quote:Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
..]
Whehe, tot zover fiscal conservative.
quote:But if Ms. Palin’s arrival in power just in time for a new boom was good luck, what she did in pushing her agenda — including a tax increase on the oil industry, building from a process begun by her predecessor — was more about how Alaskan politics is played. In the process, people here say that a steely populist emerged from behind the sweet smile and the hockey-mom-who-loves-to-fish story line. She worked with Democrats, who are in the minority in the Legislature, to trump members of her own party on several crucial bills, and was not above using her personal popularity in the state to suggest that anyone in the Legislature who disagreed with her was perhaps in the pocket of Big Oil.
Ze klinkt als een lid van de Mickey Mouse club, ze bezigt ook hetzelfde niveauquote:Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Monidique het volgende:
Nou, inhoudelijk ging het nergens over, he? En een prettige stem heeft ze ook niet. Ik snap dat die mensen in dat zaaltje extatisch waren, maar leuk, ze heeft nu een (matige?) toespraak gehouden, dat is voorbij, ondertussen zitten we nog steeds met haar leugens, haar machtsmisbruik, haar extremisme en haar geldverspilling.
http://abcnews.go.com/print?id=5715542quote:GIBSON: But as you know, the questions revolve really around foreign policy experience.
Can you honestly say you feel confident having someone who hasn't traveled outside the United States until last year, dealing with an insurgent Russia (...)
Alaska is right next to Russia. She understands that. Look, Sen. Obama's never visited south of our border. I mean, please.
(...)
Gov. Palin knows the surge has succeeded. She's the commander of the Alaskan National Guard. He said that Iran was a tiny problem. He's never visited south of our border. He has no experience on these issues.
Ik las dat deze toespraak al een week klaarlag maar nog veranderd moest worden omdat McCain verrassend voor een vrouw had gekozen en wat mannelijk stoere uitspraken eruit moesten worden gehaald.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef Monidique het volgende:
Uiteindelijk was het dus precies zoals verwacht. En dan telkens "opponent" in plaats van Obama, het klinkt alsof McCain zelf deze toespraak geschreven heeft.
quote:
quote:
Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?quote:
O, de rol. Want qua uiterlijk:quote:Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Ik moet een beetje denken aan...
[ afbeelding ]
Bij Sarah Palin.
Edit: Voor de niet-DH kijkers: ik doel dus op de rol die Cross in de serie speelt.
Mijn ervaringen in het babyrijk zijn godzijdank gering, maar dit is toch weinig schokkend?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?
Sowieso: het haar van een baby goed doen. Met speeksel
.
Vet, witte oude mannetjes die tegen een rechtstaat zijn. En dan de irak oorlog steunen omdat saddam een dictator was.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef Monidique het volgende:
Ik zag wat stukjes. Het mooiste vond ik dat Palin Barack Obama (sorry, ik bedoel natuurlijk "our opponent",) verweet voor een rechtstaat te zijn en rechten voor verdachten wil, waarna al die blanke oude mannetjes hun cowboyhoed in de lucht hielden en juichten.
Heerlijk, conservatisme anno 2008.
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:06 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zou het werkelijk waar onbegrijpelijk vinden als McCain alsnog winnen zou. Je moet er toch niet aandenken dat die kerel dood neervalt en zij het hele zooitje leiden moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |