Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Wegmisbruikers![]()
![]()
Man die chaffeur niet kent![]()
![]()
Je zag ze wel met hun kop tegen het dak aan klappenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoel
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
komt er aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef jassy het volgende:
Youtube Filmpje van de achtervolging? Vond het wel lachen opzich
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieautoquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieauto_
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef sander89 het volgende:
Wrm laten ze altijd van die achtervolgingen maar een heel klein stukje zien, lijkt of de polite niet wil dat alles op tv is.
Ja, dat is Aart toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.
het was gewoon een bijdehande fin.. Met zijn ik betaal je 10.000 euro contant gewoon. Dan bel ik iemand op en komen ze het brengen. Nou, wat stoer zeg..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.
Jij ook al.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb er al drie in Almere laten ontslaan
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerquote:
Nou, veel te hard rijden, dan zien we je misschien binnenkort op TVquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerLijkt me een relaxte vent, als ik ooit door hun word aangehouden, moet het door Aart zijn
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Slap einde. Maar de grap is dat de bestuurder er waarschijnlijk mee wegkomt. De kentekenhouder zal verantwoordelijk gehouden worden voor de overtredingen (en die geeft de boetes gewoon door), maar de bestuurder die vast niet voor niets gevlucht is, komt er mee weg.
Als de bestuurder strontbezopen was is dit wel een goedkopere manierquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef Wombcat het volgende:
Wat een figuur![]()
Geef me een boete van 10.000 euro en ik betaal hem
Ja, ik doe alsof ik ook een leven buiten FOK! heb en ik lees niet alle topicsquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?
Inderdaad ja. Vorig seizoen ook: "Deze man vliegt met een levensgevaarlijke 150 km/h over de kruising!". Vervolgens zie je de politie in achtervolging, die met dik 180 km/h door rood knallen (je ziet het oranje worden en de snelheid dik oplopen). Maar vlak voordat dat gebeurt knippen ze het beeld, en beginnen ze 100 meter ná de kruising weer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.
Leuk ook om bovenin op de tijd te letten. Dat springt soms ook op en neer.
Negeren van een stopteken zal er wel bijkomen. Echter, alleen voor een vluchtstrookboete vlucht je niet. Dikke kans dat 'ie meer op z'n kerfstok had. Delicten, openstaande boetes/straffen, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Gnittoo het volgende:
Onschuldige eigenaar. Wat voor naïef figuur ben jij wel niet zegquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarHet zal de politie allemaal aan hun reet roesten, als dat geld maar binnenkomt.
de eigenaar kan natuurlijk ook gewoon vertellen aan wie hij de auto heeft uitgeleendquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarHet zal de politie allemaal aan hun reet roesten, als dat geld maar binnenkomt.
Jawel, hij heeft zijn auto aan een onbetrouwbare negert meegegevenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef LoggedIn het volgende:
De politie heeft geen bewijs dat de eigenaar van de auto iets fout gedaan heeft,
De eigenaar wordt niet vervolgd voor het plegen van de overtredingen (want hij heeft gezegd dat hij niet de bestuurder was en het tegendeel kan niet worden bewezen), maar voor het mogelijk maken / toestaan dat die overtredingen met zijn auto worden gepleegd. Subtiel verschil.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef LoggedIn het volgende:
De politie heeft geen bewijs dat de eigenaar van de auto iets fout gedaan heeft, hij wordt wel vervolgd. De bewijslast is hier blijkbaar omgekeerd, en daar ben ik het niet mee eens. Het zal gezien het filmpje ook wel niet bij een kleine snelheidsboete blijven.
Discussie zal vast eerder gevoerd zijn over dit filmpje, maar wat lult die gast nou op 8:15 dat zijn stuntende motorcollega wordt getraceerd en het rijbewijs wordt ingenomen?quote:
Zit wel een groot verschil tussen een bestuurder zoals die andere motorrijder en een passagier in de auto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef pimbah het volgende:
[..]
Discussie zal vast eerder gevoerd zijn over dit filmpje, maar wat lult die gast nou op 8:15 dat zijn stuntende motorcollega wordt getraceerd en het rijbewijs wordt ingenomen?Als die man keihard ontkent net als die Ford Ka passagier dan kunnen ze hem toch niets maken?
Ja nou en, dan blijft de eigenaar ontkennen dat ie de bestuurder was van de motor. Dan kan hem dat hooguit heel wat duiten kosten, maar ik geloof dat het rijbewijs niet in beslag genomen kon worden zonder staandehouding... Volgens mij is het gewoon bullshit en heeft OF de bestuurder bekend dat ie op de motor heeft gereden of lult de voice over gewoon uit z'n nekquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:52 schreef sander89 het volgende:
Zit wel een groot verschil tussen een bestuurder zoals die andere motorrijder en een passagier in de auto.![]()
![]()
Ze kunnen gewoon via dat kenteken er achter komen wie de eigenaar is en die moet dan verantwoordelijkheid afleggen.
Als er niet bekend is wie het voertuig bestuurder en de eigenaar het ook niet wil zeggen, word gewoon de eigenaar van de motor vervolgd omdat hij kentekenhouder is.
Blijkbaar heeft die het dan toegegeven, ze praten gewoon op je in en hebben wel wat trucjes zodat je het toegeeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef pimbah het volgende:
[..]
Ja nou en, dan blijft de eigenaar ontkennen dat ie de bestuurder was van de motor. Dan kan hem dat hooguit heel wat duiten kosten, maar ik geloof dat het rijbewijs niet in beslag genomen kon worden zonder staandehouding... Volgens mij is het gewoon bullshit en heeft OF de bestuurder bekend dat ie op de motor heeft gereden of lult de voice over gewoon uit z'n nek
Tja, ze kennen moeilijk een tolk voor elke vreemde taal in de achterbak hebben liggen, hé!?..quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef Stephan123 het volgende:
Die pool derstraks die alleen pools kon en die surveillante alleen engels en duits en via telefoon communiceren
Idd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week in wegmisbruikers
Een bijdehande wegmisbruiker
Surveillante: Ik heb een foutje gemaakt is dat nou zo erg
Dus de Surveillante heeft een fout gemaakt haahhaa![]()
En!? Staat je videorecorder al ingesteld op 20:30 uur?..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Idd.
ie uitzending ga ik opnemen met m'n telepwn en als ik dan een keer staande gehouden word laat ik dat ff zien aan de surveillant. Een foutje, och.
je kunt op internet uitzending terug zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand voor mij dat stukje opnemen met die Verari's? Mijn video doet het niet.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand voor mij dat stukje opnemen met die Verari's? Mijn video doet het niet.
Nou wist 'ie in eerste instantie natuurlijk niet dat het politie was.quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Sukkelgeen rijbewijs en dan zo tegen politie doen
quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
geen rijbewijs en dan zo tegen politie doen
Nou ja, wat denk je dat zo'n boete is voor rijden zonder rijbewijs?..quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dat hij er nog makkelijk vanaf komt. Zeker met zo'n grote bek.
Inderdaad. Ze hadden 'm met z'n rotkop op de motorkap moeten rammen dat bijdehand kutventje.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dat hij er nog makkelijk vanaf komt. Zeker met zo'n grote bek.
..quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Tyfus wat een intens debiele gast was dat. Je hebt niet slim, gewoon dom, intens dom, nog dommer, en een aantal overtreffende trappen verder komt hij.
Tja, die motorrijder zal nu wel dubbel liggen van 't lachen, als ie dit net op tv terug ziet!..quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef hersenchirurg het volgende:
Wat een ontiegelijke stumper was dat net zeg. Géén rijbewijs, spugen naar andere weggebruikers (die nb van de politie bleken te zijn
) en een grote bek tegen de politie.
Die opmerking ook; "ja, als je de les remmen nog niet gehad hebt", priceless...
Btw; die mototrrijder zal die vent wel dankbaar geweest zijn voor z'n mongool-gehalte.
Geen stress, kan gebeuren.quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze gozer is stoned volgens mij
Voor 1 keer regelden ze het even als vrienden dienst.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Heb ik iets gemist?..![]()
Sinds wanneer regelt de politie vervangend vervoer??..
En dan ook nog eens een hele fucking bus!..![]()
Was een gratis bus dusquote:Neem de trein naar de luchthaven Schiphol en neem vanaf standplaats A9-A13 de gratis shuttlebus.
Yep! Scroll maar even een stukje naar boven ! Is gepost in dit topic!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Is die achtervolging met de ford ka ergens terug te zien?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Yep! Scroll maar even een stukje naar boven ! Is gepost in dit topic!..
En omdat de camera erbij stond te filmen, denk dat dat de main reason was, eigenlijk!quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voor 1 keer regelden ze het even als vrienden dienst.
[..]
Was een gratis bus dus![]()
klopt toch gewoon.quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ja, of een meisje want daar heb je geen invloed op. Waar je wel invloed op hebt, is de afstand tot je voorligger."![]()
![]()
Vieze kontkruiper.
Het is wel een zeikerd ook.quote:Op zondag 14 september 2008 21:28 schreef Tism het volgende:
WTF!!?? Voor de tweede keer in Wegmisbruikers??..Hoeveel geluk heb je in 't leven??..
![]()
..
Ik vond dat wel netjes eigenlijk dat ze dat regelden. Die bestuurder was te goeder trouw, en dan zou zijn gezin (?) hun vliegtuig moeten missen omdat de APK werd uitgevoerd door een keurmeester die zat te slapen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Heb ik iets gemist?..![]()
Sinds wanneer regelt de politie vervangend vervoer??..
En dan ook nog eens een hele fucking bus!..![]()
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!quote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, wel met een hele mooie auto Audi!..
Een derde en vierde keer in wegmisbruikers, daarmee vestig ie wel een record!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!
Over een tijdje is het een crashende Porsche met een baby aan boord, en daarna wordt het vanzelf een knalrode Ferrari!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je kunt op internet uitzending terug zien.
Ja maar, mama krijgt helemaal geen ongeluk als iedereen zich netjes aan de regels houdt en goed oplet. En dat doet natuurlijk iedereen? Toch?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Politie niet zo lief voor mama. Maar als mama een ongeluk had gekregen was je wel dood.
Nee, tuurlijk niet! De baas betaald waarschijnlijk gewoon de boete!..quote:Deze vrachtwagenchauffeur lijkt niet onder de indruk!
quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef tralalala het volgende:
Die kerel op de motor rijdt gewoon weer naar huis gok ik![]()
Lolquote:Op zondag 28 september 2008 21:02 schreef Stephan123 het volgende:
Net in wegmisbruikers
Wegmisbruikers : 4 dames belden me, ik wou snel ernaartoe gaan
Agent: Ja, als 4 dames mij belden zou ik ook er snel naartoe willen gaan
Je zou zo'n klapjostie toch gelijk arresteren?quote:
Er zijn weer nieuwe afleveringen hoorquote:Op maandag 29 september 2008 08:30 schreef Equanox het volgende:
Ik word zo gek van dat commentaar
Hij doet echt alsof er de gekste en gevaarlijkste dingen gebeuren, doe mij maar dat gortdroge commentaar als bij Blik op de Weg. Dat waren nog eens achtervolgingen..
Hertenbiefstukquote:Op maandag 29 september 2008 18:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er zijn weer nieuwe afleveringen hoor
Volgende week:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ze zouden d'r met haar asociale kutsmoel op de motorkap van die mooie Audi van d'r moeten rammen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:45 schreef Adelante het volgende:
Oprotten vuile flikkers!Een boze mevrouw in de volgende
Waarom?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zouden d'r met haar asociale kutsmoel op de motorkap van die mooie Audi van d'r moeten rammen.
Het uitschrijven van die bekeringen duurt gewoon ff, een minuutje of 10 denk ik, kan je net zo goed dat filmpje kijken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, nog geen rellen deze aflevering.
Wel matig met die Mondeo-bestuurder. Schrijf dan gewoon en laat die vent gaan, ipv nog heel belerend die vent bijna je auto in te drukken om al geilend op je eigen videootje te laten zien dat 'ie 150 reed. Dat had 'ie echt wel in de gaten, nogal gehaast und so.
Wat een onzin, moet je maar niet te hard rijden, en als je geen toestemming geeft blurren ze gewoon je gezicht, De mensen die zo panisch op die camera gaan reageren zijn niet toerekeningsvatbaar en mogen ze gelijk het rijbewijs innemen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom?
Gelijk zo'n camera op je snufferd. Ik deed ook echt mn raam niet open als er zo'n sbs mongolenteam naast mn auto stond.
'dan blurren ze gewoon het gezicht'quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het uitschrijven van die bekeringen duurt gewoon ff, een minuutje of 10 denk ik, kan je net zo goed dat filmpje kijken.
[..]
Wat een onzin, moet je maar niet te hard rijden, en als je geen toestemming geeft blurren ze gewoon je gezicht, De mensen die zo panisch op die camera gaan reageren zijn niet toerekeningsvatbaar en mogen ze gelijk het rijbewijs innemen.
Vanaf de openbare weg mogen ze ook je auto in filmen hoor, ze hoeven je niet te blurren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
'dan blurren ze gewoon het gezicht'
Opkankeren. Ik wil ook niet geblurred meewerken aan zo'n propagandaprogramma van spee. En aangezien ze gewoon 'op de openbare weg' mogen filmen, blijf ik gewoon net zo lang in de auto zitten tot ze opgetieft zijn met die camera.
Volgens mij zat die vent achterin de bekeuring nog uit te schrijven. Dus tja, of die gehaaste vent dan een videootje mag kijken of buiten de bomen gaat staan bewonderen maakt ook niet veel uit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:17 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad, nog geen rellen deze aflevering.
Wel matig met die Mondeo-bestuurder. Schrijf dan gewoon en laat die vent gaan, ipv nog heel belerend die vent bijna je auto in te drukken om al geilend op je eigen videootje te laten zien dat 'ie 150 reed. Dat had 'ie echt wel in de gaten, nogal gehaast und so.
Maar als die knakker aangeeft dat 'ie de video niet hoeft te zien, laat het daar dan bij. Er was niks noemenswaardigs om te laten zien, geen situaties ofzo, enkel dat hun teller op 150 stond. Nou, big deal, dat wist hij zelf ook wel. Die belerende, wereldverbeterende kuttoon staat me gewoon niet aan bij dat volk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij zat die vent achterin de bekeuring nog uit te schrijven. Dus tja, of die gehaaste vent dan een videootje mag kijken of buiten de bomen gaat staan bewonderen maakt ook niet veel uit.
Ik moest hardop lachen toen ik de reclame zag, ik ga zeker wel kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:10 schreef pvdplanet het volgende:
Haha die psycho bitch met een TT
Haha, ik wou het net ook zeggen. dat moet kijkers toch opvallenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:00 schreef veldmuis het volgende:
André is nou al groter dan Koos___________________________
Juist nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:08 schreef sander89 het volgende:
Lol die agent laat zich omver lullen haha.
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangeredenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het ook wel een beetje zeikerig... voor drie tellen schrijven. Wat een pik zeg.
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Het gaat om het principequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want er zijn inderdaad nogal veel kinderen te vinden op de meeste linkse baan van de snelweg, stel toch dat ze ineens vanachter de vangrail vandaan komen rennen!
Befehl ist Befehl! Context jongen, context.quote:
Ach je kan ook net een blikje cola achteroverslaan. Gelul met een telefoon in de hand, dan moet je gewoon lekker alles verbieden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef DroogDok het volgende:
Dat wijf lult d'r eigen mooi klem.
[..]
Tot in die 3 tellen je kind wordt aangereden
Toch denk ik dat als die kerel zich fatsoenlijk gedragen had en even de radio uitgezet had en Dries had aangekeken, dat die bekeuring voor de vluchtstrook wel eens vergeten zou kunnen worden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Oh mijn god... twee meter te ver naar rechts in een overzichtelijke bocht... 'Van deze manoeuvre lusten de honden geen brood!'
Die Ger Jacobs van de Politie Brabant Zuid-Oost is een engerd hoor!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:25 schreef Stephan123 het volgende:
Ze dacht dat ze door een kerel was achterna gezeten
laatst was in t nieuws stel belgen op zelfde manier (wel met 'echte' politiebus). Gasten waren beroofd van 100kg goudquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert. Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken. Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom. Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen. Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.
Vervolgens rijden ze je klem en dwingen ze je tot stoppen door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen. Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien. Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven. Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.
Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
idd wat een onzinquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat een heilige boontjes hier. Net alsof je dan drie seconden totaal niet op de weg let. Je hebt dat ding vast. Als jij met je passagier zit te lullen of een nieuwe cd in de radio doet ben je ook minder geconcentreerd hoor
.
Het heet niet voor niets "onopvallende video surveillance"quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:
De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert.
Dus alle andere automobilisten zijn per definitie "gekken"?quote:Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken.
Die donkere auto rijdt honderden meters achter je, terwijl voor en naast je nog legio auto's meer rijden. Angstvallig dichtbij zelfsquote:Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom.
Ja, want iedere versnellende automobilist heeft het op jou gemuntquote:Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen.
Wat verwacht je dan anders van auto's op een autosnelweg dan dat ze met je oprijden?quote:Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.
Klem rijdenquote:Vervolgens rijden ze je klem
Nee, te volgen. Maar dat snapte die muts ook al niet.quote:en dwingen ze je tot stoppen
Het zwaaien was om aan te geven dat ze moest volgen en niet die TT de vluchtstrook op te hoeken.quote:door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen.
Nee. Eenmaal gestopt op een (drukke!) parkeerplaats ga je eerst hysterisch lopen krijsen dat die camera op moet zoutenquote:Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien.
En ze geloofde ze ook, dat hoorde je haar zeggen. En anders mag je de politie bellen om de personalia op het pasje te verifiëren.quote:Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven.
Ja, en worden ze daarna alsnog bloedig van het leven beroofdquote:Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.
Dit is geen misdaad, dit is een rijke fantasie. Of een geweldig script voor een aflevering Flikken Maastrichquote:Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
Wel tof dat Jos en Ger er weer warenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Die Ger Jacobs van de Politie Brabant Zuid-Oost is een engerd hoor!.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat ben jij een moraalridder zeg. Echt om misselijk van te worden...
Leg mij die context dan eens uit? De wet is vrij duidelijk, geen telefoon in je hand houden. Punt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Befehl ist Befehl! Context jongen, context.
Hij heeft gewoon gelijk, hou je aan de regels, dan is er niks aan de hand. Jij bent wel erg krom bezig, de mensen die zich WEL aan de regels houden zijn ineens moraalriddersquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
ben jij de zoon van spee?
Slaat natuurlijk helemaal nergens op, was jij soms dat hockeytrutje in die Kia?quote:
Goede antwoorden ipv te zeiken dat de politie criminelen zijn. Als je zo achterlijk bent om te geloven dat iemand het op je gemunt heeft dan heb je of:quote:
Die ene mafkees die zonder rijbewijs na de politie ging spugen mag er ook in haha!quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:13 schreef twister_rodriguez het volgende:
is er een top 5 beste wegmisbruikers filmpjes ofzo, of ff samenstellen
sowieso:
de porsche die ervandoor gaat
de ford ka die de politie snotjes rijdt
de vrouw die helemaal flipt en haar pimp die in zn chrysler 300 aan komt rijden
dit zijn toch wel de beste tot nu toe
En de 5 in beslag genomen ferrarie's.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Crackerjacker het volgende:
[..]
Die ene mafkees die zonder rijbewijs na de politie ging spugen mag er ook in haha!
Een boef is een boef. Hoe je hem ook noemt.quote:Het heet niet voor niets "onopvallende video surveillance"
Leer lezen. Dat staat er niet.quote:Dus alle andere automobilisten zijn per definitie "gekken"?
quote:Die donkere auto rijdt honderden meters achter je, terwijl voor en naast je nog legio auto's meer rijden. Angstvallig dichtbij zelfs
quote:Ja, want iedere versnellende automobilist heeft het op jou gemunt
Oprijden is totaal iets anders dan naar links gaan en blijven meeversnellen tot ver boven de 160.quote:Wat verwacht je dan anders van auto's op een autosnelweg dan dat ze met je oprijden?
Gevalletje achtervolgingswaanzin of paranoia.
Op de vluchtstrook of in de berm nadat iemand naar rechts is gegaan... lastig he.quote:Klem rijden
Dan stond ze stil op de linkerbaan
Ze moest wel degelijk stoppen. Lul niet man.quote:Nee, te volgen. Maar dat snapte die muts ook al niet.
Like the real criminals...quote:Het zwaaien was om aan te geven dat ze moest volgen en niet die TT de vluchtstrook op te hoeken.
Wie net tot stoppen is gedwongen door criminelen denkt niet meer helder. Nogal logisch. Thuis achter je computertje is het eenvoudig.quote:Nee. Eenmaal gestopt op een (drukke!) parkeerplaats ga je eerst hysterisch lopen krijsen dat die camera op moet zouten
Sure. Ik moet dus eerst stoppen en m'n leven in gevaar brengen voordat ik het mag controleren? Ik hoop elke keer dat er eens iemand uit pure angst de politie van de weg drukt.quote:En ze geloofde ze ook, dat hoorde je haar zeggen. En anders mag je de politie bellen om de personalia op het pasje te verifiëren.
Nee. Overdrijf maar, dat maakt het geen onzin.quote:Ja, en worden ze daarna alsnog bloedig van het leven beroofd
Fantasie? De feiten. Criminelen werken net zo.quote:Dit is geen misdaad, dit is een rijke fantasie
En politie is politie. Hoe je het ook noemt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Een boef is een boef. Hoe je hem ook noemt.
Leer schrijven. Dat staat er wel.quote:Leer lezen. Dat staat er niet.
Ja, naar links gaan en 160 rijden is hoogst uitzonderlijk op een snelweg en zeer verdachtmakend dus dat MOET wel wat anders zijn dan "oprijden".quote:Oprijden is totaal iets anders dan naar links gaan en blijven meeversnellen tot ver boven de 160.
95% van de tijd reed madam categorisch links en liep die enge donkere wagen niet in dus hoe jij iemand op honderden meters afstand wilt klemrijden is mij een raadsel.quote:Op de vluchtstrook of in de berm nadat iemand naar rechts is gegaan... lastig he.
Ow??quote:Ze moest wel degelijk stoppen. Lul niet man.
Like the real cops...quote:Like the real criminals...
Ja, dat zal het zijnquote:Wie net tot stoppen is gedwongen door criminelen denkt niet meer helder. Nogal logisch. Thuis achter je computertje is het eenvoudig.
En jij kunt wel zonder te stoppen (en dus zonder een pasje te zien) concluderen dat het pasje fake is?quote:Sure. Ik moet dus eerst stoppen en m'n leven in gevaar brengen voordat ik het mag controleren? Ik hoop elke keer dat er eens iemand uit pure angst de politie van de weg drukt.
Vraag je even af wie er hier het hardst overdrijft.quote:Nee. Overdrijf maar, dat maakt het geen onzin.
Ja, echtquote:Fantasie? De feiten. Criminelen werken net zo.
Ze reed natuurlijk al veel te hard voordat er politie achter haar aan kwam. Als ze zich om te beginnen gewoon aan de snelheidslimiet zou hebben gehoudem had ze nooit die enge auto achter zich aan gekregen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Oprijden is totaal iets anders dan naar links gaan en blijven meeversnellen tot ver boven de 160.
Vind sowieso dat je best veel tegen de politie kan zeggen als ze je aanhouden, of dat idee krijg ik van dit programma. Tijdens het stappen mag je dat dan weer niet proberenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:05 schreef Apache4U het volgende:
Hoop trouwens wel dat ze ook nog een boete krijgt voor dat "vuile flikkers",...als ik dat zeg krijg ik hem namelijk ook..
Nee, dat klopt niet. Je hoeft de politie nooit meteen te betalen en je hoeft dus ook niet mee naar een pinautomaat. Alleen buitenlanders moeten soms direct een bedrag afrekenen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Neuralnet het volgende:
@r_one: Je kan alles uit zijn verband gaan halen door eindeloos te quoten, maar feit is dat mensen door de politie aan de kant worden gezet op dezelfde manier als criminelen dat doen. Zelfs het gedeelte van het onder bedreiging naar een pinautomaat moeten klopt.
Maar dat mag dus wel, en niet alleen in Nederland rijdt de politie rond in onopvallende autos hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef Neuralnet het volgende:
Ik verdedig niemand. Ik stel enkel dat het nooit zo mag zijn dat iemand tot stoppen gedwongen wordt door vreemden in een normale auto. Wie ze ook zijn en wat voor bevoegdheden ze ook hebben.
Zo, de wet is nog racistisch ook. Dat maakt het overige niet minder waar.quote:Nee, dat klopt niet. Je hoeft de politie nooit meteen te betalen en je hoeft dus ook niet mee naar een pinautomaat. Alleen buitenlanders moeten soms direct een bedrag afrekenen.
Het "mag" omdat iedereen het toelaat en er nog niemand is geweest die het op de proef heeft gesteld.quote:Maar dat mag dus wel, en niet alleen in Nederland rijdt de politie rond in onopvallende autos hoor.
Misschien moet je nog eens opzoeken wat dat woord ook al weer betekent...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef Neuralnet het volgende:
Zo, de wet is nog racistisch ook. Dat maakt het overige niet minder waar.
En daar zit dus je denkfout, wéér draai je het gewoon welbewust omquote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:05 schreef Neuralnet het volgende:
Het punt is: de politie handelt als criminelen.
*kuch*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:05 schreef Neuralnet het volgende:
Het gaat erom dat de gehele handelswijze die criminelen op dat terrein altijd hanteren ook door de politie op dezelfde manier wordt gehanteerd.
Boude stelling. Ik neem aan dat er genoeg bekeuringen uitgedeeld door onopvallende politieauto's zijn aangevochten hoor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:59 schreef Neuralnet het volgende:
Het "mag" omdat iedereen het toelaat en er nog niemand is geweest die het op de proef heeft gesteld.
Als je iets vaak herhaald wordt het niet vanzelf waar hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:05 schreef Neuralnet het volgende:
Het punt is: de politie handelt als criminelen. Dat jij en anderen zich niet kunnen vinden in details doet daar niks aan af.
Ze had ook al geen papieren bij haar. Dus daar hebben ze haar al mee gematst. Dus 2 bekeuringen ipv 3.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:06 schreef WheeleE het volgende:
Ookal kun je natuurlijk niet helemaal zeker weten dat ze echt alleen maar de bluetooth aanzette (wat ik goed vind, ze had ook gewoon kunnen zitten bellen) kreeg ze ook een boete voor het niet dragen van de gordel. In deze situatie had ik het redelijk gevonden als ze maar voor 1 van de 2 dingen een bekeuring hadden gegeven.
Ik vraag me dan inderdaad ook af wat de regels zijn over handfree-met-headset-maar-zonder-carkit-bellen zijn. Spee zegt dat de telefoon in je hand houden niet mag, maar het nummer intoetsen wel. Heb je alleen een oortje, dan moet je de telefoon wel oppakken om op te nemen of te bellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ze had ook al geen papieren bij haar. Dus daar hebben ze haar al mee gematst. Dus 2 bekeuringen ipv 3.
Maar het blijft natuurlijk krom, als je een blikje achterover slaat, broodje uit de verpakking haalt of een cd'tje verwisseld let je ook minder op het verkeer. Maar dat mag wel. Een telefoon vasthouden is uit den boze.
Volgens jouw standpunt is de politie, die crimineel handelt, dan nog erger dan criminelen zelf. Dat is wel erg extreem.quote:Jouw punt is: die criminelen waar jij op doelt, handelen als de politie, en NIET ANDERSOM!
Dan stel ik voor dat jij mij 100 euro geeft voor elk shot uit het programma waarop hun auto naast iemand rijdt om hem vervolgens ervoor te gooien. Want dat is klemrijden. Tevens voor onvrijwillig onder dwang moeten handelen (niemand werkt vrijwillig mee), een pinautomaat (keiharde feiten in het programma) of een verlaten plekje.quote:De politie imiteert niet de criminele acties die jij zo kleurrijk schilderde (klemrijden, onder bedreiging pinnen, meevoeren naar verlaten lugubere plekjes), da's complete bullshit!
Boetes zijn legaal. Iemand in een onopvallende auto tot stoppen dwingen zou dat niet moeten zijn. Anders kan iedereen het ook gaan doen. Want dat is wel de consequentie.quote:Boude stelling. Ik neem aan dat er genoeg bekeuringen uitgedeeld door onopvallende politieauto's zijn aangevochten hoor.
MIJN standpuntquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef Neuralnet het volgende:
Volgens jouw standpunt is de politie, die crimineel handelt, dan nog erger dan criminelen zelf. Dat is wel erg extreem.
Ik ben nu heel benieuwd wat jij precies zou doen in zo'n situatie. Je rijdt op de snelweg en er komt een auto voor je rijden met 'Politie, volgen' op een lichtkrant (die doorgaans uit het plafond klapt, dus dat scheelt al weer wat gekken die geen zin hebben er zoveel moeite in te steken). Het is druk op de snelweg en er is even geen vluchtstrook. Wat doe jij?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:25 schreef Neuralnet het volgende:
Iedere gek kan een bordje "volgen politie" maken. Wie als een bang hondje gedwee alle bevelen opvolgt van een onbekende in een normale auto heeft pas een verwrongen wereldbeeld.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:51 schreef Neuralnet het volgende:
Als ik vast sta moet ik hetzelfde doen als wanneer een crimineel een pistool tegen m'n kop houdt. Dan moet ik gehoorzamen. Onder dwang. Niks aan te doen. Maar ik zal nooit criminaliteit verheerlijken en rechtvaardigen omdat ik er toch niet onderuit kan. Ik verdedig geen systeem uit lafheid. Als ik stop, dan is het om de overmacht en omdat mijn leven nu eenmaal meer waard is dan die van hen.
Wel merk ik op dat mensen steeds gekkere dingen gaan doen. Een tussenoplossing is negeren totdat ze een sirene voeren. Of in het geval van de Ford Ka: die man zou zijn rijbewijs verliezen, maar koos ervoor om te vluchten. Toen ze de auto vonden konden ze de auto enkel wegslepen en hem een boete geven. Zijn rijbewijs konden ze niet afnemen omdat de bestuurder niet bekend was. Mensen ageren steeds meer en dat laat zien dat de werkwijze totaal niet gewaardeerd wordt.
Oh jee. De politie sluit ook wel eens mensen tegen hun zin op in een ruimte waar ze niet uit mogen. De politie ontrvoert dus mensen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:03 schreef Neuralnet het volgende:
Volgens jouw standpunt is de politie, die crimineel handelt, dan nog erger dan criminelen zelf. Dat is wel erg extreem.
Welk deel begrijp je niet? Iemand in een burgerauto onder dwang aan de kant zetten is crimineel gedrag. Details boeien niet. De politie doet dat, dus zijn het criminelen.
Ander voorbeeld: Als de politie zou stelen als een dief, dan zijn het dieven. Ongeacht of dieven het criminele gedrag nadoen.
Ze maken zich toch ook bekend al rijden ze in een "normale" auto:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:24 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, dat is niet het geval. Aanhouden en vasthouden gebeurt doorgaans niet anoniem en in een bekend gebouw.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:42 schreef Neuralnet het volgende:
Criminele activiteiten van criminelen zijn al verboden. Nu die van de politie nog.
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat de titel "Wegmisbruikers" niet helemaal geweldig is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef Neuralnet het volgende:
Aangezien het stigma "wegmisbruikers" vaak onterecht wordt opgeplakt door de hypocriete activiteiten van de politie, vind ik het wel degelijk tot het onderwerp behoren. Maar goed, het punt is gemaakt. Game on.
Als het programma anders had geheten ("Blik op de weg" bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:16 schreef DroogDok het volgende:
Ik ben het er dan wel weer mee eens dat de titel "Wegmisbruikers" niet helemaal geweldig is.
Maar hypocriete activiteiten van de politie, jongen jij hebt echt een probleem met authoriteit volgens mij.
Voor de politie is het niet verboden om mensen langs de kant te zetten zoals dit gebeurd in "wegmisbruikers". Wat is er dan crimineel aan, als ze het mogen doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:42 schreef Neuralnet het volgende:
Criminele activiteiten van criminelen zijn al verboden. Nu die van de politie nog.
Daarin zit geen verschil als je elk GEbruik van gezag als MISbruik aanmerkt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef Neuralnet het volgende:
Ik heb geen probleem met gezag, ik heb een probleem met misbruik van gezag.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Neuralnet het volgende:
Jezelf dom voordoen maakt echt geen indruk.
Hooftletterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Lambiekje het volgende:
'Snelheidsmetingen politie kloppen niet'
Daarom zijn het klootzakken met een hooftletter K.
pff ik had kennelijk PC Hooft in me hoofdquote:
hij meet jou en zichzelf over hetzelfde traject en dat zou goed moeten zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Lambiekje het volgende:
Daarom zijn het klootzakken met een hooftdetter K.
er is geen fair policy dus. Gewoon puur bonnetjes uitschrijven en niets met verkeersveiligheid te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:36 schreef dronkeykong het volgende:
Dat is ook zo mooi als ze in tegengestelde richting rijden, snel omkeren en gelijk een 'traject' start.
Hij moet dat stuk nog naar diegene toe rijden, en dat doen ze ook als echte wegmisbruikers. Maar als zij dan achter diegene zitten dan komt meteen het gemiddelde, wat meestal hoger is dan dat diegene heeft gereden.
Dus bezwaar maken kan misschien lonen?
Uhuh. En laat het toeval nou willen dat die 156 ook nog eens precies genoeg is voor een invordering, namelijk na correctie 51 km/h te snel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Lambiekje het volgende:
Daarom zijn het klootzakken met een hooftdetter K.
onacceptabel geknoei dus .. kamervragen lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. En laat het toeval nou willen dat die 156 ook nog eens precies genoeg is voor een invordering, namelijk na correctie 51 km/h te snel.
En toch... klopt de meting an sich wel, wiskundig gezien. Het is echter allemaal afhankelijk van de knopdruk- en timingkwaliteiten van oom agent op de bijrijdersstoel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onacceptabel geknoei dus .. kamervragen lijkt me duidelijk.
Nouja, 1 knop om de meting te starten en 1 om de meting te stoppen. Dat mag ook dezelfde zijn. Lijkt me voldoende, en als tijd en afstand altijd tegelijk beginnen en eindigen dan klopt het gemiddelde ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:26 schreef JDude het volgende:
Met een beetje geavanceerde software zouden al die handelingen toch ook zonder knoppendrukken moeten kunnen.
Dat verbaasd mij ook altijd ja. Het lijkt mij persoonlijk logisch dat er dan een heel andere gemiddelde snelheid uit komt maar de agenten maar schrijven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:36 schreef dronkeykong het volgende:
Dat is ook zo mooi als ze in tegengestelde richting rijden, snel omkeren en gelijk een 'traject' start.
Hij moet dat stuk nog naar diegene toe rijden, en dat doen ze ook als echte wegmisbruikers. Maar als zij dan achter diegene zitten dan komt meteen het gemiddelde, wat meestal hoger is dan dat diegene heeft gereden.
Als ze de knop indrukken op het moment dat de Audi hen voorbij komt, dan loopt die in eerste instantie flink uit natuurlijk, omdat zij nog moeten draaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook altijd ja. Het lijkt mij persoonlijk logisch dat er dan een heel andere gemiddelde snelheid uit komt maar de agenten maar schrijven.![]()
Zo viel het mij bij een aflevering niet zolang geleden nog op dat een Audi ze tegemoet kwam, en de camera-auto natuurlijk snel omdraaien en in de achtervolging. Op die betreffende weg mocht je 80 km/u en de camera-auto bereikte soms snelheiden van meer dan 140 km/u, maar je kon gewoon zien dat ze ontzettend hard inliepen op die Audi.
Die bestuurder verklaarde nog dat hij absoluut niet zo hard heeft gereden, en dat zou dan best eens kunnen kloppen.
Kijk anders even op de vorige pagina.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:03 schreef nateke het volgende:
Is er nou niemand die zich verbaasde over die vrouw die bijna 200 reed? Ze dacht te worden achtervolgd en later wilde ze niet uit stappen omdat ze bang was te worden gekidnapped. En dat ze zoooo verontwaardigd deed over het feit dat de bekeuring niet werd in getrokken nadat ze haar verhaal had gedaan.
Die vrouw zou nooit meer mogen rijden, als ze zo reageert in panieksituaties.
DIe heb ik ook gezien. Het was laatst toch ook op het nieuws dat dit soort controles helemaal niet betrouwbaar zijn?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij ook altijd ja. Het lijkt mij persoonlijk logisch dat er dan een heel andere gemiddelde snelheid uit komt maar de agenten maar schrijven.![]()
Zo viel het mij bij een aflevering niet zolang geleden nog op dat een Audi ze tegemoet kwam, en de camera-auto natuurlijk snel omdraaien en in de achtervolging. Op die betreffende weg mocht je 80 km/u en de camera-auto bereikte soms snelheiden van meer dan 140 km/u, maar je kon gewoon zien dat ze ontzettend hard inliepen op die Audi.
Die bestuurder verklaarde nog dat hij absoluut niet zo hard heeft gereden, en dat zou dan best eens kunnen kloppen.
Misschien heb je een lesje gemiddelde snelheid nodig?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:36 schreef dronkeykong het volgende:
Nou, als je dan het commentaar erbij hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:17 schreef Dingest het volgende:
Eerst geen bekeuring voor het wel/niet bellen,
Ik ben het wel eens met de beslissing, daar niet vanquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, als je dan het commentaar erbij hoor
Gevalletje triestheid iddquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat belachelijk dit zeg! Omdat ze hem niet kunnen pakken voor het bier drinken, zoeken ze maar wat anders
"Ik vind dat het moet!" Flikker toch op zeg
Waarom zou je niet bier mogen drinken achter het stuur, je mag niet meer dan 0,5 promille alcohol in je bloed hebben (voor dit persoon dan neem ik aan).quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Helemaal vergeten dat je niet moet bierdrinken tijdens het rijden.![]()
Gaar! Maar dit dacht ik dus ook, idd!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat belachelijk dit zeg! Omdat ze hem niet kunnen pakken voor het bier drinken, zoeken ze maar wat anders
"Ik vind dat het moet!" Flikker toch op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |