Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijkenquote:Op donderdag 4 september 2008 04:43 schreef matthijst het volgende:
Hmmm, die dochter is de kleine baby alvast een Adolfscheidinkje aan het aanmeten
Neequote:Op donderdag 4 september 2008 04:43 schreef NorthernStar het volgende:
Zou ze het ook nog over beleid gaan hebben denken jullie?
Ja die zal zich nog wel eens afvragen of het het waard was.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:37 schreef popolon het volgende:
"Ik wou alleen maar neuken en nu zit ik naast een zwangere 16-jarige dom voor me uit te kijken op de conventie ....kkkkuuttttt"
Was het ookquote:Op donderdag 4 september 2008 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijken![]()
Was het ookquote:Op donderdag 4 september 2008 04:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond haar erg schattig met haar handje te likken en over dat hoofdje te strijkenNiet zo cynisch over een klein meisje, dat kind kan er niets aan doen wat mam allemaal zegt.
Ik vraag me ook wel af of dat niet ingestuurd (sorry, bedoelde ingestudeerd) is.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:51 schreef Daverz het volgende:
[..]
Was het ookEn reken maar dat dat beelden zijn die scoren, hoe dom en onzinnig dat ook is.
Ja, waarom sleep je anders je baby mee naar een enorme zaal voor klappende en schreeuwende mensen.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:51 schreef Daverz het volgende:
Was het ookEn reken maar dat dat beelden zijn die scoren, hoe dom en onzinnig dat ook is.
Die was al een paar keer in beeldquote:Op donderdag 4 september 2008 04:55 schreef matthijst het volgende:
Haha, cool, autocue in beeld...
En ik maar denken dat ze zon belangrijke speech uit dr hoofd deed
Tja, dat was natuurlijk ook het beeld bij de democratische conventie.quote:Op donderdag 4 september 2008 04:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die was al een paar keer in beeld![]()
Wat mij het meest verbaast is niet eens haar speech, maar de extatische reacties van het gros van het publiek! Kijk die mensen emotioneel kijken, als in aanbidding, lachend, klappend, boe-roepend etc etc
Dat is het hem juist volgens mij, zeker met die Republikeinen. Als het al geen 95% is.quote:Op donderdag 4 september 2008 05:00 schreef matthijst het volgende:
Soms lijkt het erop dat 90% van die gasten de VS nog nooit uitgeweest is en denkt dat iedereen maar op hun beloffde land zit te azen
Ja, net zo eng...quote:Op donderdag 4 september 2008 05:00 schreef Recce het volgende:
Tja, dat was natuurlijk ook het beeld bij de democratische conventie.
Ze vergeet toch niet nog even de melden dat ie een POW is geweest?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |