abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 00:51:09 #51
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61365781
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:44 schreef Argento het volgende:
nee joh, die arm moet niet veel hoger en zeker niet rechter!
Zo hoort ie:

McCain kan de arm dus niet zo mooi omhoog brengen, dat is namelijk het schoudergewricht wat je daar voor nodig hebt, en dat is bij hem niet helemaal jofel meer.

Nogmaals: Niet iets om hem op aan te vallen, maar gewoon een opvallend weetje.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61365785
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:40 schreef maartena het volgende:
Wisten jullie trouwens dat McCain zo vaak gezondheidsproblemen heeft gehad met zijn schouders dat hij zijn armen niet boven zijn schouders kan krijgen?
John McCain stortte neer met een gebroken been en gebroken armen. In het Hanoi Hilton waar hij vastzat kreeg hij geen medische hulp: integendeel, hij werd afgeranseld door zijn bewakers. Lange tijd zweefde hij op het randje van de dood. En dat zes jaar lang. Daardoor kan hij zijn arm niet boven de schouders heffen, niet door gezondheidsproblemen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61365790
die speech van Palin vanavond zou weleens het make it of break it moment kunnen zijn.

als ze daar de blue collar appalachian vote, waar obama moeite mee had tegen hillary (clinging to religion and guns - in obama's woorden) over kan halen.
maakt mccain een kansje.

als ze dat niet lukt is het over en uit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 4 september 2008 @ 00:55:21 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61365832
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:49 schreef Argento het volgende:
Wat vindt je schoonmoeder trouwens nu van haar keus vier jaar geleden?
Ze had in 2004 al twijfels bij Bush, maar kon zich niet vinden in Kerry. Haar beredenering was dat je niet zomaar voor de andere kandidaat moest stemmen, als deze je totaal niet lag en je twijfels had bij sommige standpunten, zelfs al was je het niet eens met veel beslissingen van Bush. En als levenslang Republikein stem je dan gewoon weer Republikeins.

In 2004 was de economie ook nog niet zo slecht als hij nu is, en waren er veel meer Amerikanen die geloofden dat de Irak oorlog toch terecht was.

Mijn vrouw heeft trouwens in 2000 ook voor Bush gestemd.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 4 september 2008 @ 00:56:42 #55
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61365852
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:51 schreef Scaurus het volgende:
John McCain stortte neer met een gebroken been en gebroken armen. In het Hanoi Hilton waar hij vastzat kreeg hij geen medische hulp: integendeel, hij werd afgeranseld door zijn bewakers. Lange tijd zweefde hij op het randje van de dood. En dat zes jaar lang. Daardoor kan hij zijn arm niet boven de schouders heffen, niet door gezondheidsproblemen.
Ik gaf toch aan dat het door zijn krijgsgevangenschap kwam?
-
  donderdag 4 september 2008 @ 00:58:26 #56
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61365875
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:52 schreef Caesu het volgende:
die speech van Palin vanavond zou weleens het make it of break it moment kunnen zijn.
Het zal voor mij de eerste keer zijn - en zo voor vele Amerikanen - om haar te zien spreken. Ik heb zelf haar aankondiging niet gezien, en ik krijg het idee dat heel veel Amerikanen dat niet hebben gezien.
-
pi_61365910
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:56 schreef maartena het volgende:
Ik gaf toch aan dat het door zijn krijgsgevangenschap kwam?
Zet dan ook geen tekst onder zo'n grote foto
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61365940
@maartena: even een persoonlijk vraagje: ben jij als nieuwe Amerikaan al gewend aan Pledge of Allegiance? Ik vind opzich dat Nederlanders, net als Amerikanen, best wat trotser mogen zijn op hun land. Maar iedere keer als ik zoiets weer zie denk ik dit is toch wel het andere uiterste.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:07:46 #59
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366021
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:55 schreef maartena het volgende:

Mijn vrouw heeft trouwens in 2000 ook voor Bush gestemd.
En dan trouwen.

Ach in West Michigan, waar het propvol zit met 'Nederlanders', stikt 't van de conservatiefjes. Tegen de tijd van de verkiezingen maar eens in een dronkemansbui de McCain borden uit de tuinen rossen.

Maar da's dan wel weer erg baldadig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_61366097
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:07 schreef popolon het volgende:

[..]

En dan trouwen.

Ach in West Michigan, waar het propvol zit met 'Nederlanders', stikt 't van de conservatiefjes. Tegen de tijd van de verkiezingen maar eens in een dronkemansbui de McCain borden uit de tuinen rossen.

Maar da's dan wel weer erg baldadig.
Kijk maar uit, conservatieven houden graag vast aan het tweede amendement op de grondwet.
I´m back.
  donderdag 4 september 2008 @ 01:34:06 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61366261
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:02 schreef Toad het volgende:
@maartena: even een persoonlijk vraagje: ben jij als nieuwe Amerikaan al gewend aan Pledge of Allegiance? Ik vind opzich dat Nederlanders, net als Amerikanen, best wat trotser mogen zijn op hun land. Maar iedere keer als ik zoiets weer zie denk ik dit is toch wel het andere uiterste.
Ik ben er wel aan gewend, ken em intussen ook uit mijn hoofd..... Ik ga wel eens naar little league baseball wedstrijden van mijn neefje, en daar is het ook altijd eerst pledge zeggen, dan wedstrijd spelen

Er rust een soort taboe op Nationalisme in Nederland.... of dat door de Nazi-bezetting komt, weet ik niet. Als je een spijkerjasje draagt met een Nederlandse vlag op de rug, dan word je in Nederland toch al snel gezien als een "rechtse nationalist" of misschien komt zelfs "neo nazi" in gedachten op.

Fransen zijn ook veel trotser op hun land, daar is Nationalisme veel minder taboe. In Spanje is het nationalisme ook erg groot, en wellicht is dat een erfenis van Franco. Maar zelfs in Duitsland, waar de cultuur eigenlijk nog steeds gebukt gaat onder de geschiedenis, is nationalisme veel breder geaccepteerd. Je MAG openbaar trots zijn op Duitsland, in Nederland is het meer van "doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg".
-
  donderdag 4 september 2008 @ 01:35:31 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61366269
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:07 schreef popolon het volgende:
En dan trouwen.
Ja, toen ik in 1999 trouwde was ze nog geregistreerd Republikein.....
-
pi_61366355
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:34 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben er wel aan gewend, ken em intussen ook uit mijn hoofd..... Ik ga wel eens naar little league baseball wedstrijden van mijn neefje, en daar is het ook altijd eerst pledge zeggen, dan wedstrijd spelen

Er rust een soort taboe op Nationalisme in Nederland.... of dat door de Nazi-bezetting komt, weet ik niet. Als je een spijkerjasje draagt met een Nederlandse vlag op de rug, dan word je in Nederland toch al snel gezien als een "rechtse nationalist" of misschien komt zelfs "neo nazi" in gedachten op.
Ik vond het wel opvallend dat vanmorgen bij Larry King iedereen zei dat het patriotisme tijdens deze RNC veel nazistische (letterlijk het woord dat gebruikt werd) trekjes had. Het waren wel democraten, maar dan nog.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:12:04 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366677
Nou Romney krijgt ze niet echt op z'n hand.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:26:30 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366718
Nou Mitt had iedereen wel te pakken met z'n 'liberal Washington' Wat een flauwekul, hij wordt zelfs uitgelachen door reps op CNN. En tevens pijnlijk, dat gebral komt 40 jaar te laat.

We've got to get rid of this liberal Washington. Ik weet niet waar Romney de laatste 8 jaar gezeten heeft maar niet in deze wereld. Misschien in een sekte in Texas ofzo.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:28:01 #66
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61366720
Tering, zit die republican convention te kijken. Lijkt haast wel een EO Jongerendag. Scary shit

Gasten maken Amerikanen mooi bang met terrorisme, veiligheid en Europa. En sorry dat ik het zeg, maar wat een domme meeklappende schapen die daarin blijven trappen... Sjezus

Mooi ook, al die pro-life pamfletjes... Jammer dat die dochter van Palin niet stiekum abortus heeft gepleegd

"Country First"...

Hahah, sjezus, die Huckabee, wat een gast, met zijn schooldeskverhaaltje over veterans die oh zo heldhaftig zijn geweest zodat kinderen schooltafels hebben... En dan die sneutjes met betraande ogen
Mooi hoor, veteranen, maar welke oorlog is er goddomme aan de gang?

Zometeen lispelbekkie Giuliani

[ Bericht 37% gewijzigd door matthijst op 04-09-2008 03:41:54 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:51:30 #67
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366795
Heb de naam Bush nog niet voorbij zien komen, de o zo grote en goede republikeinse leider. Wat een verraders zeg !

Terechte opmerking van een van de reporters trouwens.

Volgens CNN: Palin set to slam Obama in speech.
  donderdag 4 september 2008 @ 03:57:09 #68
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366812
Die vriend van die Bristol Palin.strak in 't pak Die blik op dat gezicht 'WHY THE FUCK AM I SITTING HERE!

Geweldig, het ongemak straalt ervan af.
pi_61366832
De P.O.W.-9-11 convention.
  donderdag 4 september 2008 @ 04:08:05 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366836
McCain was een POW?

Voor de vierde keer horen we dat vanavond, da's toch twee keer minder dan gisteren.
pi_61366837
quote:
Op donderdag 4 september 2008 03:28 schreef matthijst het volgende:
Tering, zit die republican convention te kijken. Lijkt haast wel een EO Jongerendag. Scary shit

Gasten maken Amerikanen mooi bang met terrorisme, veiligheid en Europa. En sorry dat ik het zeg, maar wat een domme meeklappende schapen die daarin blijven trappen... Sjezus

Mooi ook, al die pro-life pamfletjes... Jammer dat die dochter van Palin niet stiekum abortus heeft gepleegd

"Country First"...

Hahah, sjezus, die Huckabee, wat een gast, met zijn schooldeskverhaaltje over veterans die oh zo heldhaftig zijn geweest zodat kinderen schooltafels hebben... En dan die sneutjes met betraande ogen
Mooi hoor, veteranen, maar welke oorlog is er goddomme aan de gang?

Zometeen lispelbekkie Giuliani

Geloof mij maar, de EO Jongerendag vallen onder Eastern "liberals". Dit is rechts van SGP volk, niet EO Christenunie/CDA volk.
pi_61366846
Wat een enorm zwakke toespraak van Giuliani tot nu toe zeg.
  donderdag 4 september 2008 @ 04:13:15 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61366848
quote:
Op donderdag 4 september 2008 04:12 schreef Recce het volgende:
Wat een enorm zwakke toespraak van Giuliani tot nu toe zeg.
Och zwak, gewoon Obama aanvallen. Precies in z'n straatje.
  donderdag 4 september 2008 @ 04:13:50 #74
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_61366849
Zielig, dat "Hero, Hero, Hero" bij Giuliani ook, Sjongejonge, 7 jaar later, nog steeds teren op Bin Laden's succes

Mc Cain is bijna dood man, sjongejonge....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_61366853
Guiliani Trek een jurk aan dat staat je beter dan je "Republican hat".

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')