Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Wegmisbruikers![]()
![]()
Man die chaffeur niet kent![]()
![]()
Je zag ze wel met hun kop tegen het dak aan klappenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoel
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
komt er aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef jassy het volgende:
Youtube Filmpje van de achtervolging? Vond het wel lachen opzich
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieautoquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieauto_
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef sander89 het volgende:
Wrm laten ze altijd van die achtervolgingen maar een heel klein stukje zien, lijkt of de polite niet wil dat alles op tv is.
Ja, dat is Aart toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.
het was gewoon een bijdehande fin.. Met zijn ik betaal je 10.000 euro contant gewoon. Dan bel ik iemand op en komen ze het brengen. Nou, wat stoer zeg..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.
Jij ook al.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb er al drie in Almere laten ontslaan
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerquote:
Nou, veel te hard rijden, dan zien we je misschien binnenkort op TVquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerLijkt me een relaxte vent, als ik ooit door hun word aangehouden, moet het door Aart zijn
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Slap einde. Maar de grap is dat de bestuurder er waarschijnlijk mee wegkomt. De kentekenhouder zal verantwoordelijk gehouden worden voor de overtredingen (en die geeft de boetes gewoon door), maar de bestuurder die vast niet voor niets gevlucht is, komt er mee weg.
Als de bestuurder strontbezopen was is dit wel een goedkopere manierquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef Wombcat het volgende:
Wat een figuur![]()
Geef me een boete van 10.000 euro en ik betaal hem
Ja, ik doe alsof ik ook een leven buiten FOK! heb en ik lees niet alle topicsquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?
Inderdaad ja. Vorig seizoen ook: "Deze man vliegt met een levensgevaarlijke 150 km/h over de kruising!". Vervolgens zie je de politie in achtervolging, die met dik 180 km/h door rood knallen (je ziet het oranje worden en de snelheid dik oplopen). Maar vlak voordat dat gebeurt knippen ze het beeld, en beginnen ze 100 meter ná de kruising weer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.
Leuk ook om bovenin op de tijd te letten. Dat springt soms ook op en neer.
Negeren van een stopteken zal er wel bijkomen. Echter, alleen voor een vluchtstrookboete vlucht je niet. Dikke kans dat 'ie meer op z'n kerfstok had. Delicten, openstaande boetes/straffen, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Gnittoo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |