Misschien een impertinente vraag, maar wanneer ben jij voor het laatst gepijpt, tong?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:14 schreef tong80 het volgende:
Je laat je als loser pijpen in een radiouitzending omdat het je normaal niet lukt.
Nou eh... neequote:Op zaterdag 6 september 2008 01:32 schreef broer het volgende:
Dat zijn toch dingen die we allemaal willen weten, nietwaar?
Virtueel of IRLquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien een impertinente vraag, maar wanneer ben jij voor het laatst gepijpt, tong?
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef broer het volgende:
Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.
tong heeft helemaal gelijk over Giel Beelen. Daar zeg ik ook niets over.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom speel jij voor advocaat van de duivel, broer?
Stuur hem een pmquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:41 schreef broer het volgende:
Ik was gewoon oprecht benieuwd wanneer tong voor het laatst gepijpt was.
Sterkte...quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:41 schreef broer het volgende:
[..]
Ik was gewoon oprecht benieuwd wanneer tong voor het laatst gepijpt was.
allergie opwekkend, tenenkrommend, hemeltergend etc.quote:
Skyradioquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:44 schreef Topspin het volgende:
Niet alleen Giel maar alle Dj's met spraakwater zijn irritant, ik wil MUZIEK horen op de radio. Als het ff kan goede muziek en niet constant dezelfde muziek uur in uur uit.
Skyradio had ik net ff opstaan maar de muziek was ff te slaapverwekkend maar wel okey voor ff, toen naar 3FM gegaan en dat populaire gezwets moeten aanhoren van de DJ's, toen naar 538 met club en nu maar zelf muziek van de harde schijf.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:55 schreef Sirolf het volgende:
Bekijk de SMS-balk in onderstaand screenshot eens.
[ link | afbeelding ]
Giel is inderdaad erg vervelend, vooral nu met dat extra uur...
Wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:55 schreef Sirolf het volgende:
Bekijk de SMS-balk in onderstaand screenshot eens.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |