Krabben dan!quote:
Aah, ik zie dat u even geen punt wil makenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Grulez het volgende:
,
Met veel vertraging dus?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo die nieuwe browser van Google werkt echt als een trein
quote:
Ik dacht dat die op wielen redenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik bedoel de treinen in Japandie rijden altijd op tijd
quote:
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zucht... die moest ik 2x lezen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
Dat deed je daarvoor ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
4 jaar jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat deed je daarvoor ook al
hoe lang duurt eigenlijk je opleiding? gewoon 4 jaar??
quote:
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
hoezo ? de minimumlengte is 1.70m hoor
hou ik nog een paar cm overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ikquote:
Ik ben mensenschuw.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ik
Wanneer kom je eens een keer bij een meeting ?
Ja daarom zat je ook bij de politie zekerquote:
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daarom zat je ook bij de politie zeker
Goed idee... ik duik er ook maar eens op.... eeuh inquote:Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar ook
Ik ga mijn bedje opzoeken!
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.quote:
Schrok flink. Sinds februari geen, dus eigenlijk nooit, back-up gemaakt. En alles, maar ook alles staat op m'n laptop. Werk, privé, etc. Gelijk maar doenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat zonder [ afbeelding ]-PI.
Super, Ray.
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.
Nou, lekker dan. Mijn voorstel gaat dus niet door?quote:
Jij bent gewoon undercover!quote:
Mwah sommige topics zijn gewoon niet ludiek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.
Heb alleen kort geheugen. Dus of ik het waar kan maken ?
Had je last van maagodzuurquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef sjimz het volgende:
Tong, opbokken met je kuttopics!
Zo ik ga weer slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |