schatje ook in POLquote:Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
Nieuwe roddel is dat Palin een affaire zou hebben gehad met de zakenpartner van haar man. Dat beweert het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
bron
Arme, arme jongen. Eerst was hij die coole gozer die de dochter van de gouverneur geneukt had. Nu zit hij in de gevangenis die 'gezin' heet, met de Palin familie. Epic Fail.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef pberends het volgende:
"Ook zou ze een huwelijk tussen haar zwangere tienerdochter Bristol en haar vriendje Johnston op voorhand proberen 'arrangeren' hebben, kwestie van haar campagne niet te veel in gevaar te brengen."
Ik zei het toch. Ik weet wel zeker dat die Johnston omgekocht is om de happy family te spelen.
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef pberends het volgende:
En wat heeft Palin gezegd over de Alaska Indepence Party? Helemaal niets zeker.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:49 schreef schatje het volgende:
het journalistieke hoogstandje de National Enquirer.
ga ik vanavond nog doen denk ik. Maar ik moet de speeches van Lieberman en Thompson eigenlijk nog eerst bekijkenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Bah, je hebt de speech niet eens zelf bekeken? Lui donder.
Interessant op 9.20quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.
quote:mt6112a (1 hour ago) Show Hide
A friend and ally in the white house? This lady done lost her mind. How can people w/ special needs children have a friend in someone who won't give them healthcare for their child? Sorry, Sarah, not everyone has boatloads of money to care for kids with down syndrome. Some of us actually have money trouble. A lot of us can't afford healthcare. What will you do for them? Call them on the weekend? Visit their house while their child with down syndrome suffers from a lack of care? Idiot
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe prominente Republikeinen zich in allerlei bochten moeten wringen om de keuze voor Palin te verdedigen.
Gister bij de Daily Show een korte compilatie van oa. een hilarisch hypocriete Karl Rove.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=184086&title=Sarah-Palin-Gender-Card
Ze sprak het eerder als nookular uit: http://www.huffingtonpost(...)okular_b_122456.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://talkingpointsmemo.(...)ska_governor_sar.php
...
I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
De speech van Palin. Ze heeft duidelijk de traditionele rol aangenomen van de aanvallende VP-kandidaat, met verve. Waarschijnlijk hangt McCain vanavond de staatsman uit en gaat verder in op issues.
Ik heb lange tijd respect voor McCain gehad.... in 2004 stond hij lange tijd tussen Kerry en Bush in, maar koos toch uiteindelijk de kant van Bush. Als Senator heeft hij veel gedaan om de kloof tussen de twee partijen te dichten, en eigenlijk zou hij geen SLECHT president maken.....quote:Op donderdag 4 september 2008 12:15 schreef Argento het volgende:
dan nog liever Condaleeza!
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:38 schreef Caesu het volgende:
hier worden punt voor punt onjuistheden uit de speeches van Palin en anderen langsgegaan:
http://www.breitbart.com/article.php?id=D92VLMQ00&show_article=1
FORMER ARKANSAS GOV. MIKE HUCKABEE: Palin "got more votes running for mayor of Wasilla, Alaska than Joe Biden got running for president of the United States."
THE FACTS: A whopper. Palin got 616 votes in the 1996 mayor's election, and got 909 in her 1999 re-election race, for a total of 1,525. Biden dropped out of the race after the Iowa caucuses, but he still got 76,165 votes in 23 states and the District of Columbia where he was on the ballot during the 2008 presidential primaries.
Dat stond op de teleprompter.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
I don't get it. Ze liegt gewoon keihard dat Obama de inkomensbelasting met honderden billions gaat verhogen... waar the fuck heeft ze dat nu weer vandaan?.
Zo, hele speech gezien. Zeker een goede speech, waar ik me alleen over verbaas is de enorme hoeveelheid holle frasen (werd dat niet Obama verweten??).quote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Majar het volgende:
Ohhhhhhhhhh. Misschien heeft Palin nog niet begrepen dat Obama voor 95% van de bevolking, behalve de 5% rijksten de belastingen fors wil verlagen. Meer dan McCain doet voor lage- en middeninkomens.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
Dat stond op de teleprompter.
Uit Obama's speech kun je een hele hoop standpunten plukken. Uit die van Palin niet. Behalve dat ze meer olie en gas uit Alaska wil aanwenden voor de rest van de VS ofzo.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Inhoud moet je niet verwachten, dat kan Obama ook niet echt claimen, alhoewel hij wel minder in de aanval ging wat ik wel kan waarderen. Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?quote:wes1220 (12 hours ago) Show Hide
I haven't seen this many white people since the last RNC.
en daarom vond ik haar helemaal niet sterk. Ze preekte voor eigen parochie, zoals dat nu eenmaal gebeurt op partijconventies, maar wel beschouwd was het een zeer vergetenswaardige speech die ook niet bepaald inspirerend werd gebracht.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Palin was sterk, maar meer met de tegenstander bezig dan met henzelf, altijd jammer.
OMG OMG... gaat Obama dat opeten ofzo?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
...hundreds of BILLIONS of dollars!!!1!
Oh ik weet het al: dat zijn de cateringmensen op de partijconventie die even pauze hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar halen die Republikeinen die enkele negers uit het publiek eigenlijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |