Nog niet echt goed?quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
Er waren net even beelden op ES.
Zag er nog niet echt goed uit
quote:
Goeie vraag. Maar ik vermoed dat ze met hun buienradar kunnen zien dat het gewoon de hele dag blijft regenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Het is daar toch pas 4 uur? Wat is het probleem?
Er zit een Orkaan in de buurt en die komt nu aan bij NY.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:58 schreef MikeLowrey het volgende:
Het is daar toch pas 4 uur? Wat is het probleem? Of zijn de verwachtingen van komende uren zo slecht?
Dus? Een beetje wind en wat regen.. Gewoon doorspelen zeg ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er zit een Orkaan in de buurt en die komt nu aan bij NY.
Sherlock.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef maril het volgende:
Het is op het Internet ik heb TVU en CCTV-5 10007 en de stand is verrassend 2-0 in sets voor Murray
quote:
Ja, maar dit is toch niet van toepassing? Meer dan de helft van de eerste sessie is gespeeld.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
The following schedule will apply if both Saturday sessions are rained out:
Men’s Singles Semifinals (Session #24)
Sunday, Sept. 7th 1:00pm ET
Women’s Singles Final (Session #25)
Sunday, Sept. 7th 9:00pm ET
Men’s Singles Final (Session #26)
Monday, Sept. 8th 5:00pm ET
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:09 schreef maril het volgende:
Het is op het Internet ik heb TVU en CCTV-5 10007 en de stand is verrassend 2-0 in sets voor Murray
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet dat plaatje van O'RLY, met die papegaai?
Play has been officially cancelled for Saturday. The completion of the Nadal-Murray semifinal match will take place Sunday afternoon in Arthur Ashe Stadium at 4:00 p.m. ET*.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch niet van toepassing? Meer dan de helft van de eerste sessie is gespeeld.
Volgens mij heeft de US Open over het algemeen weinig last van regen. Beetje pech nu dus!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie heeft ook ooit verzonnen om twee van de grootste tennistoernooien ter wereld midden in de natste maand te houden? Londen in Juli, New York in het orkaanseizoen.... ik dacht dat tennissers mooiweerfreaks waren.
Overdreven reactie natuurlijk, er zijn amper regenonderbrekingen geweest. Het komt alleen niet echt lekker uit zo aan het einde van het toernooi. Het is een dag of 10 rond de 30 graden geweestquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:35 schreef thijsdetweede het volgende:
Wie heeft ook ooit verzonnen om twee van de grootste tennistoernooien ter wereld midden in de natste maand te houden? Londen in Juli, New York in het orkaanseizoen.... ik dacht dat tennissers mooiweerfreaks waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |