal het zwaar worden.
  zondag 7 september 2008 @ 22:11:09 #130
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61460613
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Niet ?
Nee, volgens mij niet.
  zondag 7 september 2008 @ 22:11:50 #131
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61460647
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef robbolo het volgende:
Het gaat bijna beginnen! Hoop dat Nadal wint, maar ik zie het somber in. Nu Murray ook weer uitgerust is zal het zwaar worden.
Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.

Wim, ben je het hier mee eens?
pi_61460659
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:09 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Joh wijsneus dat je bent. Ze hadden die partij ook op vrijdag kunnen laten spelen.
Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.
quote:
Gisteren stond de partij paar uur later geplanned dan dat ze daadwerkelijk begonnen, ze hadden de partij dus makkelijk eerder kunnen laten beginnen, helemaal als je weet dat de kans erg groot is dat het gaat regenen.
Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.
quote:
Maargoed, ze kunnen idd niks tegen de regen doen. Beetje vooruit kijken kunnen ze zo te zien ook niet.
Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).
sig verwijderd door FA
  zondag 7 september 2008 @ 22:13:09 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61460717
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:10 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat dak er ook niet op... Dat de organisatie er toch voor gekozen heeft, is natuurlijk wel zeer begrijpelijk. Sommige jaren was de regen toch wel echt problematisch.
Ik vind het een moeilijke. Maar ik vind het wel overtuigend wat wimderon schrijft. Het hoort er inderdaad bij. Het is een beetje zoiets als dat ze besluiten dat het praktischer is om er hardcourt van te maken omdat de spelers het onhandig vinden.
pi_61460752
Het kan wel, maar als Martin niet moet spelen zullen ze het sowieso niet doen. Dat is niet echt de moeite waard..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61460788
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Rafa heeft vanacht gewoon 3 spuiten meer genomen. Het lijkt mij dat er na gisteren wel duidelijk is geworden dat 1 spuit tegen een Murray in vorm niet genoeg is.

Wim, ben je het hier mee eens?
Je vergeet de toevoeging:
En van Nistelrooij is een kutvoetballer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 7 september 2008 @ 22:17:24 #136
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61460878
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ze spelen al tig jaar beide SF en de finale dames op zaterdag, zogenaamde Super Saturday, dat pas je niet zomaar aan.
[..]

Bullshit. Hij stond oorspronkelijk gepland NA Federer-Djokovic, maar hij begon juist eerder op een andere baan vanwege de voorspellingen.
[..]

Hebben ze gedaan, ook al hadden ze Nadal-Murray ook om 11.00 local time laten beginnen, was het nog niet klaar geweest (alleen heel misschien als Murray set 3 zou pakken).
Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.

Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
pi_61461099
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:17 schreef jojomen4 het volgende:
Als Nadal - Murray om 11.00 geplanned was was Rafa z'n voorbereiding niet door de war geraakt, en had Rafa Murray met 3x6-0 naar huus gestuurt. Nu moest Rafa koud de baan op en duurde het 2 sets voordat die warm was.
Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
sig verwijderd door FA
  zondag 7 september 2008 @ 22:23:53 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461108
quote:

[..]

Dat 2de deel is dus geen BS, je zegt ongeveer exact wat ik zeg. De partij stond later geplanned dan wanneer ze uiteindelijk begonnen; dit klopt aangezien je zegt dat ze eerder zijn begonnen vanwege het weer. Anno 2008 kunnen we het weer wel beter voorspellen dan 2 uur eerder. Ze hadden de partij dus gewoon zo vroeg mogelijk op de dag moeten laten spelen en plannen. Niet je houden aan de planning van superSunday en dan als de regen 5 KM van het stadion ligt snel de partij nog ff beginnen op een andere baan.

Je bedoelt Super Saturday.
  zondag 7 september 2008 @ 22:25:55 #139
67205 Colplay
How you doin??
pi_61461178
Maar t is al lang 4 PM ET geweest, dus beetje opschieten nou
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_61461206
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je vergeet de toevoeging:
En van Nistelrooij is een kutvoetballer.
Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooien
  zondag 7 september 2008 @ 22:27:27 #141
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61461229
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik wilde nog serieus reageren, maar je kunt de achterstand van Rafa dus gewoon niet hebben en zoekt naar ongeldige excuses. Op die bekrompenheid ga ik verder niet in.
Je kunt ook gewoon de rest serieus nemen en dat laatste grapje als grapje zien. Of je gelooft echt dat ik had gedacht dat Rafa anders met 3x6-0 naar huis had gestuurt?

Volgens mij heb ik al vaak genoeg aangetoont dat ondanks m'n liefde voor Rafa ik objectief kan oordelen. Ik heb namelijk wel 5x gezegd dat als Rafa tegen iemand speelt die een superdag heeft en alles goed raakt Rafa vaak kansloos is (Zie Tsonga, Djoko en nu dan een Murray).
pi_61461236
We zijn live!
  zondag 7 september 2008 @ 22:27:49 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461240
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:25 schreef Colplay het volgende:
Maar t is al lang 4 PM ET geweest, dus beetje opschieten nou
Het wordt 04.30 PM ET (oftewel nu).
pi_61461258
quote:

[..]

Wat heb jij gedronken?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 7 september 2008 @ 22:29:10 #145
67205 Colplay
How you doin??
pi_61461279
Heb ik iets gemist, ik zie nu Federer - Djokovic live.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  zondag 7 september 2008 @ 22:30:46 #146
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461340
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:27 schreef TheGeneral het volgende:
We zijn live!
Ja. Ik ben heel benieuwd wat het word.t Heeft wel wat, zo'n halve partij. Moet er niet aan denken dat ze nu nog een hele partij zouden spelen, want dan zou ik hem niet afkijken.
pi_61461391
Spelers komen de baan op
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zondag 7 september 2008 @ 22:32:01 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461394
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef Colplay het volgende:
Heb ik iets gemist, ik zie nu Federer - Djokovic live.

Nee, dat waren een paar punten van gisteren. De hervatting Nadal-Murray begint zo.
pi_61461421
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:23 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Haha dat was een duidelijkere grap dan de meesten van fed fan hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 7 september 2008 @ 22:32:59 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461430
No toque la botella.
  zondag 7 september 2008 @ 22:34:26 #151
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461471
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Trouwens, over grappen gesproken.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61461525
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Klopt ja, goede afmaker wel, zeg maar de Karlovic van het voetbal, die faalt trouwens ook altijd op de belangrijke toernooien
De Karlovic van het voetbal

Wanneer begint dat klotetennis nou, ik zit al de halve dag te wachten
pi_61461561
Links de Mets banen...
pi_61461593
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
  zondag 7 september 2008 @ 22:38:18 #155
67205 Colplay
How you doin??
pi_61461626
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:35 schreef eentwee het volgende:

[..]

De Karlovic van het voetbal

Wanneer begint dat klotetennis nou, ik zit al de halve dag te wachten
Ik ken dat gevoel. Zit nu naar American Football te kijken, maar wil tennis zien.
Tijd om te starten, al is U2 op de achtergrond ook altijd goed
pi_61461628
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Heb je de rest van zijn posts gezien de afgelopen tijd? Dan zou het gewoon serieus kunnen zijn.
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
sig verwijderd door FA
  zondag 7 september 2008 @ 22:39:08 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61461656
Waarom leggen de commentatoren die challenges altijd onvolledig uit. Ze zeggen dat de spelers drie challenges per set krijgen. Ik hoor ze er nooit bij zeggen dat ze ze behouden voor zover ze terecht zijn.
pi_61461666
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:37 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61461673
he mijn grap is weggehaald
pi_61461702
VAMOS.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 7 september 2008 @ 22:40:49 #161
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61461716
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!

Vandaag wordt het wel een 3-0 in sets voor Rafa.
pi_61461772
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom leggen de commentatoren die challenges altijd onvolledig uit. Ze zeggen dat de spelers drie challenges per set krijgen. Ik hoor ze er nooit bij zeggen dat ze ze behouden voor zover ze terecht zijn.
Jawel hoor, vaak zat. Boogert doet het geloof ik wel goed.
sig verwijderd door FA
  zondag 7 september 2008 @ 22:44:09 #163
67205 Colplay
How you doin??
pi_61461818
Nadal begint lekker vandaag.
pi_61461832
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:40 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

VAMOSSSSSSSSSSSSSSSS!!!! RAFAAAAAAAAAAA ERES CAMPEONNNNNNN!!!!!!!!!!

Vandaag wordt het wel een 3-0 in sets voor Rafa.
Ik hoop met je mee
pi_61461856
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef TubewayDigital het volgende:
het ging dus over valverde
pi_61461922
site van de us open geeft hem ook de live score weer
pi_61461927
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:44 schreef Colplay het volgende:
Nadal begint lekker vandaag.
Murray ook

Aardige forehand daarnet
pi_61461930
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:45 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

het ging dus over valverde
Hoe heet de hond van Nadal trouwens
pi_61461963
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
site van de us open geeft hem ook de luve score weer
Verrassend .
sig verwijderd door FA
pi_61461974
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toni?
pi_61462086
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

wesley
pi_61462145
nadal serveert voor de set
pi_61462151
Come on Murray!!!
pi_61462152
Hoog niveau vooralsnog.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 7 september 2008 @ 22:56:56 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462228
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nou, ik heb jojomen anders nog nooit op een gekleurde post kunnen betrappen hoor.
SPOILER
Oké, als hij bij zijn opties heeft ingesteld dat zijn eigen posts voor hemzelf in kleur zijn heeft hij heel veel gekleurde posts.

zondag 7 september 2008 @ 22:57:25 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462246
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Hoog niveau vooralsnog.
Sorry hoor, maar ik zie Murray dit niet winnen.
pi_61462266
Ghehe die functie had ik laatst ook ontdekt, best handig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 7 september 2008 @ 22:58:28 #178
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462292
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:39 schreef TubewayDigital het volgende:
Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?
pi_61462317
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nadal speelt fantastisch, maar Murray ook erg goed. Ben benieuwd hoor, weet niet of Rafa dit kan volhouden en dan komt Murray er vaak ineens overheen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 7 september 2008 @ 22:59:31 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462319
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Ghehe die functie had ik laatst ook ontdekt, best handig
Ik heb het niet nodig. Ik pik moeiteloos de posts eruit met de minste toegevoegde waarde, en die zijn allemaal van mezelf.
pi_61462323
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.
sig verwijderd door FA
pi_61462355
BP Murray
  zondag 7 september 2008 @ 23:00:41 #183
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462359
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Nadal heeft nog geen punt gemaakt op de service van Murray. Andersom alweer genoeg.
Ik heb geld op Murray staan, vandaar. Als ik zeg dat ik denk dat hij wint, jinx ik het misschien.
pi_61462360
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:58 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hé, doe jij ook al aan grappen tegenwoordig?
ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaald
pi_61462368
BP murray
pi_61462428
SP Nadal.
pi_61462446
Set 6-4 Rafa.
sig verwijderd door FA
  zondag 7 september 2008 @ 23:03:12 #189
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61462462
Dit gaat een mooie avond worden. Rafa is on Fire!
pi_61462470
Daar komt Nadal weer met een vuistje en gelijk: Wat fantastisch, wat een vechter, hij geeft nooit op, geweldig... pfff.
pi_61462504
Wat fantastisch, wat een vechter, hij geeft nooit op, geweldig...
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 7 september 2008 @ 23:04:38 #193
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_61462506
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef robbolo het volgende:
BP murray
Dit soort plaatjes wil ik niet zien onder de Rafa fans! Pas als de wedstrijd is verloren mag je die doen.

Anders dit: en VAMOS!!!!!
  zondag 7 september 2008 @ 23:05:13 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_61462516
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

ja maar die zie je bijna nooit want ze worden steeds weggehaald
Dan kom ik goed weg.
pi_61462532
Vamos
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_61462574
Nadal valt de umpire aan!
pi_61462624
Wat een slechte commentator.

Go Rafa!
pi_61462647
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:08 schreef Bostonian het volgende:
Wat een slechte commentator.

Go Rafa!
Want?
pi_61462678
2 helden

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_61462708
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:09 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Want?
Hij zegt bijv 'breakpunt voor Andy Murray', terwijl het een breakpunt voor Nadal was. En nog meer van dat soort versprekingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')