Zo zo .. misschien dat ze dit keer wel mee mogen doen met een groot toernooiquote:
quote:
Iets te veel poker uit 2005 gezienquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je kent hem
Ik kan appeldinnetje maar niet overtuigen om te emigreren naar Australie
quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Om het af te leren nog iets Australisch:
Eerst maar eens laten backpackenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:37 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan appeldinnetje maar niet overtuigen om te emigreren naar Australie
SCHatje.. daar ben ik mee bezig.. echt.. ze is er bijna om in ieder geval een paar weken te gaan..quote:
Daarom ben ik ook zo jaloers op julliequote:
Euh ... je moet het gewoon doen.. voor je het weet ben je aan het werk en zit je 'vast'quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
Ik wil ook wel eens naar down under, zal later wel goed komen.
Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken... heb eerst een film gekeken..quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben uit arrenmoede maar een dansprogramma bij de TROS gaan kijken
Er komt zo een leuke film!quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben uit arrenmoede maar een dansprogramma bij de TROS gaan kijken
De site is zelfs een bookmarkquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er komt zo een leuke film!
@ sientje, 1 foto gaat wel lukken, hou de site maar in de gaten
Dat is ook wel waar jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Euh ... je moet het gewoon doen.. voor je het weet ben je aan het werk en zit je 'vast'
[..]
Je moet naar Delicatessen kijken op de Belg.quote:
Tijdens mijn afstudeerstage had ik de mogelijkheid om te blijven.. maar toch niet gedaan.. ik wilde naar Ozzieland (en kiwilandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |