Ik wel!quote:Op donderdag 4 september 2008 05:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie haar nog niet als president als McCain een hartinfarct krijgt...
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....quote:Op donderdag 4 september 2008 05:15 schreef Recce het volgende:
Whaha, die gast die aan die diktiettiener vast zit. Hilarisch.
Neu, gewoon dom, slecht voorgelicht...quote:Op donderdag 4 september 2008 05:16 schreef Daverz het volgende:
[..]
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....
Ik geloof dat haar moeder tegen anticonceptiemiddelen is. Hij is nu in ieder geval goed genaaid, hij moet nu wel trouwen, anders kan zijn stiefmammie geen VP worden.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:16 schreef Daverz het volgende:
[..]
En toch is het vanuit ons perspectief raar voor te stellen dat zowel hij als zij dachten dat ze gewoon lekker konden neuken zonder protection. Of het was gewoon een foutje natuurlijk....
Precies.. maar moeilijk voor te stellen tochquote:Op donderdag 4 september 2008 05:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, gewoon dom, slecht voorgelicht...
Amerika, het land dat wild wordt van een blote borst op TV...
Hij zou gewoon nee moeten zeggenquote:Op donderdag 4 september 2008 05:18 schreef Recce het volgende:
Ik geloof dat haar moeder tegen anticonceptiemiddelen is. Hij is nu in ieder geval goed genaaid, hij moet nu wel trouwen, anders kan zijn stiefmammie geen VP worden.
Dat zou hij niet overlevenquote:Op donderdag 4 september 2008 05:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zou gewoon nee moeten zeggen
De religieuze conservatief is niet zo moeilijk om te begrijpen. Sex en drugs leiden tot zondigheid, en zondigheid is slecht. Moord leidt tot de doodstraf, en de doodstraf is goed.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:19 schreef Daverz het volgende:
Precies.. maar moeilijk voor te stellen tochMaar idd.. iemand door zn hoofd knallen is prima, zolang je maar niet iemand dr tieten aanraakt.
Waar Palin vanavond een home run uit het park sloeg en door miljoenen nu enthousiast bejegend wordt, gaf Biden een zeer matige speech die niemand zich een week later kan herinneren.quote:“There's a gigantic difference between John McCain and Barack Obama and between me and I suspect my vice presidential opponent. ... She's good looking."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |