Tja, het komt nu wel iets beter naar voren. Paar minuten geleden was het nog heel zwak.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Och zwak, gewoon Obama aanvallen. Precies in z'n straatje.
Zn moeder is zelfs nog niet dood.. dus voor t zelfde geldt gaat ie nog 20 jaar mee.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:13 schreef matthijst het volgende:
Zielig, dat "Hero, Hero, Hero" bij Giuliani ook, Sjongejonge, 7 jaar later, nog steeds teren op Bin Laden's succes
Mc Cain is bijna dood man, sjongejonge....
Z'n vader is al 27 jaar dood en stierf op 70-jarige leeftijd. Dat vrouwen langer leven weten we allemaal.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:15 schreef Daverz het volgende:
[..]
Zn moeder is zelfs nog niet dood.. dus voor t zelfde geldt gaat ie nog 20 jaar mee.
Natuurlijk, maar ik vind het ontzettend zwak om DAT naar voren te schuiven. Barack Obama kan ook 6 november kanker krijgen en 3 maanden later dood zijn. Tuurlijk is de kans dat Mc Cain doodgaat iets groter dan dat, maar waar leg je dan de grens? 70? 65? 60? Als de man goed is dan mag hij aan het roer staan, leeftijd-beoordeling vind ik onzin.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Z'n vader is al 27 jaar dood en stierf op 70-jarige leeftijd. Dat vrouwen langer leven weten we allemaal.
McCain heeft natuurlijk wel een geschiedenis met kanker, helaas. En Palin lijkt me nou niet echt een goede president van de VS ("I am just a hockey mom".)quote:Op donderdag 4 september 2008 04:22 schreef Daverz het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind het ontzettend zwak om DAT naar voren te schuiven. Barack Obama kan ook 6 november kanker krijgen en 3 maanden later dood zijn. Tuurlijk is de kans dat Mc Cain doodgaat iets groter dan dat, maar waar leg je dan de grens? 70? 65? 60? Als de man goed is dan mag hij aan het roer staan, leeftijd-beoordeling vind ik onzin.
Het wordt wel erg kinderachtig. Oh wacht, het is Gulliani, de grootste wannabe celeb van de hele politiek.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:25 schreef Fokski het volgende:
Moet deze lul nou een volwassen kerel voorstellen?
Ik neem aan dat ze dat wel goed hebben onderzocht.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:31 schreef Fokski het volgende:
Kijken of ze tegen de druk bestand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |