Ja dat denk ik ookquote:Op zondag 7 september 2008 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal wint deze wedstrijd en hij wint ook de finale.
BP dus nuquote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Alleen via 0-40 15-40 gaat Murray breaken.
Wat een onzin commentquote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
Van Lottum: 'Nadal overleefde zeven breakpoints deze game, en toch pakt ie em.'
Lijkt me logisch dat als Nadal zeven breakpoints overleeft, niet in één keer Murray de game krijgt toebedeeld
Dit slaat natuurlijk nergens op...quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
Lijkt me logisch dat als Nadal zeven breakpoints overleeft, niet in één keer Murray de game krijgt toebedeeld
Murray had hem met het achtste breakpoint kunnen pakken.quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Bramaldo11 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 23:28 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Die PI is er gekomen n.a.v. jouw slechte grappen !
*eensquote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef Tim86 het volgende:
Hot diggity, wat zou ik die vriendin van Murray graag een keer motorboaten
Nadal maakt toch te veel fouten, nu toch weer BP Murray.quote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Federer-fan het volgende:
Oké, dit is niks meer. Als Murray zich niet herpakt kunnen we over een half uur naar bed.
De volley van Rafa op wimbledon was anders fantastisch..daarvoor eigenlijk ook vaak al. Hij komt niet vaak, maar als hij komt...quote:Op zondag 7 september 2008 23:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk dat de nummer 1 van de wereld gewoon niet kan volleren.
Nog even niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |