Mis ik iets?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:18 schreef Maisnon het volgende:
Zo check dus het thema
Ik verfuck het wel een paar keer, maar het gaat gewoon om het idee
Wie raad waar die 2 dingen op het eind van zijn krijgt geen tieten te zien. De rest ook niettenzij BobbyB ze post
Morguh!!quote:Op woensdag 3 september 2008 08:56 schreef TI_2008 het volgende:
morguhh
Zeg Juup, heb jij je pics al naar BT gePMd? Dat moet he!quote:Op woensdag 3 september 2008 01:19 schreef Juup© het volgende:
Ha, Onur is nog steeds weg.
JA HAYDENquote:
Dat ook, maar bedoelde eigenlijk wat Maisnon bedoelde.quote:
Morguh! In de volgende OP sta je erin.quote:
Ja inderdaad. Niemand PM't mequote:Op woensdag 3 september 2008 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg Juup, heb jij je pics al naar BT gePMd? Dat moet he!
Jup, iedere dag van de week hequote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, jajamoet weer pas om half 12 beginnen
en jij, aan het werk?
Ohh arme jijquote:Op woensdag 3 september 2008 09:50 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Jup, iedere dag van de week heen ik moest vanochtend om kwart over 8 al weer present zijn
Komt vast door haar helende krachtenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr arm is daar wel vreemd dik zeg!
Hallooooquote:
Nee moet tot een uurtje of kwart over 5 / half 6quote:Op woensdag 3 september 2008 09:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohh arme jijen dan werk je tot, half 5 ofzo mag ik hopen?
WAAG HET NOG 1 KEER TE ZEGGEN DAT HAYDEN DIK IS EN JE KRIJGT EENquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dr arm is daar wel vreemd dik zeg!
Ah, ik leef met je meequote:Op woensdag 3 september 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee moet tot een uurtje of kwart over 5 / half 6![]()
Maar ik heb nog veel werk te doen, dus krijg mijn dag wel vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |