Vandaag weer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef VoreG het volgende:
Don LaFontaine is overleden
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vandaag weer?.
Maandag ook al!
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:29 schreef VoreG het volgende:
Don LaFontaine is overleden
Was bij jou altijd al lieverd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef VoreG het volgende:
Krijg toch allemaal de pleuris! Ik woon nu inBrabant
, daar komt het allemaal wat later door!
Ok, dan helpen we je toch, zo zijn we hier ook wel weer.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu is er een externe vertragende factor tussen gekomen.
Daar woon ik nog geen 5 minuten fietsen vanaf! Dat heb ik dan weer wel meegekregen!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok, dan helpen we je toch, zo zijn we hier ook wel weer.
Willem II - Ajax: 2-1
Faas Wilkes, anyone?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Sommige mensen komen er soms gewoon laat achter
Ik wist dat die nog een keer langs zou komenquote:
Die zweep moet je ook op je leerlingen richtenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:31 schreef Ole het volgende:
Eerste collega zit al overspannen thuis.
Dat al na 4 dagen
Je doet mee aan de ramadan ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:04 schreef Grulez het volgende:
halalal
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wist dat die nog een keer langs zou komen
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik neem hierbij jouw rol voor mijn rekening.
Wie was Don LaFontaine
OKeequote:Op vrijdag 5 september 2008 17:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat is DE man/stem die alle trailers inspreekt van Films
Dit is een voorbeeld
http://www.apple.com/trai(...)ntingofmollyhartley/
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:14 schreef tong80 het volgende:
Ik vind 100 euro voor voetbalschoenen veel geld.
Ik betaalde echt nooit meer dan 60 euro.
Alles erboven is geldklopperij.
Ja boven de 120 gulden ging ik niet. Voor dat geld had je prima schoentjes.quote:
Klopt in die tijd nog welquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja boven de 120 gulden ging ik niet. Voor dat geld had je prima schoentjes.
Idd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:09 schreef Suijk het volgende:
Goede voetbalschoenen maken nog geen goede voetballer he Tong. Wij spelen die gasten nog uit op onze blote voeten.
Sowieso moeten voetballers leren weer ouderwets corners leren nemen, tegenwoordig krijgen ze die bal ook niet meer tussen de palen. Gaan ze rare frutsels uithalen met korte corners enzoquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd.
Ik ging later bij de veteranen spelen. En daar deden soms jongere spelers mee.
De één had nog duurdere schoenen aan dan de ander. Met schubben en zo.
Gingen ook warmlopen en stretchen.
Maar een hoekschop kregen ze niet voor het doel.
Ik zou jouw lange corner wel willen zienquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Sowieso moeten voetballers leren weer ouderwets corners leren nemen, tegenwoordig krijgen ze die bal ook niet meer tussen de palen. Gaan ze rare frutsels uithalen met korte corners enzo.
Vrouw is uit eten met collega's (ach, ik was gisteren uit eten met ex-collega's). Marc is zwaar verkouden, loop continu naar boven omdat hij maar blijft huilenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Wat een rust.. vrouwtje is een weekend weg met de vriendinnen....
Met wie moet je nu monopoly spelen ?quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Wat een rust.. vrouwtje is een weekend weg met de vriendinnen....
Ach morgen ga ik naar een vriend toe, die is nu ook op de kids aan 't passenquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouw is uit eten met collega's (ach, ik was gisteren uit eten met ex-collega's). Marc is zwaar verkouden, loop continu naar boven omdat hij maar blijft huilen![]()
Maar nu is het weer even stil, leve Basement Jaxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |