abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61380537
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Nieuwe roddel is dat Palin een affaire zou hebben gehad met de zakenpartner van haar man. Dat beweert het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.

bron
schatje ook in POL !

"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."

Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
pi_61380590
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef pberends het volgende:
"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."

Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
Arme, arme jongen. Eerst was hij die coole gozer die de dochter van de gouverneur geneukt had. Nu zit hij in de gevangenis die 'gezin' heet, met de Palin familie. Epic Fail.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 4 september 2008 @ 18:07:58 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61380672
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef pberends het volgende:
En wat heeft Palin gezegd over de Alaska Indepence Party? Helemaal niets zeker.
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 4 september 2008 @ 18:09:47 #254
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61380710
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61380843
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
ga ik vanavond nog doen denk ik. Maar ik moet de speeches van Lieberman en Thompson eigenlijk nog eerst bekijken .
  donderdag 4 september 2008 @ 18:18:54 #256
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_61380933
Ik zeg meteen dat ik niet alle 34 topics door heb gelezen om te checken of dit eerder is gezegd, maar ik hoorde dat er ook theoriën zijn die claimen dat het verhaal van de zwangere dochter alleen bestaat om te 'bewijzen' dat Palin's jongste zoon nooit van die dochter kan zijn omdat het tijdtechnisch onmogelijk is.

Als er dus binnenkort een 'miskraam' komt, dan is dat ten minste zeer verdacht.

Laat het me even weten als dit al besproken is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_61381195
Daily Show van gister was grappig. Jon Stewart zei iets van, in combinatie met John McCain als een jarenlange POW, dat Guantanamo Bay een kweekvijver voor echte leiders was later .
pi_61381334
Palin moet maar eens in een newsshow flink aan de tand gevoeld worden over al die 'schandalen'.

maar ze zal wel volledig afgeschermd worden van journalisten en ondertussen volgepompt met talking points voor dat debat met Biden.

de McCain campaign gaat al de schandalen ook niet op hun site punt voor punt na om ze te debunken.

wel zijn ze bezig om de media seksistisch en pro-Obama af te schilderen.
dat is wel slim natuurlijk om die in het zelfde kamp te plaatsen.
kunnen ze zeggen, iedereen is tegen ons behalve net Amerikaanse volk zelf.

hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61381489
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.

Interessant op 9.20

Ze zegt dat families met speciale needs een vriend hebben in het Witte Huis als McCain en Palin erin komen. Nou ben benieuwd!

Met het huidige zorgsysteem kunnen tig ziektes niet eens gecovered worden.

Of zoals die Youtube user het zegt:
quote:
mt6112a (1 hour ago) Show Hide

A friend and ally in the white house? This lady done lost her mind. How can people w/ special needs children have a friend in someone who won't give them healthcare for their child? Sorry, Sarah, not everyone has boatloads of money to care for kids with down syndrome. Some of us actually have money trouble. A lot of us can't afford healthcare. What will you do for them? Call them on the weekend? Visit their house while their child with down syndrome suffers from a lack of care? Idiot
  donderdag 4 september 2008 @ 18:48:59 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61381619
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
quote:
Ze sprak het eerder als nookular uit: http://www.huffingtonpost(...)okular_b_122456.html
Géén kloon van tvlxd!
pi_61382056
quote:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.

I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan? .

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 04-09-2008 19:14:52 ]
pi_61382171
geeft gewoon aan hoever de McCain campagne wil gaan.

hoe ze die familie misbruiken voor politiek gewin is ook werkelijk schandalig.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:05 #263
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61382920
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Argento het volgende:
dan nog liever Condaleeza!
Ik heb lange tijd respect voor McCain gehad.... in 2004 stond hij lange tijd tussen Kerry en Bush in, maar koos toch uiteindelijk de kant van Bush. Als Senator heeft hij veel gedaan om de kloof tussen de twee partijen te dichten, en eigenlijk zou hij geen SLECHT president maken.....

Maar de keuze voor Palin? En het is ook geweldig hoe alle republikeinen als makke hondjes achter Palin aan lopen, omdat ze geen andere keus hadden..... In de week voor de keuze waren er MEERDERE republikeinen die op televisie Palin als een "onlogische keus" afschilderden vanwege haar gebrek aan internationale kennis, kennis van de politiek in Washington, en omdat ze te weinig ervaring had in de politiek.

Toen werd Palin gekozen, en ook de Republikeinen die haar een week terug nog als onervaren afschilderden prijzen haar nu de hemel in als de juiste keus.

Mochten de Republikeinen het winnen, dan heb ik met McCain niet eens enorme problemen. Maar met Palin wel..... en inderdaad, zelfs Condaleeza Rice was beter geweest als VP, ondanks haar Bush verleden.

Palin.
-
  donderdag 4 september 2008 @ 19:41:09 #264
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61382925
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef Caesu het volgende:

hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1

FORMER ARKANSAS GOV. MIKE HUCKABEE: Palin "got more votes running for mayor of Wasilla, Alaska than Joe Biden got running for president of the United States."

THE FACTS: A whopper. Palin got 616 votes in the 1996 mayor's election, and got 909 in her 1999 re-election race, for a total of 1,525. Biden dropped out of the race after the Iowa caucuses, but he still got 76,165 votes in 23 states and the District of Columbia where he was on the ballot during the 2008 presidential primaries.

^ Wat een zeikerd. Huckabee "bracht" het overduidelijk als hyperbool. Je mag als Republikein blijkbaar geen grappen maken ook.

Ik was gisteren overigens het meest te spreken over Huckabee. Giuliani was een goede tweede -- hakte flink op Obama in zeg.
pi_61383633
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef pberends het volgende:

[..]

I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan? .
Dat stond op de teleprompter.
pi_61383805
quote:

Zo, hele speech gezien. Zeker een goede speech, waar ik me alleen over verbaas is de enorme hoeveelheid holle frasen (werd dat niet Obama verweten??).

Ze heeft het in wezen nauwelijks over de inhoud, maar constant over de stijl. Zoals "McCain is the only candidate who ever really fought for our country". Klinkt leuk, maar wat zijn haar plannen nu eigenlijk.

Verder liegt ze over een aantal dingen, en haar mening over rechten voor terrorismeverdachten strookt niet met die van McCain, die Guantanamo Bay wil sluiten.

Hopelijk kan McCain meer inhoud bezorgen. Ben benieuwd naar zijn speech.
pi_61383846
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef AlanSmitheeJr het volgende:

[..]

Dat stond op de teleprompter.
Ohhhhhhhhhh. Misschien heeft Palin nog niet begrepen dat Obama voor 95% van de bevolking, behalve de 5% rijksten de belastingen fors wil verlagen. Meer dan McCain doet voor lage- en middeninkomens.

Wat dat betreft loopt ze gewoon ordinair te liegen.

Ik vond haar verhaal over haar kruistocht tegen "Big Oil" ook wel grappig. Hmmm, zit ze soms bij de verkeerde partij ofzo? Als er iets Big Oil is, dan is het de Republikeinse partij wel.
  donderdag 4 september 2008 @ 20:19:29 #268
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61383862
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
pi_61383897
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
Uit Obama's speech kun je een hele hoop standpunten plukken. Uit die van Palin niet. Behalve dat ze meer olie en gas uit Alaska wil aanwenden voor de rest van de VS ofzo.
pi_61384108
quote:
wes1220 (12 hours ago) Show Hide

I haven't seen this many white people since the last RNC.
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
pi_61384146

...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_61384173
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
en daarom vond ik haar helemaal niet sterk. Ze preekte voor eigen parochie, zoals dat nu eenmaal gebeurt op partijconventies, maar wel beschouwd was het een zeer vergetenswaardige speech die ook niet bepaald inspirerend werd gebracht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61384185
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
OMG OMG... gaat Obama dat opeten ofzo?

Of zal, als hij dat uberhaupt al doet (wat niet zo is), die honderen miljarden in het tekort stoppen wat Bush heeft veroorzaakt??
pi_61384262
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
Oh ik weet het al: dat zijn de cateringmensen op de partijconventie die even pauze hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')