abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 10:01:18 #201
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61369339
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:56 schreef pberends het volgende:

[..]
..]

Whehe, tot zover fiscal conservative .
quote:
But if Ms. Palin’s arrival in power just in time for a new boom was good luck, what she did in pushing her agenda — including a tax increase on the oil industry, building from a process begun by her predecessor — was more about how Alaskan politics is played. In the process, people here say that a steely populist emerged from behind the sweet smile and the hockey-mom-who-loves-to-fish story line. She worked with Democrats, who are in the minority in the Legislature, to trump members of her own party on several crucial bills, and was not above using her personal popularity in the state to suggest that anyone in the Legislature who disagreed with her was perhaps in the pocket of Big Oil.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61369574
Ik zag wat stukjes. Het mooiste vond ik dat Palin Barack Obama (sorry, ik bedoel natuurlijk "our opponent", ) verweet voor een rechtstaat te zijn en rechten voor verdachten wil, waarna al die blanke oude mannetjes hun cowboyhoed in de lucht hielden en juichten.

Heerlijk, conservatisme anno 2008.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:14:32 #203
Stranger than fiction
pi_61369660
pi_61369686
Nou, inhoudelijk ging het nergens over, he? En een prettige stem heeft ze ook niet. Ik snap dat die mensen in dat zaaltje extatisch waren, maar leuk, ze heeft nu een (matige?) toespraak gehouden, dat is voorbij, ondertussen zitten we nog steeds met haar leugens, haar machtsmisbruik, haar extremisme en haar geldverspilling.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:16:53 #205
Stranger than fiction
pi_61369727
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:15 schreef Monidique het volgende:
Nou, inhoudelijk ging het nergens over, he? En een prettige stem heeft ze ook niet. Ik snap dat die mensen in dat zaaltje extatisch waren, maar leuk, ze heeft nu een (matige?) toespraak gehouden, dat is voorbij, ondertussen zitten we nog steeds met haar leugens, haar machtsmisbruik, haar extremisme en haar geldverspilling.
Ze klinkt als een lid van de Mickey Mouse club, ze bezigt ook hetzelfde niveau
pi_61369740
Uiteindelijk was het dus precies zoals verwacht. En dan telkens "opponent" in plaats van Obama, het klinkt alsof McCain zelf deze toespraak geschreven heeft.
pi_61369766

reactie:

Sarah Palin deed hetzelfde, ook community organizers belachelijk maken.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61369769
Ironisch is trouwens dat Obama wordt en werd weggezet als iemand die alleen maar mooie toespraken kon houden en geen inhoud en ervaring en weet ik wat had, maar volgens de conservatieven moesten we maar wachten op de toespraak van Palin en dan zou blijken wat een goede keuze het was!
pi_61369906
John McCain:
quote:
GIBSON: But as you know, the questions revolve really around foreign policy experience.

Can you honestly say you feel confident having someone who hasn't traveled outside the United States until last year, dealing with an insurgent Russia
(...)

Alaska is right next to Russia. She understands that. Look, Sen. Obama's never visited south of our border. I mean, please.

(...)

Gov. Palin knows the surge has succeeded. She's the commander of the Alaskan National Guard. He said that Iran was a tiny problem. He's never visited south of our border. He has no experience on these issues.
http://abcnews.go.com/print?id=5715542

John McCain is gewoon echt een karikatuur van zichzelf geworden.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:30:56 #210
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61370098
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:17 schreef Monidique het volgende:
Uiteindelijk was het dus precies zoals verwacht. En dan telkens "opponent" in plaats van Obama, het klinkt alsof McCain zelf deze toespraak geschreven heeft.
Ik las dat deze toespraak al een week klaarlag maar nog veranderd moest worden omdat McCain verrassend voor een vrouw had gekozen en wat mannelijk stoere uitspraken eruit moesten worden gehaald.

Maar goed, ze heeft een goede speech gehouden om de conservatieven op te peppen. Weinig inhoud, en in sarcasme verhulde aanvallen geplaatst om de tegenstander te kleineren en nog wat tegen de media ageren. Erg jammer om jezelf zo te presenteren, maar het kan helpen voor McCain.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61370221
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61370238
Dit is net iets als Idols.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:38:31 #213
Stranger than fiction
pi_61370298
quote:
Gadverdamme, wat een smerig kind.
pi_61370511
quote:
Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?

Sowieso: het haar van een baby goed doen . Met speeksel .
pi_61370558
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:08 schreef Toad het volgende:
Ik moet een beetje denken aan...

[ afbeelding ]

Bij Sarah Palin.

Edit: Voor de niet-DH kijkers: ik doel dus op de rol die Cross in de serie speelt.
O, de rol. Want qua uiterlijk:
pi_61370572
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Gatverdamme zeg, hebben ze dat kind niet opgevoed ofzo?

Sowieso: het haar van een baby goed doen . Met speeksel .
Mijn ervaringen in het babyrijk zijn godzijdank gering, maar dit is toch weinig schokkend?
  donderdag 4 september 2008 @ 11:12:11 #218
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61371056

Palin is trots op de federale earmarks die zij heeft binnengesleept voor haar stadje, en deze voorbeelden stonden op de zwarte lijst van McCain als earmarks waar een stop op moet komen.

Haar reformimago gaat het niet lang volhouden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61371820
Deze vrouw belichaamd wel de Republikeinse partij : liegen en bedriegen voor eigen gewin.
pi_61371885
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:11 schreef Monidique het volgende:
Ik zag wat stukjes. Het mooiste vond ik dat Palin Barack Obama (sorry, ik bedoel natuurlijk "our opponent", ) verweet voor een rechtstaat te zijn en rechten voor verdachten wil, waarna al die blanke oude mannetjes hun cowboyhoed in de lucht hielden en juichten.

Heerlijk, conservatisme anno 2008.
Vet, witte oude mannetjes die tegen een rechtstaat zijn. En dan de irak oorlog steunen omdat saddam een dictator was.

zo langzamerhand is er naast vrouwen nog een groep mensen waar ik soms niks van begrijp: bepaalde amerikanen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61372289
Lekker goedkoop scoren was het imo. Eerst loopt ze te roepen dat ze haar familie er buiten moeten laten, maar ondertussen wel steeds de aandacht op het hele moeder/happy gezinnetje verhaal vestigen. En lekker Obama bashen. Steeds weer "They say blablabla" om weer wat te scoren, maar ondertussen vraagt niemand zich af wie dat dan wel heeft gezegd. Vrijwel geen woord over wat ze nu van plan zijn.

Ik zou het werkelijk waar onbegrijpelijk vinden als McCain alsnog winnen zou. Je moet er toch niet aandenken dat die kerel dood neervalt en zij het hele zooitje leiden moet
pi_61372465
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:06 schreef Unstoppable het volgende:
Ik zou het werkelijk waar onbegrijpelijk vinden als McCain alsnog winnen zou. Je moet er toch niet aandenken dat die kerel dood neervalt en zij het hele zooitje leiden moet

dan nog liever Condaleeza!
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:39:41 #223
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61374305
Géén kloon van tvlxd!
pi_61375260
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_61375418
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik vind haar eng, maar ze heeft in ieder geval meer ervaring en intelligentie dan Palin, die puur om haar eigen gewin VP wil worden.
pi_61375492
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Vet, witte oude mannetjes die tegen een rechtstaat zijn. En dan de irak oorlog steunen omdat saddam een dictator was.

zo langzamerhand is er naast vrouwen nog een groep mensen waar ik soms niks van begrijp: bepaalde amerikanen.
.

Precies.

Ik sta elke keer enorm te kijken hoe Republikeinen denken en hoe ze hun kromme denkbeelden verdedigen.

Het is gewoon compleet hypocriet.

Zoals fiscal conservative zijn bijvoorbeeld. Dat betekent bij Republikeinen in praktijk alleen maar belastingverlagingen en hogere uitgaven aan defensie. Begrotingstekort? No worries!

Of maar blijven volhouden dat er vrijheid in Irak is gebracht, en dat soort crap. Ik snap echt niet dat nog steeds minstens 40% van de Amerikanen dat allemaal slikken als zoete koek.

Met rechts zijn is niets mis, maar wees dan echt rechts. Verlaag de belastingen, maar snij dan ook hard in de uitgaven bijvoorbeeld.
pi_61375730
en toch is het jammer dat de Democraten er niet in lijken te slagen om echt munt te slaan uit de historisch lage approval ratings van Bush. Juist de Democraten zouden zich nu de onderwerpen van national security (de geldverslindende oorlogen in Afghanistan en Irak, die de wereld overigens niet echt veiliger hebben gemaakt en de onder de meer liberale Amerikanen weinig populaire Patriot Act) en economie (schuldenlast, begrotingstekort, ook niet los te zien van het huidige buitenlandbeleid) helemaal eigen moeten maken. Toch lijkt dat nog niet te lukken.

De Republikeinen lijken er zelfs nu weer goed in te slagen de Democraten af te schilderen als zwakke landverdedigers en geldverslinders.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61375764
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
Lekker hypocriet allemaal
pi_61376555
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:39 schreef Argento het volgende:
en toch is het jammer dat de Democraten er niet in lijken te slagen om echt munt te slaan uit de historisch lage approval ratings van Bush. Juist de Democraten zouden zich nu de onderwerpen van national security (de geldverslindende oorlogen in Afghanistan en Irak, die de wereld overigens niet echt veiliger hebben gemaakt en de onder de meer liberale Amerikanen weinig populaire Patriot Act) en economie (schuldenlast, begrotingstekort, ook niet los te zien van het huidige buitenlandbeleid) helemaal eigen moeten maken. Toch lijkt dat nog niet te lukken.

De Republikeinen lijken er zelfs nu weer goed in te slagen de Democraten af te schilderen als zwakke landverdedigers en geldverslinders.
.

Hoo hoo, nog even wachten. Bij Gallup stond Obama op 50% en McCain veel lager.

Maar dan nog, die peilingen zeggen nog steeds geen reet.

Het is even wachten op de grote debatten. Dan begint het echte vuurwerk pas. Wat we deze week en vorige week gezien hebben is eenzijdig aanvallen.
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 15:24:05 #231
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61376673
Carpe Libertatem
pi_61376767
Palin is totaal niet geschikt als vice-president(e) wanneer je een presidentskandidaat hebt die viermaal kanker heeft gehad en aan het eind van zijn leven is. En toch denk ik dat de republikeinen uiteindelijk aan het langste eind zullen trekken.

Amerikanen moeten beseffen dat ze jarenlang boven hun stand hebben geleefd. Er zijn nu andere tijden aangebroken en er moet flink bezuinigd worden om in ieder geval de huidige schulden niet te vergroten. Geen leuke boodschap, het gaat al economisch slecht, maar wel de keiharde waarheid.
X
pi_61377519
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:39 schreef Argento het volgende:

Dat laatste zeker. Daarom denk ik nog steeds dat McCain de verkiezingen gaat winnen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61377819
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]

Geweldig.

Bij DWDD zat een Amerika-correspondent die een boek had geschreven over religie in Amerika. Hij zei dat Obama de religieuzen, die vaak Countryliefhebber zijn, wil binden door countrymuziek na zijn speeches te draaien. Na zijn acceptatiespeech vorige week hoorde je dit nummer:

Nog best leuk.
pi_61378420
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.

pi_61378442
quote:
Prachtig filmpje. Het mooist vindt ik nog Bill O'reilly die de ouders van Jamie Lynn Spears pinheads noemt en nu met Sarah Palin is het opeens een private matter.
lollig
pi_61378482
Wat doet Karl Rove nu? Schaamteloos geld verdienen in commisies of nog steeds aan de touwtjes trekken achter de schermen van het Witte Huis?
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61378536
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:37 schreef Scaurus het volgende:
Wat doet Karl Rove nu? Schaamteloos geld verdienen in commisies of nog steeds aan de touwtjes trekken achter de schermen van het Witte Huis?
Adviseur van John McCain en commentator bij Fox News. Onder andere.
pi_61378807
quote:
build more new-clear plants ...

(...)

Terrorist states are seeking new-clear weapons without delay
http://talkingpointsmemo.(...)ska_governor_sar.php

...
pi_61378843
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Prachtig filmpje. Het mooist vindt ik nog Bill O'reilly die de ouders van Jamie Lynn Spears pinheads noemt en nu met Sarah Palin is het opeens een private matter.
Inderdaad. Wat een drol is die gast toch ook, allemachtig
pi_61378873
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Adviseur van John McCain en commentator bij Fox News. Onder andere.
Is crimineel Rove zijn leven aan't beteren?
pi_61379176
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:44 schreef Argento het volgende:
nee joh, die arm moet niet veel hoger en zeker niet rechter!
pi_61379456
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Erg grappig inderdaad. Die O'Reilly, Rove en andere Republikeinen zeggen over de Democraten of andere personen totaal andere dingen dan over Republikeinen die in dezelfde situatie zitten.

Hillary Clinton moest niet zeuren dat ze een vrouw was, maar Palin mag dat opeens wel .
pi_61379480
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:50 schreef Bananenman het volgende:
Inderdaad. Wat een drol is die gast toch ook, allemachtig

Skip naar 1:40. Genieten.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  donderdag 4 september 2008 @ 17:22:01 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_61379591
Een cartoon van vandaag, die refereert aan Palin's speech. Als Hillary het zo scherp had gebracht, was ze denkelijk door de media nog meer bekritiseerd.

De pundits hadden het er gisteren over, dat Obama Hillary wil vragen om als attack dog tegen Palin op te treden, omdat als hij of Joe Biden het doet het averechts werkt.
  donderdag 4 september 2008 @ 17:35:50 #246
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61379987
quote:
Hilarisch.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61380176
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat ze zo'n bekrompen gast nog zijn eigen show laten hebben...
pi_61380296
Nieuwe roddel is dat Palin een affaire zou hebben gehad met de zakenpartner van haar man. Dat beweert het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.

bron
pi_61380440
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:17 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ik snap die O'Reilly echt niet. Zou hij nou overal liegen als een debiel? Of alleen tijdens de propaganda op FOX?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_61380484
National Enquirer bracht ook het nieuws dat John Edwards een affaire had.

Het McCain kamp dreigt met gerechtelijke stappen.
quote:
McCain Threatens Legal Action Over Palin "Rumors"

Sarah Palin is the ultimate trainwreck of late.

She just gives us so much to talk about!!!!

And here's the latest…

It's pitbull vs pitbull!

As we all saw in the case of John Edwards, which we followed quite vocally, if theNational Enquirer is on to something they're like a pitbull that's bitten into a leg — you can't shake it off!

And, whether or you liked their tactics or not, the Enquirer DID reveal the truth in the Edwards mistress case, although they're not always right.

The tabloid has asserted that Alaska's lipstick wearing pitbull of a governor allegedly had an affair with her snowmobile racing husband's business partner.

The John McCain camp is, no surprise, not too happy with the Enquirer's meddling and has threatened legal action.

Suing to to throw the Enquirer off the adulterous trail, Johnny boy?

We can't wait to see where the rag takes us with this story!
bron
pi_61380537
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Nieuwe roddel is dat Palin een affaire zou hebben gehad met de zakenpartner van haar man. Dat beweert het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.

bron
schatje ook in POL !

"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."

Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
pi_61380590
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef pberends het volgende:
"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."

Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
Arme, arme jongen. Eerst was hij die coole gozer die de dochter van de gouverneur geneukt had. Nu zit hij in de gevangenis die 'gezin' heet, met de Palin familie. Epic Fail.
  donderdag 4 september 2008 @ 18:07:58 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61380672
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef pberends het volgende:
En wat heeft Palin gezegd over de Alaska Indepence Party? Helemaal niets zeker.
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 4 september 2008 @ 18:09:47 #254
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61380710
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61380843
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
ga ik vanavond nog doen denk ik. Maar ik moet de speeches van Lieberman en Thompson eigenlijk nog eerst bekijken .
  donderdag 4 september 2008 @ 18:18:54 #256
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61380933
Ik zeg meteen dat ik niet alle 34 topics door heb gelezen om te checken of dit eerder is gezegd, maar ik hoorde dat er ook theoriën zijn die claimen dat het verhaal van de zwangere dochter alleen bestaat om te 'bewijzen' dat Palin's jongste zoon nooit van die dochter kan zijn omdat het tijdtechnisch onmogelijk is.

Als er dus binnenkort een 'miskraam' komt, dan is dat ten minste zeer verdacht.

Laat het me even weten als dit al besproken is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61381195
Daily Show van gister was grappig. Jon Stewart zei iets van, in combinatie met John McCain als een jarenlange POW, dat Guantanamo Bay een kweekvijver voor echte leiders was later .
pi_61381334
Palin moet maar eens in een newsshow flink aan de tand gevoeld worden over al die 'schandalen'.

maar ze zal wel volledig afgeschermd worden van journalisten en ondertussen volgepompt met talking points voor dat debat met Biden.

de McCain campaign gaat al de schandalen ook niet op hun site punt voor punt na om ze te debunken.

wel zijn ze bezig om de media seksistisch en pro-Obama af te schilderen.
dat is wel slim natuurlijk om die in het zelfde kamp te plaatsen.
kunnen ze zeggen, iedereen is tegen ons behalve net Amerikaanse volk zelf.

hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1

pi_61381489
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.

Interessant op 9.20

Ze zegt dat families met speciale needs een vriend hebben in het Witte Huis als McCain en Palin erin komen. Nou ben benieuwd!

Met het huidige zorgsysteem kunnen tig ziektes niet eens gecovered worden.

Of zoals die Youtube user het zegt:
quote:
mt6112a (1 hour ago) Show Hide

A friend and ally in the white house? This lady done lost her mind. How can people w/ special needs children have a friend in someone who won't give them healthcare for their child? Sorry, Sarah, not everyone has boatloads of money to care for kids with down syndrome. Some of us actually have money trouble. A lot of us can't afford healthcare. What will you do for them? Call them on the weekend? Visit their house while their child with down syndrome suffers from a lack of care? Idiot
  donderdag 4 september 2008 @ 18:48:59 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61381619
quote:
quote:
Ze sprak het eerder als nookular uit: http://www.huffingtonpost(...)okular_b_122456.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_61382056
quote:

I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan? .

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 04-09-2008 19:14:52 ]
pi_61382171
geeft gewoon aan hoever de McCain campagne wil gaan.

hoe ze die familie misbruiken voor politiek gewin is ook werkelijk schandalig.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:05 #263
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61382920
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Argento het volgende:
Ik heb lange tijd respect voor McCain gehad.... in 2004 stond hij lange tijd tussen Kerry en Bush in, maar koos toch uiteindelijk de kant van Bush. Als Senator heeft hij veel gedaan om de kloof tussen de twee partijen te dichten, en eigenlijk zou hij geen SLECHT president maken.....

Maar de keuze voor Palin? En het is ook geweldig hoe alle republikeinen als makke hondjes achter Palin aan lopen, omdat ze geen andere keus hadden..... In de week voor de keuze waren er MEERDERE republikeinen die op televisie Palin als een "onlogische keus" afschilderden vanwege haar gebrek aan internationale kennis, kennis van de politiek in Washington, en omdat ze te weinig ervaring had in de politiek.

Toen werd Palin gekozen, en ook de Republikeinen die haar een week terug nog als onervaren afschilderden prijzen haar nu de hemel in als de juiste keus.

Mochten de Republikeinen het winnen, dan heb ik met McCain niet eens enorme problemen. Maar met Palin wel..... en inderdaad, zelfs Condaleeza Rice was beter geweest als VP, ondanks haar Bush verleden.

Palin.
-
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:09 #264
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61382925
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef Caesu het volgende:

hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1

FORMER ARKANSAS GOV. MIKE HUCKABEE: Palin "got more votes running for mayor of Wasilla, Alaska than Joe Biden got running for president of the United States."

THE FACTS: A whopper. Palin got 616 votes in the 1996 mayor's election, and got 909 in her 1999 re-election race, for a total of 1,525. Biden dropped out of the race after the Iowa caucuses, but he still got 76,165 votes in 23 states and the District of Columbia where he was on the ballot during the 2008 presidential primaries.

^ Wat een zeikerd. Huckabee "bracht" het overduidelijk als hyperbool. Je mag als Republikein blijkbaar geen grappen maken ook.

Ik was gisteren overigens het meest te spreken over Huckabee. Giuliani was een goede tweede -- hakte flink op Obama in zeg.
pi_61383633
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

[..]

I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan? .
Dat stond op de teleprompter.
pi_61383805
quote:

Zo, hele speech gezien. Zeker een goede speech, waar ik me alleen over verbaas is de enorme hoeveelheid holle frasen (werd dat niet Obama verweten??).

Ze heeft het in wezen nauwelijks over de inhoud, maar constant over de stijl. Zoals "McCain is the only candidate who ever really fought for our country". Klinkt leuk, maar wat zijn haar plannen nu eigenlijk.

Verder liegt ze over een aantal dingen, en haar mening over rechten voor terrorismeverdachten strookt niet met die van McCain, die Guantanamo Bay wil sluiten.

Hopelijk kan McCain meer inhoud bezorgen. Ben benieuwd naar zijn speech.
pi_61383846
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Dat stond op de teleprompter.
Ohhhhhhhhhh. Misschien heeft Palin nog niet begrepen dat Obama voor 95% van de bevolking, behalve de 5% rijksten de belastingen fors wil verlagen. Meer dan McCain doet voor lage- en middeninkomens.

Wat dat betreft loopt ze gewoon ordinair te liegen.

Ik vond haar verhaal over haar kruistocht tegen "Big Oil" ook wel grappig. Hmmm, zit ze soms bij de verkeerde partij ofzo? Als er iets Big Oil is, dan is het de Republikeinse partij wel.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:19:29 #268
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61383862
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
pi_61383897
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
Uit Obama's speech kun je een hele hoop standpunten plukken. Uit die van Palin niet. Behalve dat ze meer olie en gas uit Alaska wil aanwenden voor de rest van de VS ofzo.
pi_61384108
quote:
wes1220 (12 hours ago) Show Hide

I haven't seen this many white people since the last RNC.
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
pi_61384146

...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_61384173
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
en daarom vond ik haar helemaal niet sterk. Ze preekte voor eigen parochie, zoals dat nu eenmaal gebeurt op partijconventies, maar wel beschouwd was het een zeer vergetenswaardige speech die ook niet bepaald inspirerend werd gebracht.
pi_61384185
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
OMG OMG... gaat Obama dat opeten ofzo?

Of zal, als hij dat uberhaupt al doet (wat niet zo is), die honderen miljarden in het tekort stoppen wat Bush heeft veroorzaakt??
pi_61384262
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
Oh ik weet het al: dat zijn de cateringmensen op de partijconventie die even pauze hebben.
pi_61384269
Op conventies kom je weg met die flauwekul maar in het debat krijg je weerwoord. En ik hoop dat dat filmpje van de Daily Show waarin het republikeinse kamp maar weer ns ontmaskerd wordt als een bende hypcriete leugenaars wereldwijde aandacht krijgt.

"But in Dick Morris' defense...he is a lying sack of shit"
pi_61384349
vanavond zit Obama bij Bill O'Reilly.
quote:
THURSDAY, SEPTEMBER 4:
• Democratic presidential nominee Barack Obama enters the No Spin Zone for the first time ever! Don't miss this 'Factor' event!
http://www.foxnews.com/oreilly/
pi_61384389
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef Caesu het volgende:
[..]

Die gaan we downloaden .
  donderdag 4 september 2008 @ 20:38:35 #279
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61384431
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Lincoln was een Republikein, MLK was een Republikein. Ohja, en de Democraten steunden de slavernij tot het punt van een burgeroorlog, waarna ze grotendeels verantwoordelijk waren voor de Jim Crow-wetten en het ontstaan en gedijen van de KKK.

Ok, tegen de tijd van FDR werd het al beter, maar pas met LBJ werd hun verleden een beetje goedgemaakt, en zo lang is dat nog niet geleden. Nu met de nominatie van Obama zijn ze heel ver gekomen in ieder geval.
pi_61384520
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Lincoln was een Republikein, MLK was een Republikein. Ohja, en de Democraten steunden de slavernij tot het punt van een burgeroorlog, waarna ze grotendeels verantwoordelijk waren voor de Jim Crow-wetten en het ontstaan en gedijen van de KKK.

Ok, tegen de tijd van FDR werd het al beter, maar pas met LBJ werd hun verleden een beetje goedgemaakt, en zo lang is dat nog niet geleden. Nu met de nominatie van Obama zijn ze heel ver gekomen in ieder geval.
Ik heb het niet over historisch perspectief, waarbij de Democraten en Republikeinen, fuseerden, uit elkaar gingen, en ideologisch stuivertjes gingen wisselen door de decennia heen, maar over het jaar 2008.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:42:46 #281
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61384553
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik heb het niet over historisch perspectief, waarbij de Democraten en Republikeinen, fuseerden, uit elkaar gingen, en ideologisch stuivertjes gingen wisselen door de decennia heen, maar over het jaar 2008.
De Democraten en Republikeinen zijn de twee grote partijen sinds 1860, nooit samengegaan of uit elkaar gevallen.
pi_61384582
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De Democraten en Republikeinen zijn de twee grote partijen sinds 1860, nooit samengegaan of uit elkaar gevallen.
Ja, whatever, wat doet een neger anno 2008 bij de Republikeinen?
  donderdag 4 september 2008 @ 20:45:35 #283
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61384638
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Bewijzen dat hij onafhankelijk kan denken en niet alleen op een kandidaat gaat stemmen omdat hij dezelfde kleur heeft.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:49:58 #284
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61384767
quote:
[..]

Nice.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 4 september 2008 @ 20:51:18 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61384807

Cindy McCain droeg een horloge van 4.500 dollar, een ketting met een geschatte waarde van meer dan 11.000 dollar en oorbellen met een geschatte waarde van 280.000 dollar.

En volgens Jon Stewart droeg ze necklevees vanwege Gustav.

http://www.vanityfair.com(...)s-300000-outfit.html
Géén kloon van tvlxd!
  donderdag 4 september 2008 @ 20:54:27 #286
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61384899
quote:
[..]

Zal wel tenenkrommend en weinig productief worden. Bill gaat gewoon schreeuwen en dan kan Obama nog zo goed lullen, dan is er geen goed gesprek meer te voeren.
pi_61384972
late tvp
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61385012
quote:

[..]

beetje kortzichtig als je er zo over denkt. lijkt obama '08 van de nps wel.

genoeg zwarten bij de republikeinen.
die komen echt niet bij de democraten omdat obama toevallig zwart is.
net zoals hillary-supporters niet naar de republikeinen stappen vanwege palin.
pi_61385111
quote:
[..]

Kan hij beter niet doen, maar vannacht maar 'ns kijken.
pi_61385143
toch vind ik FNC minder partijdig als vaak gesuggereerd wordt.
MSNBC is velen malen erger.
CNN is ook te duidelijk pro-Obama.

gevaar is dat de media en Obama als één kamp worden gezien.
en daar maken de Republikeinen dankbaar gebruik van.
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1772823612
  donderdag 4 september 2008 @ 21:04:14 #291
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61385164
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Toch zijn de rollen nu omgedraaid, en zijn het vaker de Democraten die pleiten voor burgervrijheden, zoals het homohuwelijk. Ook waren het de Democraten die voor het eerst een vrouw nomineerden voor VP, alleen maakten ze weinig kans tegen de herverkiezing van Reagan.

De Republikeinen waar het eerst tegen slavernij inderdaad, dus veel zwarten identificeerden zich met de Republikeinen, waaronder MLK. Maar de afgelopen 30 jaar ongeveer hebben zwarten toch veel vaker Democratisch gestemd.

Het valt me bij de Republikeinse conventie ook op (helemaal op CNN-HD waar je dat vrij goed kunt zien) dat er maar bitter weinig gekleurde delegates rondlopen..... Maar ik denk dat dat deels ook komt omdat er door de keuze van de Democraten meer rondliepen bij de Democraten vorige week, ik weet niet of dat bij Kerry en Gore in 2004, 2000 ook zo was.
-
  donderdag 4 september 2008 @ 21:05:35 #292
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61385188
quote:
Waarom zou een neger in het hokje Democratisch gestopt moeten worden als de beste man ook heel goed zijn eigen keuze kan bepalen?

Er stemmen ook Turken op de VVD
-
  donderdag 4 september 2008 @ 21:05:50 #293
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61385191
Geweldig, Stewart met zijn homo-Republikein WC overigens
pi_61385202
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef Toad het volgende:

[..]

Kan hij beter niet doen, maar vannacht maar 'ns kijken.
kan hij beter wel doen.
Kerry deed het niet in 2004. en had daar spijt van.

Obama bereikt een enorme grote groep mensen via FNC.
deze groep heeft een eenzijdig beeld van Obama als ze alleen naar FNC kijken.
(al vind ik ze dus helemaal niet zo partijdig daar als vaak gesteld wordt)
  donderdag 4 september 2008 @ 21:11:21 #295
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61385351
Overigens heeft Stewart ook wel het laatste grijntje schijn van onpartijdigheid compleet overboord gegooid. Maarja, het is nog steeds ontzettend grappig.

En Lieberman ziet er niet alleen uit als de vader uit Alf, hij klinkt ook zo!
pi_61385450
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef Caesu het volgende:
toch vind ik FNC minder partijdig als vaak gesuggereerd wordt.
MSNBC is velen malen erger.
CNN is ook te duidelijk pro-Obama.

gevaar is dat de media en Obama als één kamp worden gezien.
en daar maken de Republikeinen dankbaar gebruik van.
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1772823612
Ik denk dat het niet erg helpt.
http://www.politico.com/news/stories/0908/13143.html
Clinton probeerde het ook, maar dat had ook nauwelijks effect.
pi_61385575
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Overigens heeft Stewart ook wel het laatste grijntje schijn van onpartijdigheid compleet overboord gegooid. Maarja, het is nog steeds ontzettend grappig.
Het is duidelijk dat Jon Stewart meer neigt naar de Democratische kant, maar hij praat onzin van Democraten niet goed, en zal dat nooit doen. Als ze bij de Democraten dom doen, maakt hij ze belachelijk, als ze bij de Republikeinen dom doen, maakt hij ze belachelijk, en al helemaal als de massa media dom doet, maakt hij ze belachelijk.
pi_61385772
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]

Cindy McCain droeg een horloge van 4.500 dollar, een ketting met een geschatte waarde van meer dan 11.000 dollar en oorbellen met een geschatte waarde van 280.000 dollar.

En volgens Jon Stewart droeg ze necklevees vanwege Gustav.

http://www.vanityfair.com(...)s-300000-outfit.html
!
pi_61385816
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Het is vrij normaal dat de partij die regeert meer onder vuur wordt genomen dan de oppositie. En zeg nu zelf: over Bush en McCain vallen gewoon meer grappen te maken dan over Obama en Biden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')