quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelsientje: "Ik heb u de afgelopen 2 weken al dagelijks gebeld voor de stroom"
Nuon meneer: "Dat klopt"
Appelsientje: "Wanneer krijg ik nu stroom dan?"
Nuon meneer: "We sturen zo snel mogelijk een monteur om u aan te sluiten"
Appelsientje: "Wat is zo snel mogelijk?"
Nuon maneer: "goede vraag, tot ziens meneer Appelsientje, u hoort nog van ons"
tuuuut tuuuut tuuuuut
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef popolon het volgende:
Is er nog wel geld over voor wat meubels? En een kratje bier per week?
Ja.. het is echt ergquote:
Ja dat dan weer welquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
Jemig zeg, wat een prutsers.
Al zijn groene muren best hip
Dat aansluitingen qua elektra / loze leidingen enzo vergeten worden is bijna standaardquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
Nou ben weer terug... en ben totaal niet blij...
De muur is aan de voorkant groen uitgeslagen (lijkt wel of het huis er al 30 jaar staat)
Het weer zit in 2 slaapkamers... Ze zijn aansluitingen vergeten,
alle!!! ramen klemmen, 1 uitslaande raam is nu al helemaal verrot... enz enz enz...
daar heb je dan zoveel geld voor betaald... gaat nog leuk worden volgende week vrijdag met de echte oplevering
Het is voor mij een reden om sowieso geen huis te kopen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef TheFrankey het volgende:
Dat laatste is voor mij een rede geweest om een huis van zon 5 jaar oud te kopen ipv een nieuwbouwproject.
kleurt iig goed bij de kozijnenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
Jemig zeg, wat een prutsers.
Al zijn groene muren best hip
Als je het afwisselt met gele deuren zeker.quote:
Dat is niet fijn sientje! Is alles zo kletsnat geworden ofzo?quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
De muur is aan de voorkant groen uitgeslagen (lijkt wel of het huis er al 30 jaar staat)
alle!!! ramen klemmen, 1 uitslaande raam is nu al helemaal verrot... enz enz enz...
daar heb je dan zoveel geld voor betaald... gaat nog leuk worden volgende week vrijdag met de echte oplevering
De taxateur die bij ons langs kwam had 244 punten bij oplevering , dus maak je borst maar nat en wees superkritischquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:48 schreef appelsientje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |