quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en luxe paarden, jullie zijn luxe paarden.
Kun je het voor de "luisteraars" is opnoemen wat de kosten waren, misschien indicatief voor andere gesprekken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik vond het bedrag dat we extra moesten betalen om het te laten doen zo mee vallen, dat we dachten: "Daar gaan we zelf geen moeite voor doen" tenslotte is er nog genoeg te doen in het huis
De kosten zijn 7000,-quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kun je het voor de "luisteraars" is opnoemen wat de kosten waren, misschien indicatief voor andere gesprekken.
Op die fiets...dat wordt een luxe keuken dus...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 groep voor de vaatwasser
1 groep voor de koffiezet apparaat
1 groep voor de combi
2 groepen (perilex) voor de inductie (5 pitter)
Dus tja dat zijn er 5
is tegenwoordig binnen nieuwe bouw heel erg gebruikelijk veel groepen voor allesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Op die fiets...dat wordt een luxe keuken dus...
Heb je voor de wasmachine en de wasdroger ook aparte groepen?
dat lijkt me vrij logischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, het is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zal wel in je contract staat 14 dagen voor oplevering of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat al gezegd is, het is volgens mij vrij standaard tegenwoordig.
Ik ga trouwens vandaag toch maar eens bellen of het nu echt 9 sept wordt, ik had eigenlijk al een brief verwacht met de opleverdatum..
Ja ik heb net ff gebeld en volgende week zaterdag krijgen we de brief binnen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal wel in je contract staat 14 dagen voor oplevering of niet
wat er dus in feite op neer komt dat je aan de gang kan toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik heb net ff gebeld en volgende week zaterdag krijgen we de brief binnen.
Wel kunnen we er al eerder in als er gewerkt moet worden, dus dat is wel relax
Ik denk dat we voor de zekerheid een expert meenemen...misschien dat hij andere dingen ziet...quote:Op maandag 1 september 2008 17:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Appelsientje, gefeliciteerd met de definitieve datum
Eindelijk, eindelijk![]()
![]()
Gaan jullie de oplevering alleen doen of nemen jullie nog een expert mee (behalve van de bouw zelf) ?
Dat zou wel grappig zijn geweestquote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat leuk zeg!
Mijn vriendin en ik hebben hetzelfde project ook nog even bestudeerd maar uiteindelijk niet voor gekozen.
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
quote:Op maandag 1 september 2008 18:31 schreef pascalheister het volgende:
Vereniging Eigen Huis is er ook bij toch?
succes en sterkte met nuonquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:41 schreef appelsientje het volgende:
Dat is meteen een geregel
Nuon bellen voor gas en elektra
Water moeten we natuurlijk hebben
meteen het laatste beetje geld uit m'n bouwdepot gehaald en via de bank overgemaakt (dan is het er tenminste op tijd)
Appelsientje: "Ik heb u de afgelopen 2 weken al dagelijks gebeld voor de stroom"quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
succes en sterkte met nuon
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje: "Ik heb u de afgelopen 2 weken al dagelijks gebeld voor de stroom"
Nuon meneer: "Dat klopt"
Appelsientje: "Wanneer krijg ik nu stroom dan?"
Nuon meneer: "We sturen zo snel mogelijk een monteur om u aan te sluiten"
Appelsientje: "Wat is zo snel mogelijk?"
Nuon maneer: "goede vraag, tot ziens meneer Appelsientje, u hoort nog van ons"
tuuuut tuuuut tuuuuut
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef popolon het volgende:
Is er nog wel geld over voor wat meubels? En een kratje bier per week?
Ja.. het is echt ergquote:
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
Jemig zeg, wat een prutsers.
Al zijn groene muren best hip
Dat aansluitingen qua elektra / loze leidingen enzo vergeten worden is bijna standaardquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
Nou ben weer terug... en ben totaal niet blij...
De muur is aan de voorkant groen uitgeslagen (lijkt wel of het huis er al 30 jaar staat)
Het weer zit in 2 slaapkamers... Ze zijn aansluitingen vergeten,
alle!!! ramen klemmen, 1 uitslaande raam is nu al helemaal verrot... enz enz enz...
daar heb je dan zoveel geld voor betaald... gaat nog leuk worden volgende week vrijdag met de echte oplevering
Het is voor mij een reden om sowieso geen huis te kopen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef TheFrankey het volgende:
Dat laatste is voor mij een rede geweest om een huis van zon 5 jaar oud te kopen ipv een nieuwbouwproject.
kleurt iig goed bij de kozijnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
Jemig zeg, wat een prutsers.
Al zijn groene muren best hip
Als je het afwisselt met gele deuren zeker.quote:
Dat is niet fijn sientje! Is alles zo kletsnat geworden ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
De muur is aan de voorkant groen uitgeslagen (lijkt wel of het huis er al 30 jaar staat)
alle!!! ramen klemmen, 1 uitslaande raam is nu al helemaal verrot... enz enz enz...
daar heb je dan zoveel geld voor betaald... gaat nog leuk worden volgende week vrijdag met de echte oplevering
De taxateur die bij ons langs kwam had 244 punten bij oplevering , dus maak je borst maar nat en wees superkritischquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |