http://abcnews.go.com/Blotter/story?id=5713866quote:Another Controversy for Sarah Palin
Former Police Chief Says He Was Fired for Challenging Palin's Campaign Contributors
By BRIAN ROSS and JOSEPH RHEE
Sept. 3, 2008—
Gov. Sarah Palin is already facing ethical questions over her firing of the Alaska public safety commissioner, and now she faces questions over the firing of a longtime local police chief.
After taking over as Mayor of the small town of Wasilla, Palin fired the longtime local police chief. The former police chief, Irl Stambaugh says he was fired because he stepped on the toes of Palin's campaign contributors, including bar owners and the National Rifle Association.
Stambaugh's lawyer, William Jermain, says the chief tried to move up the closing hours of local bars from 5 a.m. to two a.m. after a spurt of drunk driving accidents and arrests.
"His crackdown on that practice by the bars was not appreciated by her and that was one reason she terminated Irl," said Jermain.
In his 1997 lawsuit, Stambaugh also alleged that his stand on restricting concealed weapons upset the NRA.
"Mayor Palin has stated on several occasions that the National Rifle Association encouraged her to fire Chief Stambaugh because of his stance against the concealed weapons legislation," the lawsuit claimed.
Palin says she was up against entrenched insiders when she was elected mayor of Wasilla in 1996.
"We had a lot of people that were kind of dead wood," said Colleen Sullivan Leonard, a staff member in Palin's office. "We needed people with new energy and a new vision."
A federal judge later ruled the mayor, under city law, had the right to fire the police chief for any reason she wanted.
Palin is now facing similar allegations in the state capitol, that politics played a role in her firing of the Alaska public safety commissioner, Walter Monegan.
"It has every possibility of giving the Governor an ethical black eye in an area where she's touted herself as being particularly strong," said Alaskan State Senator Hollis French, a Democrat.
At issue is whether Palin fired the public safety commissioner because he refused to fire a state trooper who was the Governor's brother-in-law and going through an ugly divorce with the Governor's sister.
The Governor has denied any wrongdoing or involvement in the matter, but Senator French, who is leading the investigation has his doubts.
"The Governor first issued a blanket denial," said Sen. French, "and now she's had to back down and that's a problem."
Monday, Palin called for the Alaskan Personnel Board to conduct a formal investigation into Monegan's dismissal "to put these matters to rest".
"The idea that there had been no contact and no pressure doesn't stand up," said Sen. French. "Her credibility I think was damaged in that blanket denial."
The McCain campaign says it's clear that some insiders don't like the fact that Palin has been bucking the status quo to implement change.
quote:"It's over," said Noonan, and then responded to a question of whether Palin is the most qualified Republican woman McCain could have chosen.
"The most qualified? No. I think they went for this — excuse me — political bullsh** about narratives," she said. "Every time Republicans do that — because that's not where they live and it's not what they're good at — they blow it."
Murphy chimed in:
"The greatness of McCain is no cynicism, and this is cynical."
met een foto onderschrift wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
met een foto onderschrift wedstrijd![]()
McCain:"Between us, how do you know it's you who is the father, and not me?"
Mocht Barack Obama winnen en hij verpest het (nou ja, hij zal eerst acht jaar Republikeins beleid moeten opruimen, natuurlijk), dan zie ik eerder Huckabee. Hij zal de echte christelijke, conservatieve, integere Republikein zijn, niet zo'n neppert als Romney of halve Democraat als McCain, dat zullen ze althans zeggen. Huckabee.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef SuikerVuist het volgende:
Romney lacht zich op dit moment rot. Over 4 jaar heeft hij een goede kans om te winnen na de puinhopen van 4 jaar The One.
ofquote:Op woensdag 3 september 2008 23:05 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
McCain: "Next time wrap it up, you little son of a bitch!"
McCain lijkt met zijn houding wel zo'n houterige action-manquote:
ouwe oorlogswonden en zo...quote:Op woensdag 3 september 2008 23:21 schreef pberends het volgende:
[..]
McCain lijkt met zijn houding wel zo'n houterige action-man.
Man, je kunt hier wel goed zien hoe OUD McCain eigenlijk is......quote:
Hij kan wachten tot het debat met Palin. Vergeet overigens niet dat Biden voor "Irak" was, en tegen de surge. Ik weet niet hoe ik Palin moet inschatten, maar het is niet zo dat er geen "materiaal" is of zo.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef Argento het volgende:
Ik blijf erbij: Als Biden zijn hand er niet voor omdraait om Giuliani in anderhalve zin af te branden als hilarisch incompetent als president, dan moet hij Palin helemaal afbranden. Fuk seksime: aanvallen, afmaken en afvoeren.
Dat Biden voor Irak was is op zich niet echt een bruikbaar issue lijkt me. De inval op zich was geen goed idee maar wel prima uitgevoerd. Dat heeft de problemen ook niet opgeleverd. Die begonnen daarna pas. Toen bleek dat er gewoon geen plan lag om van Irak een democratie te smeden.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:37 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hij kan wachten tot het debat met Palin. Vergeet overigens niet dat Biden voor "Irak" was, en tegen de surge. Ik weet niet hoe ik Palin moet inschatten, maar het is niet zo dat er geen "materiaal" is of zo.
Hij heeft zelfs geprobeerd de oorlog tegen te houden. Mislukt. Daarna stemde hij voor. En kwam hij tot inkeer en zag hij in dat de oorlog zinloos en verloren is. Klaar. Echt, op dat punt kunnen ze Biden niet "pakken".quote:Op woensdag 3 september 2008 23:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat Biden voor Irak was is op zich niet echt een bruikbaar issue lijkt me.
quote:Before she was elected governor, she was mayor of a tiny Anchorage suburb, where her greatest accomplishment was raising the sales tax to build a hockey rink. According to Time magazine, she also sought to have books banned from the local library and threatened to fire the librarian.
http://blogs.tnr.com/tnr/(...)-s-an-oil-baron.aspxquote:Palin declared her candidacy on October 18, Alaska Day, before any other Republican candidate joined the race for Governor, declaring, "It is time to take a stand and put Alaskans first".
Palin is gewoon een standaard oerconservatieve Republikeinse christen-extremist. Leuk, ze heeft borsten, maar ze blijft een oerconservatieve Republikeinse christen-extremist.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Argento het volgende:
En wat moeten we hier van denken?
NY Times over Palin:
[..]
quote:From what I've seen, she's a far-right religious nutjob. Scary.
En twee baby-voetjes, op de bovenste foto althans.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef popolon het volgende:
Zit daar nou een speen aan die trui van die jongen?
Gister vond ik 'm overkomen alsof-ie zo in een diepe slaap kon vallen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:33 schreef maartena het volgende:
Man, je kunt hier wel goed zien hoe OUD McCain eigenlijk is......
quote:Sarah Heath Palin arrived in Alaska with her family in 1964, when her parents came to teach school in Skagway. She received a bachelor of science degree in communications-journalism from the University of Idaho in 1987. Palin, who graduated from WasillaHigh School in 1982, has lived in Skagway, EagleRiver and Wasilla.
She is married to Todd Palin, who is a lifelong Alaskan, a production operator on the North Slope and a four-time champion of the Iron Dog, the world's longest snowmachine race.
Todd and Sarah fish in Bristol Bay with their children – Track, Bristol, Willow, Piper and Trig. Through Todd’s Yup'ik grandmother, Alaska’s Native heritage plays an important role in their family. Track enlisted in the U.S. Army on Sept. 11, 2007.
Prior to taking office, Palin served on numerous boards and commissions throughout the state. She was active in her family’s pursuits – including serving as a sports team mom and school volunteer. She also runs marathons.
Palin is a lifetime member of the NRA and enjoys hunting, fishing, Alaska history, and all that Alaska's great outdoors has to offer.
http://www.gopconvention2008.com/schedule/wednesday.aspxquote:Op donderdag 4 september 2008 00:00 schreef Caesu het volgende:
wanneer wordt Palin officieel genomineerd op de conventie?
is dat vanavond na haar speech.
of morgen op het moment dat McCain zijn nominatie accepteert?
vraag me af of ze nog een exit strategy hebben.
Sorry, dit komt op mij seksistisch over. Er zijn genoeg niet-seksistische punten waarop je Palin aan kunt vallen, dus ik zie hier het nut niet van in.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Ik moet een beetje denken aan...
[ afbeelding ]
Bij Sarah Palin.
ze presenteert zichzelf maar al te graag als hockeymom.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Sorry, dit komt op mij seksistisch over. Er zijn genoeg niet-seksistische punten waarop je Palin aan kunt vallen, dus ik zie hier het nut niet van in.
Dat is niet mijn bedoeling. Ken je de rol die Marcia Cross daar speelt in Desperate Housewives? Daar doel ik namelijk op.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:17 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Sorry, dit komt op mij seksistisch over. Er zijn genoeg niet-seksistische punten waarop je Palin aan kunt vallen, dus ik zie hier het nut niet van in.
Dit zal allemaal "helaas" overwaaien en Palin zal toch geaccepteerd worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef SuikerVuist het volgende:
Romney lacht zich op dit moment rot. Over 4 jaar heeft hij een goede kans om te winnen na de puinhopen van 4 jaar The One.
Gelukkig geeft het McCain kamp gewoon onomwonden toe dat het hen niet om de issues gaat.quote:Barack Obama hit John McCain on Wednesday over a comment from his campaign manager that the presidential race will be decided more on personalities than on issues.
“Which probably explains why last night when they were speaking, all these speakers [at the Republican National Convention] came up, you didn’t hear a single word about the economy,” Obama said at an economic forum in New Philadelphia, Ohio. “Not once did people mention the hardships that people are going through.”
“I guess I don’t blame them,” Obama added, “because if you don’t have any issues to run on, you want it all to be about personality. If you have got George Bush’s track record and John McCain voting 90 percent of the time in agreement with George Bush, then you probably you don’t want to talk about issues either.”
McCain campaign manager Rick Davis told Washington Post editors Tuesday that issues will have an impact on undecided voters but will not be conclusive.
“This election is not about issues,” Davis said. “This election is about a composite view of what people take away from these candidates.”
The Obama campaign challenged the remarks Tuesday, and Obama added criticism of Davis’ remarks in his stump speech Wednesday, as part of an extended riff aimed at painting McCain as out of touch.
Mijn schoonmoeder, een zwaar republikein, vertelde mij gisteren dat ze zeer dicht bij de beslissing stond om voor het eerst in haar leven - ze is 72 - op een Democraat te stemmen. Reden: de keuze van McCain voor Palin.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:28 schreef Scaurus het volgende:
McCain's keuze voor Sarah Palin heeft mij weer een overtuigd voorstander van Obama gemaakt.
wijsheid komt met de jaren.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder, een zwaar republikein, vertelde mij gisteren dat ze zeer dicht bij de beslissing stond om voor het eerst in haar leven - ze is 72 - op een Democraat te stemmen. Reden: de keuze van McCain voor Palin.
Zo hoort ie:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:44 schreef Argento het volgende:
nee joh, die arm moet niet veel hoger en zeker niet rechter!
John McCain stortte neer met een gebroken been en gebroken armen. In het Hanoi Hilton waar hij vastzat kreeg hij geen medische hulp: integendeel, hij werd afgeranseld door zijn bewakers. Lange tijd zweefde hij op het randje van de dood. En dat zes jaar lang. Daardoor kan hij zijn arm niet boven de schouders heffen, niet door gezondheidsproblemen.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef maartena het volgende:
Wisten jullie trouwens dat McCain zo vaak gezondheidsproblemen heeft gehad met zijn schouders dat hij zijn armen niet boven zijn schouders kan krijgen?
Ze had in 2004 al twijfels bij Bush, maar kon zich niet vinden in Kerry. Haar beredenering was dat je niet zomaar voor de andere kandidaat moest stemmen, als deze je totaal niet lag en je twijfels had bij sommige standpunten, zelfs al was je het niet eens met veel beslissingen van Bush. En als levenslang Republikein stem je dan gewoon weer Republikeins.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:49 schreef Argento het volgende:
Wat vindt je schoonmoeder trouwens nu van haar keus vier jaar geleden?
Ik gaf toch aan dat het door zijn krijgsgevangenschap kwam?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:51 schreef Scaurus het volgende:
John McCain stortte neer met een gebroken been en gebroken armen. In het Hanoi Hilton waar hij vastzat kreeg hij geen medische hulp: integendeel, hij werd afgeranseld door zijn bewakers. Lange tijd zweefde hij op het randje van de dood. En dat zes jaar lang. Daardoor kan hij zijn arm niet boven de schouders heffen, niet door gezondheidsproblemen.
Het zal voor mij de eerste keer zijn - en zo voor vele Amerikanen - om haar te zien spreken. Ik heb zelf haar aankondiging niet gezien, en ik krijg het idee dat heel veel Amerikanen dat niet hebben gezien.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:52 schreef Caesu het volgende:
die speech van Palin vanavond zou weleens het make it of break it moment kunnen zijn.
Zet dan ook geen tekst onder zo'n grote fotoquote:Op donderdag 4 september 2008 00:56 schreef maartena het volgende:
Ik gaf toch aan dat het door zijn krijgsgevangenschap kwam?
En dan trouwen.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:55 schreef maartena het volgende:
Mijn vrouw heeft trouwens in 2000 ook voor Bush gestemd.
Kijk maar uit, conservatieven houden graag vast aan het tweede amendement op de grondwet.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:07 schreef popolon het volgende:
[..]
En dan trouwen.![]()
Ach in West Michigan, waar het propvol zit met 'Nederlanders', stikt 't van de conservatiefjes. Tegen de tijd van de verkiezingen maar eens in een dronkemansbui de McCain borden uit de tuinen rossen.
Maar da's dan wel weer erg baldadig.
Ik ben er wel aan gewend, ken em intussen ook uit mijn hoofd..... Ik ga wel eens naar little league baseball wedstrijden van mijn neefje, en daar is het ook altijd eerst pledge zeggen, dan wedstrijd spelenquote:Op donderdag 4 september 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
@maartena: even een persoonlijk vraagje: ben jij als nieuwe Amerikaan al gewend aan Pledge of Allegiance? Ik vind opzich dat Nederlanders, net als Amerikanen, best wat trotser mogen zijn op hun land. Maar iedere keer als ik zoiets weer zie denk ik dit is toch wel het andere uiterste.
Ja, toen ik in 1999 trouwde was ze nog geregistreerd Republikein.....quote:
Ik vond het wel opvallend dat vanmorgen bij Larry King iedereen zei dat het patriotisme tijdens deze RNC veel nazistische (letterlijk het woord dat gebruikt werd) trekjes had. Het waren wel democraten, maar dan nog.quote:Op donderdag 4 september 2008 01:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan gewend, ken em intussen ook uit mijn hoofd..... Ik ga wel eens naar little league baseball wedstrijden van mijn neefje, en daar is het ook altijd eerst pledge zeggen, dan wedstrijd spelen
Er rust een soort taboe op Nationalisme in Nederland.... of dat door de Nazi-bezetting komt, weet ik niet. Als je een spijkerjasje draagt met een Nederlandse vlag op de rug, dan word je in Nederland toch al snel gezien als een "rechtse nationalist" of misschien komt zelfs "neo nazi" in gedachten op.
Geloof mij maar, de EO Jongerendag vallen onder Eastern "liberals". Dit is rechts van SGP volk, niet EO Christenunie/CDA volk.quote:Op donderdag 4 september 2008 03:28 schreef matthijst het volgende:
Tering, zit die republican convention te kijken. Lijkt haast wel een EO Jongerendag. Scary shit
Gasten maken Amerikanen mooi bang met terrorisme, veiligheid en Europa. En sorry dat ik het zeg, maar wat een domme meeklappende schapen die daarin blijven trappen... Sjezus![]()
Mooi ook, al die pro-life pamfletjes... Jammer dat die dochter van Palin niet stiekum abortus heeft gepleegd![]()
"Country First"...
Hahah, sjezus, die Huckabee, wat een gast, met zijn schooldeskverhaaltje over veterans die oh zo heldhaftig zijn geweest zodat kinderen schooltafels hebben... En dan die sneutjes met betraande ogen![]()
![]()
![]()
Mooi hoor, veteranen, maar welke oorlog is er goddomme aan de gang?
Zometeen lispelbekkie Giuliani![]()
Och zwak, gewoon Obama aanvallen. Precies in z'n straatje.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:12 schreef Recce het volgende:
Wat een enorm zwakke toespraak van Giuliani tot nu toe zeg.
Tja, het komt nu wel iets beter naar voren. Paar minuten geleden was het nog heel zwak.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Och zwak, gewoon Obama aanvallen. Precies in z'n straatje.
Zn moeder is zelfs nog niet dood.. dus voor t zelfde geldt gaat ie nog 20 jaar mee.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:13 schreef matthijst het volgende:
Zielig, dat "Hero, Hero, Hero" bij Giuliani ook, Sjongejonge, 7 jaar later, nog steeds teren op Bin Laden's succes
Mc Cain is bijna dood man, sjongejonge....
Z'n vader is al 27 jaar dood en stierf op 70-jarige leeftijd. Dat vrouwen langer leven weten we allemaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:15 schreef Daverz het volgende:
[..]
Zn moeder is zelfs nog niet dood.. dus voor t zelfde geldt gaat ie nog 20 jaar mee.
Natuurlijk, maar ik vind het ontzettend zwak om DAT naar voren te schuiven. Barack Obama kan ook 6 november kanker krijgen en 3 maanden later dood zijn. Tuurlijk is de kans dat Mc Cain doodgaat iets groter dan dat, maar waar leg je dan de grens? 70? 65? 60? Als de man goed is dan mag hij aan het roer staan, leeftijd-beoordeling vind ik onzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Z'n vader is al 27 jaar dood en stierf op 70-jarige leeftijd. Dat vrouwen langer leven weten we allemaal.
McCain heeft natuurlijk wel een geschiedenis met kanker, helaas. En Palin lijkt me nou niet echt een goede president van de VS ("I am just a hockey mom".)quote:Op donderdag 4 september 2008 04:22 schreef Daverz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het ontzettend zwak om DAT naar voren te schuiven. Barack Obama kan ook 6 november kanker krijgen en 3 maanden later dood zijn. Tuurlijk is de kans dat Mc Cain doodgaat iets groter dan dat, maar waar leg je dan de grens? 70? 65? 60? Als de man goed is dan mag hij aan het roer staan, leeftijd-beoordeling vind ik onzin.
Het wordt wel erg kinderachtig. Oh wacht, het is Gulliani, de grootste wannabe celeb van de hele politiek.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:25 schreef Fokski het volgende:
Moet deze lul nou een volwassen kerel voorstellen?
Ik neem aan dat ze dat wel goed hebben onderzocht.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:31 schreef Fokski het volgende:
Kijken of ze tegen de druk bestand is.
Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijkenquote:Op donderdag 4 september 2008 04:43 schreef matthijst het volgende:
Hmmm, die dochter is de kleine baby alvast een Adolfscheidinkje aan het aanmeten
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 04:43 schreef NorthernStar het volgende:
Zou ze het ook nog over beleid gaan hebben denken jullie?
Ja die zal zich nog wel eens afvragen of het het waard was.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:37 schreef popolon het volgende:
"Ik wou alleen maar neuken en nu zit ik naast een zwangere 16-jarige dom voor me uit te kijken op de conventie ....kkkkuuttttt"
Was het ookquote:Op donderdag 4 september 2008 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijken![]()
Was het ookquote:Op donderdag 4 september 2008 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijkenNiet zo cynisch over een klein meisje, dat kind kan er niets aan doen wat mam allemaal zegt.
Ik vraag me ook wel af of dat niet ingestuurd (sorry, bedoelde ingestudeerd) is.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:51 schreef Daverz het volgende:
[..]
Was het ookEn reken maar dat dat beelden zijn die scoren, hoe dom en onzinnig dat ook is.
Ja, waarom sleep je anders je baby mee naar een enorme zaal voor klappende en schreeuwende mensen.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:51 schreef Daverz het volgende:
Was het ookEn reken maar dat dat beelden zijn die scoren, hoe dom en onzinnig dat ook is.
Die was al een paar keer in beeldquote:Op donderdag 4 september 2008 04:55 schreef matthijst het volgende:
Haha, cool, autocue in beeld...
En ik maar denken dat ze zon belangrijke speech uit dr hoofd deed
Tja, dat was natuurlijk ook het beeld bij de democratische conventie.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die was al een paar keer in beeld![]()
Wat mij het meest verbaast is niet eens haar speech, maar de extatische reacties van het gros van het publiek! Kijk die mensen emotioneel kijken, als in aanbidding, lachend, klappend, boe-roepend etc etc
Dat is het hem juist volgens mij, zeker met die Republikeinen. Als het al geen 95% is.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:00 schreef matthijst het volgende:
Soms lijkt het erop dat 90% van die gasten de VS nog nooit uitgeweest is en denkt dat iedereen maar op hun beloffde land zit te azen
Ja, net zo eng...quote:Op donderdag 4 september 2008 05:00 schreef Recce het volgende:
Tja, dat was natuurlijk ook het beeld bij de democratische conventie.
Ze vergeet toch niet nog even de melden dat ie een POW is geweest?quote:
Ik wel!quote:Op donderdag 4 september 2008 05:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie haar nog niet als president als McCain een hartinfarct krijgt...
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....quote:Op donderdag 4 september 2008 05:15 schreef Recce het volgende:
Whaha, die gast die aan die diktiettiener vast zit. Hilarisch.
Neu, gewoon dom, slecht voorgelicht...quote:Op donderdag 4 september 2008 05:16 schreef Daverz het volgende:
[..]
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....
Ik geloof dat haar moeder tegen anticonceptiemiddelen is. Hij is nu in ieder geval goed genaaid, hij moet nu wel trouwen, anders kan zijn stiefmammie geen VP worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:16 schreef Daverz het volgende:
[..]
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....
Precies.. maar moeilijk voor te stellen tochquote:Op donderdag 4 september 2008 05:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, gewoon dom, slecht voorgelicht...
Amerika, het land dat wild wordt van een blote borst op TV...
Hij zou gewoon nee moeten zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 05:18 schreef Recce het volgende:
Ik geloof dat haar moeder tegen anticonceptiemiddelen is. Hij is nu in ieder geval goed genaaid, hij moet nu wel trouwen, anders kan zijn stiefmammie geen VP worden.
Dat zou hij niet overlevenquote:Op donderdag 4 september 2008 05:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zou gewoon nee moeten zeggen
De religieuze conservatief is niet zo moeilijk om te begrijpen. Sex en drugs leiden tot zondigheid, en zondigheid is slecht. Moord leidt tot de doodstraf, en de doodstraf is goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:19 schreef Daverz het volgende:
Precies.. maar moeilijk voor te stellen tochMaar idd.. iemand door zn hoofd knallen is prima, zolang je maar niet iemand dr tieten aanraakt.
Waar Palin vanavond een home run uit het park sloeg en door miljoenen nu enthousiast bejegend wordt, gaf Biden een zeer matige speech die niemand zich een week later kan herinneren.quote:“There's a gigantic difference between John McCain and Barack Obama and between me and I suspect my vice presidential opponent. ... She's good looking."
De paar zinnen die over buitenlands beleid gingen waren erg oppervlakkig en zullen de meeste gung-ho conservatieven idd wel aanspreken ws.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:11 schreef Caesu het volgende:
maar ze heeft het goed gedaan die speech.
het conservatieve gedeelte vindt vast ook de inhoud geweldig.
NY Times alweer in de fout. Het begin zielig te worden:quote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Argento het volgende:
En wat moeten we hier van denken?
NY Times over Palin:
http://news.yahoo.com/s/r(...)yt_issues_retractionquote:
NYT Issues Retraction
Wed Sep 3, 10:45 AM ET
ST. PAUL -- Yesterday the McCain camp hit back hard on this front-page NYT story by Elisabeth Bumiller reporting that Sarah Palin had been a member of the Alaska Independence Party in the 1990s. Today, the paper writes:
A front-page story in The New York Times on Tuesday and articles in other news media reported that Ms. Palin was a member of the Alaska Independence Party for two years in the 1990's.
The information in the Times article was based on a statement issued Monday night by Lynette Clark, the party's chairwoman, who said that Ms. Palin joined the party in 1994 and in 1996 changed her registration to Republican.
On Tuesday night, Ms. Clark said that her initial statement was incorrect and had been based on erroneous information provided by another member of the party whom she declined to identify. The McCain campaign also disputed the Times report, saying that Ms. Palin had been registered consistently as a Republican.
After checking the party's archives, Ms. Clark said that she could find no documentation that Governor Palin had been a member of the party. She said Ms. Palin attended the party's 1994 and 2006 conventions and provided a video-taped address as governor to the 2008 convention.
However, Bumiller, according to Howard Kurtz today, remains "completely confident about the story."
To which McCain blogger Michael Goldfarb responds:
She is completely confident in the word of a single source who has since retracted her claims? What kind of operation are the editors at the Times running?![]()
Het zal weinig uithalen, maar we zullen zien of McCain het feit dat Biden tegen de surge was niet gaat gebruiken. Of bijvoorbeeld zijn infantiele ideeen over het opdelen van Irak.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs geprobeerd de oorlog tegen te houden. Mislukt. Daarna stemde hij voor. En kwam hij tot inkeer en zag hij in dat de oorlog zinloos en verloren is. Klaar. Echt, op dat punt kunnen ze Biden niet "pakken".
99% kans dat Obama dit wint. Alle gematigde kiezers zullen voor The One gaan (als ze überhaupt gaan stemmen).quote:Op donderdag 4 september 2008 08:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:tvpee.
Het was gister marketing, marketing, marketing...
Het leek wel of McCain hem feliciteerde.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:15 schreef Recce het volgende:
Whaha, die gast die aan die diktiettiener vast zit. Hilarisch.
Ze wordt duidelijk ingezet om het gebrek aan gevatheid bij McCain te compenseren.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:50 schreef Wheelgunner het volgende:
Aardige speech, zal zeker punten opleveren.
quote:Amerikanen lyrisch over pitbull Palin
SAINT PAUL - Sarah Palin heeft haar eerste test glansrijk doorstaan. In een toespraak waarin ze haar gezin introduceerde en Barack Obama fel aanviel, liet ze haar achterban op de Republikeinse conventie zien dat er niet met haar te spotten valt.
"A Star is Born," waren de eerste commentaren over de kersverse running mate van de Republikein John McCain. "We hebben een nieuwe speler op het politiek toneel, die als een raket is geïntroduceerd", zei Brian Williams van NBC, na afloop. "De conservatieven hebben hun eigen Obama", vulde zijn collega Chuck Todd aan.
De toespraak van Palin zat uiterst slim in elkaar. Door eerst uitgebreid haar man en kinderen een voor een te introduceren, smolten de conventiegangers en ook de miljoenen televisiekijkende Amerikanen langzaam weg. Vooral toen dochter Piper met speeksel op haar hand de haren van haar jongste broertje Trig netjes legde, sloten de conventiegangers in het Xcel Energycenter in Saint Paul het gezin Palin collectief in hun hart.
Daarmee was het eerste deel van Palins missie geslaagd. Vervolgens liet ze zien dat er niet met haar te spotten valt. Met een lach op haar gezicht trok ze ten strijde tegen haar Democratische opponent. "Weet u het verschil tussen een pitbull en een hockeymoeder? Een hockeymoeder draagt lipstick", gaf ze zelf het antwoord.
En een pitbull is ze. Met een aan fanatisme schurkende gedrevenheid ging ze vol op in de aanval op Obama, de Democratische presidentskandidaat. ,,Een burgemeester van een klein stadje is ongeveer net zoiets als een opbouwwerker zoals Barack Obama", begon ze. "Behalve dan dat een burgemeester ook echte verantwoordelijkheden heeft."
Nog zo'n bom: "Obama is een man die hele toespraken houdt over de oorlogen die Amerika voert zonder het woord overwinning in zijn mond te nemen. Behalve als hij het heeft over zijn eigen campagne. Maar wanneer de wolk van retoriek overgedreven is en wanneer het gebrul van de toeschouwers is weggeëbd, de stadionlampen uitgaan, en de piepschuimen Griekse zuilen weer zijn opgeborgen, dan vraag je je af wat precies zijn plan is? De overwinning in Irak is eindelijk in zicht, en Obama wil opgeven."
Vooral de vrouwen onder de conventiegangers in Saint Paul toonden zich geroerd door de toespraak van hun heldin. "Natuurlijk wisten we wel dat ze het kon. Maar dit overtreft onze verwachtingen", sprak Sarah Huff uit Castle Rock Colorado. "Toen ik vorige week hoorde dat McCain haar gekozen had, ben ik naar boven gegaan en heb een mooie jurk aangetrokken, zo blij was ik."
Ze vindt het verschrikkelijk dat Palin en haar familie de afgelopen week zwaar onder vuur kwamen te liggen. ,,Maar eigenlijk verbaast het me niets. De media zijn veel te links. Ze trekken het gewoon niet dat wij nu ook een superkandidaat hebben." (Telegraaf)
Welke hillbilly heeft dit geschreven?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:55 schreef Majar het volgende:
Amerikanen lyrisch over pitbull Palin
SAINT PAUL - Sarah Palin heeft haar eerste test glansrijk doorstaan. In een toespraak waarin ze haar gezin introduceerde en Barack Obama fel aanviel, liet ze haar achterban op de Republikeinse conventie zien dat er niet met haar te spotten valt.
"A Star is Born," waren de eerste commentaren over de kersverse running mate van de Republikein John McCain. "We hebben een nieuwe speler op het politiek toneel, die als een raket is geïntroduceerd", zei Brian Williams van NBC, na afloop. "De conservatieven hebben hun eigen Obama", vulde zijn collega Chuck Todd aan.
De toespraak van Palin zat uiterst slim in elkaar. Door eerst uitgebreid haar man en kinderen een voor een te introduceren, smolten de conventiegangers en ook de miljoenen televisiekijkende Amerikanen langzaam weg. Vooral toen dochter Piper met speeksel op haar hand de haren van haar jongste broertje Trig netjes legde, sloten de conventiegangers in het Xcel Energycenter in Saint Paul het gezin Palin collectief in hun hart.![]()
Daarmee was het eerste deel van Palins missie geslaagd. Vervolgens liet ze zien dat er niet met haar te spotten valt. Met een lach op haar gezicht trok ze ten strijde tegen haar Democratische opponent. "Weet u het verschil tussen een pitbull en een hockeymoeder? Een hockeymoeder draagt lipstick", gaf ze zelf het antwoord.
En een pitbull is ze. Met een aan fanatisme schurkende gedrevenheid ging ze vol op in de aanval op Obama, de Democratische presidentskandidaat. ,,Een burgemeester van een klein stadje is ongeveer net zoiets als een opbouwwerker zoals Barack Obama", begon ze. "Behalve dan dat een burgemeester ook echte verantwoordelijkheden heeft."
Nog zo'n bom: "Obama is een man die hele toespraken houdt over de oorlogen die Amerika voert zonder het woord overwinning in zijn mond te nemen. Behalve als hij het heeft over zijn eigen campagne. Maar wanneer de wolk van retoriek overgedreven is en wanneer het gebrul van de toeschouwers is weggeëbd, de stadionlampen uitgaan, en de piepschuimen Griekse zuilen weer zijn opgeborgen, dan vraag je je af wat precies zijn plan is? De overwinning in Irak is eindelijk in zicht, en Obama wil opgeven."
Vooral de vrouwen onder de conventiegangers in Saint Paul toonden zich geroerd door de toespraak van hun heldin. "Natuurlijk wisten we wel dat ze het kon. Maar dit overtreft onze verwachtingen", sprak Sarah Huff uit Castle Rock Colorado. "Toen ik vorige week hoorde dat McCain haar gekozen had, ben ik naar boven gegaan en heb een mooie jurk aangetrokken, zo blij was ik."![]()
Ze vindt het verschrikkelijk dat Palin en haar familie de afgelopen week zwaar onder vuur kwamen te liggen. ,,Maar eigenlijk verbaast het me niets. De media zijn veel te links. Ze trekken het gewoon niet dat wij nu ook een superkandidaat hebben." (Telegraaf)
Lekker fris!quote:Vooral toen dochter Piper met speeksel op haar hand de haren van haar jongste broertje Trig netjes legde
Jan-Kees Emmer van de Telegraaf, blijkbaar.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:28 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Welke hillbilly heeft dit geschreven?
Ze heeft voor eigen parochie gepreekt en zoals verwacht hield dat niet meer in dan wat Obama-gebash, wat media-gebash en wat gezinnetje-gehype. Dat dat door de conventie met gejuich wordt ontvangen is te begrijpen maar naar inhoud gemeten leek het me nogal bedroevend.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef pberends het volgende:
En wat heeft Palin gezegd over de Alaska Indepence Party? Helemaal niets zeker.
quote:
Whehe, tot zover fiscal conservativequote:“One third of the economic base is oil; another third is federal spending.
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
..]
Whehe, tot zover fiscal conservative.
quote:But if Ms. Palin’s arrival in power just in time for a new boom was good luck, what she did in pushing her agenda — including a tax increase on the oil industry, building from a process begun by her predecessor — was more about how Alaskan politics is played. In the process, people here say that a steely populist emerged from behind the sweet smile and the hockey-mom-who-loves-to-fish story line. She worked with Democrats, who are in the minority in the Legislature, to trump members of her own party on several crucial bills, and was not above using her personal popularity in the state to suggest that anyone in the Legislature who disagreed with her was perhaps in the pocket of Big Oil.
Ze klinkt als een lid van de Mickey Mouse club, ze bezigt ook hetzelfde niveauquote:Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Monidique het volgende:
Nou, inhoudelijk ging het nergens over, he? En een prettige stem heeft ze ook niet. Ik snap dat die mensen in dat zaaltje extatisch waren, maar leuk, ze heeft nu een (matige?) toespraak gehouden, dat is voorbij, ondertussen zitten we nog steeds met haar leugens, haar machtsmisbruik, haar extremisme en haar geldverspilling.
http://abcnews.go.com/print?id=5715542quote:GIBSON: But as you know, the questions revolve really around foreign policy experience.
Can you honestly say you feel confident having someone who hasn't traveled outside the United States until last year, dealing with an insurgent Russia (...)
Alaska is right next to Russia. She understands that. Look, Sen. Obama's never visited south of our border. I mean, please.
(...)
Gov. Palin knows the surge has succeeded. She's the commander of the Alaskan National Guard. He said that Iran was a tiny problem. He's never visited south of our border. He has no experience on these issues.
Ik las dat deze toespraak al een week klaarlag maar nog veranderd moest worden omdat McCain verrassend voor een vrouw had gekozen en wat mannelijk stoere uitspraken eruit moesten worden gehaald.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef Monidique het volgende:
Uiteindelijk was het dus precies zoals verwacht. En dan telkens "opponent" in plaats van Obama, het klinkt alsof McCain zelf deze toespraak geschreven heeft.
quote:
quote:
Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?quote:
O, de rol. Want qua uiterlijk:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Ik moet een beetje denken aan...
[ afbeelding ]
Bij Sarah Palin.
Edit: Voor de niet-DH kijkers: ik doel dus op de rol die Cross in de serie speelt.
Mijn ervaringen in het babyrijk zijn godzijdank gering, maar dit is toch weinig schokkend?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?
Sowieso: het haar van een baby goed doen. Met speeksel
.
Vet, witte oude mannetjes die tegen een rechtstaat zijn. En dan de irak oorlog steunen omdat saddam een dictator was.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef Monidique het volgende:
Ik zag wat stukjes. Het mooiste vond ik dat Palin Barack Obama (sorry, ik bedoel natuurlijk "our opponent",) verweet voor een rechtstaat te zijn en rechten voor verdachten wil, waarna al die blanke oude mannetjes hun cowboyhoed in de lucht hielden en juichten.
Heerlijk, conservatisme anno 2008.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:06 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zou het werkelijk waar onbegrijpelijk vinden als McCain alsnog winnen zou. Je moet er toch niet aandenken dat die kerel dood neervalt en zij het hele zooitje leiden moet
Ik vind haar eng, maar ze heeft in ieder geval meer ervaring en intelligentie dan Palin, die puur om haar eigen gewin VP wil worden.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Vet, witte oude mannetjes die tegen een rechtstaat zijn. En dan de irak oorlog steunen omdat saddam een dictator was.
zo langzamerhand is er naast vrouwen nog een groep mensen waar ik soms niks van begrijp: bepaalde amerikanen.
Lekker hypocriet allemaalquote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:39 schreef Argento het volgende:
en toch is het jammer dat de Democraten er niet in lijken te slagen om echt munt te slaan uit de historisch lage approval ratings van Bush. Juist de Democraten zouden zich nu de onderwerpen van national security (de geldverslindende oorlogen in Afghanistan en Irak, die de wereld overigens niet echt veiliger hebben gemaakt en de onder de meer liberale Amerikanen weinig populaire Patriot Act) en economie (schuldenlast, begrotingstekort, ook niet los te zien van het huidige buitenlandbeleid) helemaal eigen moeten maken. Toch lijkt dat nog niet te lukken.
De Republikeinen lijken er zelfs nu weer goed in te slagen de Democraten af te schilderen als zwakke landverdedigers en geldverslinders.
Dat laatste zeker. Daarom denk ik nog steeds dat McCain de verkiezingen gaat winnen.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:39 schreef Argento het volgende:
en toch is het jammer dat de Democraten er niet in lijken te slagen om echt munt te slaan uit de historisch lage approval ratings van Bush. Juist de Democraten zouden zich nu de onderwerpen van national security (de geldverslindende oorlogen in Afghanistan en Irak, die de wereld overigens niet echt veiliger hebben gemaakt en de onder de meer liberale Amerikanen weinig populaire Patriot Act) en economie (schuldenlast, begrotingstekort, ook niet los te zien van het huidige buitenlandbeleid) helemaal eigen moeten maken. Toch lijkt dat nog niet te lukken.
De Republikeinen lijken er zelfs nu weer goed in te slagen de Democraten af te schilderen als zwakke landverdedigers en geldverslinders.
quote:
Prachtig filmpje. Het mooist vindt ik nog Bill O'reilly die de ouders van Jamie Lynn Spears pinheads noemt en nu met Sarah Palin is het opeens een private matter.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
Adviseur van John McCain en commentator bij Fox News. Onder andere.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:37 schreef Scaurus het volgende:
Wat doet Karl Rove nu? Schaamteloos geld verdienen in commisies of nog steeds aan de touwtjes trekken achter de schermen van het Witte Huis?
http://talkingpointsmemo.(...)ska_governor_sar.phpquote:build more new-clear plants ...
(...)
Terrorist states are seeking new-clear weapons without delay
Inderdaad. Wat een drol is die gast toch ook, allemachtigquote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Prachtig filmpje. Het mooist vindt ik nog Bill O'reilly die de ouders van Jamie Lynn Spears pinheads noemt en nu met Sarah Palin is het opeens een private matter.
Is crimineel Rove zijn leven aan't beteren?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Adviseur van John McCain en commentator bij Fox News. Onder andere.
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:44 schreef Argento het volgende:
nee joh, die arm moet niet veel hoger en zeker niet rechter!
Erg grappig inderdaad. Die O'Reilly, Rove en andere Republikeinen zeggen over de Democraten of andere personen totaal andere dingen dan over Republikeinen die in dezelfde situatie zitten.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Prachtig filmpje. Het mooist vindt ik nog Bill O'reilly die de ouders van Jamie Lynn Spears pinheads noemt en nu met Sarah Palin is het opeens een private matter.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef Bananenman het volgende:
Inderdaad. Wat een drol is die gast toch ook, allemachtig
Hilarisch.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat ze zo'n bekrompen gast nog zijn eigen show laten hebben...quote:
Ik snap die O'Reilly echt niet. Zou hij nou overal liegen als een debiel? Of alleen tijdens de propaganda op FOX?quote:
bronquote:McCain Threatens Legal Action Over Palin "Rumors"
Sarah Palin is the ultimate trainwreck of late.
She just gives us so much to talk about!!!!
And here's the latest…
It's pitbull vs pitbull!
As we all saw in the case of John Edwards, which we followed quite vocally, if theNational Enquirer is on to something they're like a pitbull that's bitten into a leg — you can't shake it off!
And, whether or you liked their tactics or not, the Enquirer DID reveal the truth in the Edwards mistress case, although they're not always right.
The tabloid has asserted that Alaska's lipstick wearing pitbull of a governor allegedly had an affair with her snowmobile racing husband's business partner.
The John McCain camp is, no surprise, not too happy with the Enquirer's meddling and has threatened legal action.
Suing to to throw the Enquirer off the adulterous trail, Johnny boy?
We can't wait to see where the rag takes us with this story!
schatje ook in POLquote:Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Nieuwe roddel is dat Palin een affaire zou hebben gehad met de zakenpartner van haar man. Dat beweert het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
bron
Arme, arme jongen. Eerst was hij die coole gozer die de dochter van de gouverneur geneukt had. Nu zit hij in de gevangenis die 'gezin' heet, met de Palin familie. Epic Fail.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef pberends het volgende:
"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."
Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef pberends het volgende:
En wat heeft Palin gezegd over de Alaska Indepence Party? Helemaal niets zeker.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
ga ik vanavond nog doen denk ik. Maar ik moet de speeches van Lieberman en Thompson eigenlijk nog eerst bekijkenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
Interessant op 9.20quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.
quote:mt6112a (1 hour ago) Show Hide
A friend and ally in the white house? This lady done lost her mind. How can people w/ special needs children have a friend in someone who won't give them healthcare for their child? Sorry, Sarah, not everyone has boatloads of money to care for kids with down syndrome. Some of us actually have money trouble. A lot of us can't afford healthcare. What will you do for them? Call them on the weekend? Visit their house while their child with down syndrome suffers from a lack of care? Idiot
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ze sprak het eerder als nookular uit: http://www.huffingtonpost(...)okular_b_122456.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://talkingpointsmemo.(...)ska_governor_sar.php
...
I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.
Ik heb lange tijd respect voor McCain gehad.... in 2004 stond hij lange tijd tussen Kerry en Bush in, maar koos toch uiteindelijk de kant van Bush. Als Senator heeft hij veel gedaan om de kloof tussen de twee partijen te dichten, en eigenlijk zou hij geen SLECHT president maken.....quote:Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Argento het volgende:
dan nog liever Condaleeza!
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef Caesu het volgende:
hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1
FORMER ARKANSAS GOV. MIKE HUCKABEE: Palin "got more votes running for mayor of Wasilla, Alaska than Joe Biden got running for president of the United States."
THE FACTS: A whopper. Palin got 616 votes in the 1996 mayor's election, and got 909 in her 1999 re-election race, for a total of 1,525. Biden dropped out of the race after the Iowa caucuses, but he still got 76,165 votes in 23 states and the District of Columbia where he was on the ballot during the 2008 presidential primaries.
Dat stond op de teleprompter.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan?.
Zo, hele speech gezien. Zeker een goede speech, waar ik me alleen over verbaas is de enorme hoeveelheid holle frasen (werd dat niet Obama verweten??).quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
Ohhhhhhhhhh. Misschien heeft Palin nog niet begrepen dat Obama voor 95% van de bevolking, behalve de 5% rijksten de belastingen fors wil verlagen. Meer dan McCain doet voor lage- en middeninkomens.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Dat stond op de teleprompter.
Uit Obama's speech kun je een hele hoop standpunten plukken. Uit die van Palin niet. Behalve dat ze meer olie en gas uit Alaska wil aanwenden voor de rest van de VS ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?quote:wes1220 (12 hours ago) Show Hide
I haven't seen this many white people since the last RNC.
en daarom vond ik haar helemaal niet sterk. Ze preekte voor eigen parochie, zoals dat nu eenmaal gebeurt op partijconventies, maar wel beschouwd was het een zeer vergetenswaardige speech die ook niet bepaald inspirerend werd gebracht.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
OMG OMG... gaat Obama dat opeten ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
Oh ik weet het al: dat zijn de cateringmensen op de partijconventie die even pauze hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
http://www.foxnews.com/oreilly/quote:THURSDAY, SEPTEMBER 4:
• Democratic presidential nominee Barack Obama enters the No Spin Zone for the first time ever! Don't miss this 'Factor' event!
Die gaan we downloadenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:
vanavond zit Obama bij Bill O'Reilly.
[..]
http://www.foxnews.com/oreilly/
Lincoln was een Republikein, MLK was een Republikein. Ohja, en de Democraten steunden de slavernij tot het punt van een burgeroorlog, waarna ze grotendeels verantwoordelijk waren voor de Jim Crow-wetten en het ontstaan en gedijen van de KKK.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
Ik heb het niet over historisch perspectief, waarbij de Democraten en Republikeinen, fuseerden, uit elkaar gingen, en ideologisch stuivertjes gingen wisselen door de decennia heen, maar over het jaar 2008.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lincoln was een Republikein, MLK was een Republikein. Ohja, en de Democraten steunden de slavernij tot het punt van een burgeroorlog, waarna ze grotendeels verantwoordelijk waren voor de Jim Crow-wetten en het ontstaan en gedijen van de KKK.
Ok, tegen de tijd van FDR werd het al beter, maar pas met LBJ werd hun verleden een beetje goedgemaakt, en zo lang is dat nog niet geleden. Nu met de nominatie van Obama zijn ze heel ver gekomen in ieder geval.
De Democraten en Republikeinen zijn de twee grote partijen sinds 1860, nooit samengegaan of uit elkaar gevallen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb het niet over historisch perspectief, waarbij de Democraten en Republikeinen, fuseerden, uit elkaar gingen, en ideologisch stuivertjes gingen wisselen door de decennia heen, maar over het jaar 2008.
Ja, whatever, wat doet een neger anno 2008 bij de Republikeinen?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De Democraten en Republikeinen zijn de twee grote partijen sinds 1860, nooit samengegaan of uit elkaar gevallen.
Bewijzen dat hij onafhankelijk kan denken en niet alleen op een kandidaat gaat stemmen omdat hij dezelfde kleur heeft.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, whatever, wat doet een neger anno 2008 bij de Republikeinen?
Nice.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
Zal wel tenenkrommend en weinig productief worden. Bill gaat gewoon schreeuwen en dan kan Obama nog zo goed lullen, dan is er geen goed gesprek meer te voeren.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
beetje kortzichtig als je er zo over denkt. lijkt obama '08 van de nps wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen, maar vannacht maar 'ns kijken.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]
Toch zijn de rollen nu omgedraaid, en zijn het vaker de Democraten die pleiten voor burgervrijheden, zoals het homohuwelijk. Ook waren het de Democraten die voor het eerst een vrouw nomineerden voor VP, alleen maakten ze weinig kans tegen de herverkiezing van Reagan.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Lincoln was een Republikein, MLK was een Republikein. Ohja, en de Democraten steunden de slavernij tot het punt van een burgeroorlog, waarna ze grotendeels verantwoordelijk waren voor de Jim Crow-wetten en het ontstaan en gedijen van de KKK.
Waarom zou een neger in het hokje Democratisch gestopt moeten worden als de beste man ook heel goed zijn eigen keuze kan bepalen?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:43 schreef pberends het volgende:
kan hij beter wel doen.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen, maar vannacht maar 'ns kijken.
Ik denk dat het niet erg helpt.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Caesu het volgende:
toch vind ik FNC minder partijdig als vaak gesuggereerd wordt.
MSNBC is velen malen erger.
CNN is ook te duidelijk pro-Obama.
gevaar is dat de media en Obama als één kamp worden gezien.
en daar maken de Republikeinen dankbaar gebruik van.
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1772823612
Het is duidelijk dat Jon Stewart meer neigt naar de Democratische kant, maar hij praat onzin van Democraten niet goed, en zal dat nooit doen. Als ze bij de Democraten dom doen, maakt hij ze belachelijk, als ze bij de Republikeinen dom doen, maakt hij ze belachelijk, en al helemaal als de massa media dom doet, maakt hij ze belachelijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens heeft Stewart ook wel het laatste grijntje schijn van onpartijdigheid compleet overboord gegooid. Maarja, het is nog steeds ontzettend grappig.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
Cindy McCain droeg een horloge van 4.500 dollar, een ketting met een geschatte waarde van meer dan 11.000 dollar en oorbellen met een geschatte waarde van 280.000 dollar.
En volgens Jon Stewart droeg ze necklevees vanwege Gustav.
http://www.vanityfair.com(...)s-300000-outfit.html
Het is vrij normaal dat de partij die regeert meer onder vuur wordt genomen dan de oppositie. En zeg nu zelf: over Bush en McCain vallen gewoon meer grappen te maken dan over Obama en Biden.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens heeft Stewart ook wel het laatste grijntje schijn van onpartijdigheid compleet overboord gegooid. Maarja, het is nog steeds ontzettend grappig.
Ik weet niet welke winst je eruit haalt. Die man zegt toch shut up wanneer die het niet met je eens is.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
kan hij beter wel doen.
Kerry deed het niet in 2004. en had daar spijt van.
Obama bereikt een enorme grote groep mensen via FNC.
deze groep heeft een eenzijdig beeld van Obama als ze alleen naar FNC kijken.
(al vind ik ze dus helemaal niet zo partijdig daar als vaak gesteld wordt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |