Krabben dan!quote:
Aah, ik zie dat u even geen punt wil makenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Grulez het volgende:
,
Met veel vertraging dus?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo die nieuwe browser van Google werkt echt als een trein
quote:
Ik dacht dat die op wielen redenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik bedoel de treinen in Japandie rijden altijd op tijd
quote:
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zucht... die moest ik 2x lezen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
Dat deed je daarvoor ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja nu ik weer student ben mag ik me ook bijdehand gedragen
4 jaar jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat deed je daarvoor ook al
hoe lang duurt eigenlijk je opleiding? gewoon 4 jaar??
quote:
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
hoezo ? de minimumlengte is 1.70m hoor
hou ik nog een paar cm overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan sjimz volgens mij precies meedoen.
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ikquote:
Ik ben mensenschuw.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet veel kleiner dan ik
Wanneer kom je eens een keer bij een meeting ?
Ja daarom zat je ook bij de politie zekerquote:
Ow ja dat is waar ookquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daarom zat je ook bij de politie zeker
Goed idee... ik duik er ook maar eens op.... eeuh inquote:Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar ook
Ik ga mijn bedje opzoeken!
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.quote:
Schrok flink. Sinds februari geen, dus eigenlijk nooit, back-up gemaakt. En alles, maar ook alles staat op m'n laptop. Werk, privé, etc. Gelijk maar doenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat zonder [ afbeelding ]-PI.
Super, Ray.
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kap nou eens een keertje met zulke topics in VBL. En altijd maar wéér proberen hè.
Nou, lekker dan. Mijn voorstel gaat dus niet door?quote:
Jij bent gewoon undercover!quote:
Mwah sommige topics zijn gewoon niet ludiek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal rekening houden met de zuurgraad van de modjes.
Heb alleen kort geheugen. Dus of ik het waar kan maken ?
Had je last van maagodzuurquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef sjimz het volgende:
Tong, opbokken met je kuttopics!
Zo ik ga weer slapen!
Mooi zoquote:
Jawel, maar de omroep kan best een dagje zonder SCHquote:Op donderdag 4 september 2008 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Is er morgen geen uitzending dan?
oke!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Kom eens online (msn), sjimz.
Okeequote:Op donderdag 4 september 2008 17:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, maar de omroep kan best een dagje zonder SCH
Pas je op voor de maffia?quote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Straks afscheidsetentje met mijn oude werk. De manager die het organiseert komt van een platenmaatschappij, en vindt het erg leuk om naar foute tenten te gaan.
Dus word ik over een half uur in Le Garage verwacht
gezellig wordt het zeker, laat dat maar aan ons overquote:
Homoquote:Op donderdag 4 september 2008 17:28 schreef Againzender het volgende:
Straks afscheidsetentje met mijn oude werk. De manager die het organiseert komt van een platenmaatschappij, en vindt het erg leuk om naar foute tenten te gaan.
Dus word ik over een half uur in Le Garage verwacht
Hij is al blauw hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 17:06 schreef RayMania het volgende:
Kom eens online (msn), sjimz.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een eigen bedrijf.
En nu ga ik maar weer even loonslaaf spelen.
Wat voor een bedrijf is 't ?quote:Op donderdag 4 september 2008 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb een eigen bedrijf.
En nu ga ik maar weer even loonslaaf spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |