Krabben dan!quote:
Aah, ik zie dat u even geen punt wil makenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Grulez het volgende:
,
Met veel vertraging dus?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo die nieuwe browser van Google werkt echt als een trein
quote:
Ik dacht dat die op wielen redenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik bedoel de treinen in Japandie rijden altijd op tijd
quote:
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zucht... die moest ik 2x lezen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
Dat deed je daarvoor ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
4 jaar jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat deed je daarvoor ook al
hoe lang duurt eigenlijk je opleiding? gewoon 4 jaar??
quote:
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
hoezo ? de minimumlengte is 1.70m hoor
hou ik nog een paar cm overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ikquote:
Ik ben mensenschuw.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ik
Wanneer kom je eens een keer bij een meeting ?
Ja daarom zat je ook bij de politie zekerquote:
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daarom zat je ook bij de politie zeker
Goed idee... ik duik er ook maar eens op.... eeuh inquote:Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar ook
Ik ga mijn bedje opzoeken!
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.quote:
Schrok flink. Sinds februari geen, dus eigenlijk nooit, back-up gemaakt. En alles, maar ook alles staat op m'n laptop. Werk, privé, etc. Gelijk maar doenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat zonder [ afbeelding ]-PI.
Super, Ray.
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.
Nou, lekker dan. Mijn voorstel gaat dus niet door?quote:
Jij bent gewoon undercover!quote:
Mwah sommige topics zijn gewoon niet ludiek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.
Heb alleen kort geheugen. Dus of ik het waar kan maken ?
Had je last van maagodzuurquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef sjimz het volgende:
Tong, opbokken met je kuttopics!
Zo ik ga weer slapen!
Mooi zoquote:
Jawel, maar de omroep kan best een dagje zonder SCHquote:Op donderdag 4 september 2008 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Is er morgen geen uitzending dan?
oke!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Kom eens online (msn), sjimz.
Okeequote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, maar de omroep kan best een dagje zonder SCH
Pas je op voor de maffia?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Straks afscheidsetentje met mijn oude werk. De manager die het organiseert komt van een platenmaatschappij, en vindt het erg leuk om naar foute tenten te gaan.
Dus word ik over een half uur in Le Garage verwacht
gezellig wordt het zeker, laat dat maar aan ons overquote:
Homoquote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Straks afscheidsetentje met mijn oude werk. De manager die het organiseert komt van een platenmaatschappij, en vindt het erg leuk om naar foute tenten te gaan.
Dus word ik over een half uur in Le Garage verwacht
Hij is al blauw hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Kom eens online (msn), sjimz.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een eigen bedrijf.
En nu ga ik maar weer even loonslaaf spelen.
Wat voor een bedrijf is 't ?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een eigen bedrijf.
En nu ga ik maar weer even loonslaaf spelen.
blij dat internet het nu doetquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Dank u.
EIndelijk niet tot uiterlijk 23.30 internetten in het weekend
Mwa ik vond het wel fijn hoor, dat maandje zonder jou hoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
blij dat internet het nu doet
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:33 schreef SCH het volgende:
[Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #135] Spleetjes FTW !
tong80, je wint prijzen zonder dat je het doorhebt
Dan heb je gelukquote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ik vond het wel fijn hoor, dat maandje zonder jou hoor.
Ga je wel naar de CL-wedstrijden?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan heb je gelukbinnenkort ben ik druk zat met ons huisje.... dus zal ik wel niet zoveel online zijn
Leukquote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Suijk het volgende:
Zo, hoor net dat ik kaartjes heb voor de kwali's en de race F1 in Spa aankomend weekend.
Dat is zo'n leuk circuitquote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Suijk het volgende:
Zo, hoor net dat ik kaartjes heb voor de kwali's en de race F1 in Spa aankomend weekend.
Gaafquote:Op donderdag 4 september 2008 20:54 schreef Suijk het volgende:
auwquote:Op donderdag 4 september 2008 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo'n groot gat hoeven ze anders niet op te vullen.
tof, hoe is het met C & R verder?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Avond!
Naar de kermis geweest met de oudste. Fraai dagje maar ben wel kapot!
Zij ook trouwens...
Tsja.... er zal vast wel wat meer gebeurd zijn dan alleen spugen naar de scheidsquote:Op donderdag 4 september 2008 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een jaar schorsing voor álle wedstrijden voor Rajkovic van Twente/Chelsea...
Wees blij dat ie niet meer bij PSV zit.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja.... er zal vast wel wat meer gebeurd zijn dan alleen spugen naar de scheids
Dat zou toch gewoon in de uitspraak van de FIFA moet zijn, als motivatie voor de straf.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja.... er zal vast wel wat meer gebeurd zijn dan alleen spugen naar de scheids
Ben blijer met Pieters.... een Nederlander en daarbij eigendom van PSVquote:Op donderdag 4 september 2008 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wees blij dat ie niet meer bij PSV zit.
Scheelt je weer een uitsluiting voor het opstellen van een geschorste speler
Nu naar een nieuwe baanquote:Op donderdag 4 september 2008 22:52 schreef Againzender het volgende:
Best lekker gegeten. Niet werelds, maar gewoon lekker, prima afscheidsdiner!
Hij's fijnquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is Vito. En hij wil gráág een keer met jullie kaarten'. Gelach alom, na de typische Van Hanegem-introductie van de laatste aanwinst van FC Utrecht.
Van Hanegem.
Die winkels zijn niet voor niets meestal tot 4.00 openquote:Op vrijdag 5 september 2008 00:13 schreef tong80 het volgende:
Net om twaalf uur een broodje shoarma wezen halen.
Spoor ik niet ?
Of heerlijk je lekkere trek zo bevredigen ?
Vandaag weer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef VoreG het volgende:
Don LaFontaine is overleden
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vandaag weer?.
Maandag ook al!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef VoreG het volgende:
Don LaFontaine is overleden
Was bij jou altijd al lieverd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef VoreG het volgende:
Krijg toch allemaal de pleuris! Ik woon nu inBrabant
, daar komt het allemaal wat later door!
Ok, dan helpen we je toch, zo zijn we hier ook wel weer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu is er een externe vertragende factor tussen gekomen.
Daar woon ik nog geen 5 minuten fietsen vanaf! Dat heb ik dan weer wel meegekregen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok, dan helpen we je toch, zo zijn we hier ook wel weer.
Willem II - Ajax: 2-1
Faas Wilkes, anyone?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Sommige mensen komen er soms gewoon laat achter
Ik wist dat die nog een keer langs zou komenquote:
Die zweep moet je ook op je leerlingen richtenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef Ole het volgende:
Eerste collega zit al overspannen thuis.
Dat al na 4 dagen
Je doet mee aan de ramadan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef Grulez het volgende:
halalal
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wist dat die nog een keer langs zou komen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik neem hierbij jouw rol voor mijn rekening.
Wie was Don LaFontaine
OKeequote:Op vrijdag 5 september 2008 17:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is DE man/stem die alle trailers inspreekt van Films
Dit is een voorbeeld
http://www.apple.com/trai(...)ntingofmollyhartley/
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik vind 100 euro voor voetbalschoenen veel geld.
Ik betaalde echt nooit meer dan 60 euro.
Alles erboven is geldklopperij.
Ja boven de 120 gulden ging ik niet. Voor dat geld had je prima schoentjes.quote:
Klopt in die tijd nog welquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja boven de 120 gulden ging ik niet. Voor dat geld had je prima schoentjes.
Idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:09 schreef Suijk het volgende:
Goede voetbalschoenen maken nog geen goede voetballer he Tong. Wij spelen die gasten nog uit op onze blote voeten.
Sowieso moeten voetballers leren weer ouderwets corners leren nemen, tegenwoordig krijgen ze die bal ook niet meer tussen de palen. Gaan ze rare frutsels uithalen met korte corners enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd.
Ik ging later bij de veteranen spelen. En daar deden soms jongere spelers mee.
De één had nog duurdere schoenen aan dan de ander. Met schubben en zo.
Gingen ook warmlopen en stretchen.
Maar een hoekschop kregen ze niet voor het doel.
Ik zou jouw lange corner wel willen zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso moeten voetballers leren weer ouderwets corners leren nemen, tegenwoordig krijgen ze die bal ook niet meer tussen de palen. Gaan ze rare frutsels uithalen met korte corners enzo.
Vrouw is uit eten met collega's (ach, ik was gisteren uit eten met ex-collega's). Marc is zwaar verkouden, loop continu naar boven omdat hij maar blijft huilenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Wat een rust.. vrouwtje is een weekend weg met de vriendinnen....
Met wie moet je nu monopoly spelen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Wat een rust.. vrouwtje is een weekend weg met de vriendinnen....
Ach morgen ga ik naar een vriend toe, die is nu ook op de kids aan 't passenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouw is uit eten met collega's (ach, ik was gisteren uit eten met ex-collega's). Marc is zwaar verkouden, loop continu naar boven omdat hij maar blijft huilen![]()
Maar nu is het weer even stil, leve Basement Jaxx
Dat is een groot voordeel van een Laptop )of een mobiel met internet). Helaas heb ik die geen, wel ga ik ook zo op bed liggen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Bjoro het volgende:
lig al lekker in mijn mandje, best lekker![]()
beldtquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Vandaag vroeg naar bed en een telefoontje van iemand die me normaal niet beldt.
Hoi Piedt.quote:
Het enige wat je moet doen als je eenmaal zulke schoenen koopt, is ze goed onderhoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Grulez het volgende:
Hum bah helemaal gefrustreerd na mn voetbalschoenenaankoop... Ik moest ze hebben, want de oude worden bijeengehouden door tape en hoop (zie foto). Eigenlijk heb ik geen geld, maar ik wil natuurlijk wel kwaliteitsschoenen en geen synthetische rommel. Ik wilde eigenlijk 60 e. neerleggen voor mn schoenen, maar daar dacht meneer Perry anders over. Wel een mooie aanbieding (65e.), alleen uitverkocht. Dan maar een andere met goedkoop leer; nieuw flitsend modelltje: ook uitverkocht in mijn maat. Uiteindelijk maar weer de Copa mundial (zeg maar voor de 4e keer) voor 99e.... Nu dus weer hetzelfde model en kan ik weer niet testen of het aan mij of de schoen (inflexibele zool/ noppen) ligt en ook nog eens boven mn budget
![]()
[ afbeelding ]
hier maak ik me dus druk om![]()
Dat valt toch wel meequote:Op zaterdag 6 september 2008 04:49 schreef tong80 het volgende:
Had ik al weltrusten gezegd ?
Appelsientje het is zaterdag...zo vroeg er uit.
Zag het. Al veel bezoekers via HSide gehad ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 11:43 schreef methodmich het volgende:
Je site werd ook al bij Hoek op het forum genoemd Zandman.
*klik*quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, en dus tijd voor mij om eens flink te spammen hierhttp://www.voetbalinzeeland.nl
Leuk he, dat nieuwe systeemquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef Jasza het volgende:
Pas kwart over 1 en ben nu al doodziek van deze dag
I hate systems, Screw you all i am going to the badkuipquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk he, dat nieuwe systeem.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:00 schreef SCH het volgende:
Zit ik opeens op een site over voetbal in Zeeland
Bossie, vertel eens, waar woon je nu en heb je foto's en bevalt het?quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:19 schreef Bos81 het volgende:
Joi
Hoest nu met haar tongie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Normaal kunnen mensen me om 3 uur 's nachts bellen.
Vandaag vroeg naar bed en een telefoontje van iemand die me normaal niet beldt.
Schrok me kapot want mijn schoonzusje is vandaag acuut opgenomen.
Ligt in het ziekenhuis bloedende poliepen op haar lever.
Wist de lieve meid ook niet.
Maar ik schrok me kapot.
Nu even Fokken en we pakken er nog één.
Ik woon in EIndhoven, geen foto's en het bevalt erg goed.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bossie, vertel eens, waar woon je nu en heb je foto's en bevalt het?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef SCH het volgende:
Eet je wel goed, Bossie?
Okee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik maak me altijd een beetje zorgen over je, dat weet je toch
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Wij ook om jou hoor, SCH. Hoe staat het met je gewicht? Nog steeds 25 kilo te zwaar?
Ik meet alleen personen die ik aardig vindquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vergeleken bij rubbereend ben ik een slanke den![]()
En ik durf wel op meets te komen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik meet alleen personen die ik aardig vind.
Daarom zit ik straks ook met sjimz bij Ajax - Borac.
Homo-meet dusquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jupsquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Wij ook om jou hoor, SCH. Hoe staat het met je gewicht? Nog steeds 25 kilo te zwaar?
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hebben gewoon lekker veel SCHquote:
Vierde. Nee, vijfde. Ik vergeet Eilanden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.
De 5de of zo?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vierde. Nee, vijfde. Ik vergeet Eilanden.
Nou lekker hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben gewoon lekker veel SCH
Ik ken er nulquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.
De 5de of zo?
Ben ooit één keer naar een kleine meet geweest (FC Utrecht - NAC Breda), maar wel gelijk vier VBL-ers gemeet.quote:
Jan was er toen inderdaad niet bijquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben ooit één keer naar een kleine meet geweest (FC Utrecht - NAC Breda), maar wel gelijk vier VBL-ers gemeet.
Ik ga echt niet Jan en Alleman meeten.
Goeiemorgen.quote:
Zet dan de Belg op of desnoods de Duitserquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kut wedstrijd is het.
En straks gaan ze over niks drie kwartier analiseren.
Die staan allebei voor...da's niet leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet dan de Belg op of desnoods de Duitser
De volgende keer neem ik geen slok bier als ik een post van je leesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die staan allebei voor...da's niet leuk.
@ Tong, afwachten dus maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef appelsientje het volgende:
We hebben gewoon lekker veel SCH & Bloes
Zo zo .. misschien dat ze dit keer wel mee mogen doen met een groot toernooiquote:
quote:
Iets te veel poker uit 2005 gezienquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je kent hem
Ik kan appeldinnetje maar niet overtuigen om te emigreren naar Australie
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Om het af te leren nog iets Australisch:
Eerst maar eens laten backpackenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan appeldinnetje maar niet overtuigen om te emigreren naar Australie
SCHatje.. daar ben ik mee bezig.. echt.. ze is er bijna om in ieder geval een paar weken te gaan..quote:
Daarom ben ik ook zo jaloers op julliequote:
Euh ... je moet het gewoon doen.. voor je het weet ben je aan het werk en zit je 'vast'quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook wel eens naar down under, zal later wel goed komen.
Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken... heb eerst een film gekeken..quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben uit arrenmoede maar een dansprogramma bij de TROS gaan kijken
Er komt zo een leuke film!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben uit arrenmoede maar een dansprogramma bij de TROS gaan kijken
De site is zelfs een bookmarkquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er komt zo een leuke film!
@ sientje, 1 foto gaat wel lukken, hou de site maar in de gaten
Dat is ook wel waar jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh ... je moet het gewoon doen.. voor je het weet ben je aan het werk en zit je 'vast'
[..]
Je moet naar Delicatessen kijken op de Belg.quote:
Tijdens mijn afstudeerstage had ik de mogelijkheid om te blijven.. maar toch niet gedaan.. ik wilde naar Ozzieland (en kiwilandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |