Jupsquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
Wij ook om jou hoor, SCH. Hoe staat het met je gewicht? Nog steeds 25 kilo te zwaar?
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik meet alleen personen die ik aardig vind.
Daarom zit ik straks ook met sjimz bij Ajax - Borac.
We hebben gewoon lekker veel SCHquote:
Vierde. Nee, vijfde. Ik vergeet Eilanden.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.
De 5de of zo?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vierde. Nee, vijfde. Ik vergeet Eilanden.
Nou lekker hoorquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We hebben gewoon lekker veel SCH
Ik ken er nulquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hoeveelste Fokker die je IRL ontmoet is Sjimz.
De 5de of zo?
Ben ooit één keer naar een kleine meet geweest (FC Utrecht - NAC Breda), maar wel gelijk vier VBL-ers gemeet.quote:
Jan was er toen inderdaad niet bijquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben ooit één keer naar een kleine meet geweest (FC Utrecht - NAC Breda), maar wel gelijk vier VBL-ers gemeet.
Ik ga echt niet Jan en Alleman meeten.
Goeiemorgen.quote:
Zet dan de Belg op of desnoods de Duitserquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kut wedstrijd is het.
En straks gaan ze over niks drie kwartier analiseren.
Die staan allebei voor...da's niet leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet dan de Belg op of desnoods de Duitser
De volgende keer neem ik geen slok bier als ik een post van je leesquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die staan allebei voor...da's niet leuk.
@ Tong, afwachten dus maarquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef appelsientje het volgende:
We hebben gewoon lekker veel SCH & Bloes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |