Dat is een groot voordeel van een Laptop )of een mobiel met internet). Helaas heb ik die geen, wel ga ik ook zo op bed liggen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:42 schreef Bjoro het volgende:
lig al lekker in mijn mandje, best lekker![]()
beldtquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:44 schreef tong80 het volgende:
Vandaag vroeg naar bed en een telefoontje van iemand die me normaal niet beldt.
Piedt.quote:
Hoi Piedt.quote:
Het enige wat je moet doen als je eenmaal zulke schoenen koopt, is ze goed onderhoudenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Grulez het volgende:
Hum bah helemaal gefrustreerd na mn voetbalschoenenaankoop... Ik moest ze hebben, want de oude worden bijeengehouden door tape en hoop (zie foto). Eigenlijk heb ik geen geld, maar ik wil natuurlijk wel kwaliteitsschoenen en geen synthetische rommel. Ik wilde eigenlijk 60 e. neerleggen voor mn schoenen, maar daar dacht meneer Perry anders over. Wel een mooie aanbieding (65e.), alleen uitverkocht. Dan maar een andere met goedkoop leer; nieuw flitsend modelltje: ook uitverkocht in mijn maat. Uiteindelijk maar weer de Copa mundial (zeg maar voor de 4e keer) voor 99e.... Nu dus weer hetzelfde model en kan ik weer niet testen of het aan mij of de schoen (inflexibele zool/ noppen) ligt en ook nog eens boven mn budget
![]()
[ afbeelding ]
hier maak ik me dus druk om![]()
Dat valt toch wel meequote:Op zaterdag 6 september 2008 04:49 schreef tong80 het volgende:
Had ik al weltrusten gezegd ?
Appelsientje het is zaterdag...zo vroeg er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |