quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
van je ukelele ?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Zo check dus het thema
Ik verfuck het wel een paar keer, maar het gaat gewoon om het idee
Wie raad waar die 2 dingen op het eind van zijn krijgt geen tieten te zien. De rest ook niettenzij BobbyB ze post
van je ukelelequote:Op woensdag 3 september 2008 01:20 schreef Maisnon het volgende:
Ja die 2 korte stukjes die op het eind zitten
NOU WAUW, en daar heb ik op zitten wachten?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:20 schreef Maisnon het volgende:
Ja die 2 korte stukjes die op het eind zitten
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
NOU WAUW, en daar heb ik op zitten wachten?
Weltrusten![]()
![]()
2e weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:22 schreef Maisnon het volgende:
Er staat geen
Het eerste stuk is van Sledgehammer, de tweede van Baba Oriley
ik kan nog niet veel meerquote:Op woensdag 3 september 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
Geintje Maisnot
Doe eens meer Baba O'Riley
De watte?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik kan nog niet veel meer
Of je moet de synthesizer intro op ukelele willen
Mis ik iets?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Zo check dus het thema
Ik verfuck het wel een paar keer, maar het gaat gewoon om het idee
Wie raad waar die 2 dingen op het eind van zijn krijgt geen tieten te zien. De rest ook niettenzij BobbyB ze post
Morguh!!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:56 schreef TI_2008 het volgende:
morguhh
Zeg Juup, heb jij je pics al naar BT gePMd? Dat moet he!quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef Juup© het volgende:
Ha, Onur is nog steeds weg.
JA HAYDENquote:
Dat ook, maar bedoelde eigenlijk wat Maisnon bedoelde.quote:
Morguh! In de volgende OP sta je erin.quote:
Ja inderdaad. Niemand PM't mequote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg Juup, heb jij je pics al naar BT gePMd? Dat moet he!
Jup, iedere dag van de week hequote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, jajamoet weer pas om half 12 beginnen
en jij, aan het werk?
Ohh arme jijquote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Jup, iedere dag van de week heen ik moest vanochtend om kwart over 8 al weer present zijn
Komt vast door haar helende krachtenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr arm is daar wel vreemd dik zeg!
Hallooooquote:
Nee moet tot een uurtje of kwart over 5 / half 6quote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohh arme jijen dan werk je tot, half 5 ofzo mag ik hopen?
WAAG HET NOG 1 KEER TE ZEGGEN DAT HAYDEN DIK IS EN JE KRIJGT EENquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr arm is daar wel vreemd dik zeg!
Ah, ik leef met je meequote:Op woensdag 3 september 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee moet tot een uurtje of kwart over 5 / half 6![]()
Maar ik heb nog veel werk te doen, dus krijg mijn dag wel vol
Nou, kom maar met je falcon punchquote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WAAG HET NOG 1 KEER TE ZEGGEN DAT HAYDEN DIK IS EN JE KRIJGT EEN
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij BT pijn doet krijg je met mij te makenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WAAG HET NOG 1 KEER TE ZEGGEN DAT HAYDEN DIK IS EN JE KRIJGT EEN
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij BT pijn doet krijg je met mij te maken
Pm je adres maarquote:Op woensdag 3 september 2008 10:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, kom maar met je falcon punch?
Wat heb jij een pauper avatar gersquote:
Euw nows.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij BT pijn doet krijg je met mij te maken
jij moet je pic nog naar haar PMen als ik me niet vergis.quote:
ik ben dan ook een commerciële geldhoerquote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat heb jij een pauper avatar gers
Thanks voor je medelevenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik leef met je mee
en succes met werken dan maar!
Nee, ik laat je door Elle Bishop elektrocuteren.quote:
Baggerquote:
Inderdaad ja!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij moet je pic nog naar haar PMen als ik me niet vergis.
Hahaha, wie nietquote:Op woensdag 3 september 2008 10:20 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Thanks voor je medeleven![]()
kom zo af en toe nog wel ff in de SC of in de slowchatheb af en toe wel wat genegenheid van lieve schoolmeisjes nodig he
Nou ja, schijnbaar Jordehhh niet, want die wil jou Falcon punchen en poké battles met jou doenquote:
Ja, maar ja, Jordyquote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nou ja, schijnbaar Jordehhh niet, want die wil jou Falcon punchen en poké battles met jou doen
Poké battles zijn toch dopequote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nou ja, schijnbaar Jordehhh niet, want die wil jou Falcon punchen en poké battles met jou doen
Ik kan wel dingen verzinnen die ik toch net iets meer 'dope' vindquote:Op woensdag 3 september 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poké battles zijn toch dope
Dan healt mijn vriendin (Hayden) me weer.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik laat je door Elle Bishop elektrocuteren.
[ afbeelding ]
Super Smash Brothers, dan ben ik Kirby die Falcon + Pikachu heeft opgezogen. Dus ik hou helegaar wel van Poké battles!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ooh, en dat zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 10:36 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik kan wel dingen verzinnen die ik toch net iets meer 'dope' vindsorry
Surequote:Op woensdag 3 september 2008 10:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag ik dan wel verkleed als pikachu?
Claire Bennettquote:Op woensdag 3 september 2008 10:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan healt mijn vriendin (Hayden) me weer.
Hij moet z'n abo terugverdienen, jeweets!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
Jordy jij hebt nu ook al zoeen pauperavatar... WaaromKrijg je nu bij elke post 0,00000001 cent van EA?
Dat dus.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Claire Bennettwel in je rol blijven.
Kan je spellen winnenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:52 schreef afcajos het volgende:
Jordy jij hebt nu ook al zoeen pauperavatar... WaaromKrijg je nu bij elke post 0,00000001 cent van EA?
Zou ze het zusje zijn van Haley Bennett? Ganz geilquote:
Die download je toch gewoon?quote:Kan je spellen winnen
Ik koop ze nog liever dan dat ik zo'n trieste avatar moet hebben!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Kan je spellen winnen
Wie weetquote:Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ze het zusje zijn van Haley Bennett? Ganz geil![]()
Heb je een puntquote:[..]
Die download je toch gewoon?
Je speelt WoW en je hebt het over triest..quote:Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik koop ze nog liever dan dat ik zo'n trieste avatar moet hebben!
mja, ik speel toch alleen WoW
Ghehe, ik speel geen WoW, maar ik weet dat dat het boegbeeld van nerdschap en episch falen inéén is, dus vandaar dat ik het wel grappig vond om op te merkenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je speelt WoW en je hebt het over triest..!!
Wat is het verschil tussen gamen en wow ?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ghehe, ik speel geen WoW, maar ik weet dat dat het boegbeeld van nerdschap en episch falen inéén is, dus vandaar dat ik het wel grappig vond om op te merken
Ik game wel overigens
Nou ik speel geen WoW, dus ik heb geen idee wat het inhoudt....quote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen gamen en wow ?
Het woord WoW valt, en kijk wie daar isquote:Op woensdag 3 september 2008 11:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen gamen en wow ?
Dag schat!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahamaaaar ik ga naar school. Ciaoo
Was er daarvoor al stiekumquote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het woord WoW valt, en kijk wie daar is!
Veel plezier op school!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doei.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PIZZA PIZZA
Minds are like parachutes. They only function when open.
Wat is het verschil tussen een baby en een trampoline ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minds are like parachutes. They only function when open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |