Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoelquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef Stephan123 het volgende:
Achtervolging was erg cool
Wegmisbruikers![]()
![]()
Man die chaffeur niet kent![]()
![]()
Je zag ze wel met hun kop tegen het dak aan klappenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou. Ik zat op het puntje van m'n stoel
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
komt er aanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:35 schreef jassy het volgende:
Youtube Filmpje van de achtervolging? Vond het wel lachen opzich
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieautoquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Valt tegen, hé!? Als 't Ad & Aart niet zijn!..
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ad&Aart. 2 van die seniele bejaarden in een politieauto_
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:38 schreef sander89 het volgende:
Wrm laten ze altijd van die achtervolgingen maar een heel klein stukje zien, lijkt of de polite niet wil dat alles op tv is.
Ja, dat is Aart toch?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wel stoer dat 1 van de 2 een dikke tattoo op zn arm heeft.
het was gewoon een bijdehande fin.. Met zijn ik betaal je 10.000 euro contant gewoon. Dan bel ik iemand op en komen ze het brengen. Nou, wat stoer zeg..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is slim van die kerel. Je bent niet verplicht iets te verklaren, niet verplicht te bekennen. Al helemaal als je slechts de bijrijder bent.
Jij ook al.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:39 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb er al drie in Almere laten ontslaan
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerquote:
Nou, veel te hard rijden, dan zien we je misschien binnenkort op TVquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ik weet het niet zekerLijkt me een relaxte vent, als ik ooit door hun word aangehouden, moet het door Aart zijn
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Slap einde. Maar de grap is dat de bestuurder er waarschijnlijk mee wegkomt. De kentekenhouder zal verantwoordelijk gehouden worden voor de overtredingen (en die geeft de boetes gewoon door), maar de bestuurder die vast niet voor niets gevlucht is, komt er mee weg.
Als de bestuurder strontbezopen was is dit wel een goedkopere manierquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankerprogramma is het ook. De trailers zijn veel spannender dan het programma zelf. Kutzooi_
Groetjes,
veldmuis
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik me ook wel vaker aan geergerd. In de trailers hebben ze het dan over een "achtervolging van een motor met fatale afloop" en in het programma gaan ze idd achtervolgen, op een dijk. Motorrijder vliegt uit de bocht, van de dijk af. Motor total loss, bestuurder heeft een paar schrammetjes. Wat nou "fatale afloop"
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:30 schreef Wombcat het volgende:
Wat een figuur![]()
Geef me een boete van 10.000 euro en ik betaal hem
Ja, ik doe alsof ik ook een leven buiten FOK! heb en ik lees niet alle topicsquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, waarom dacht je dat het vorige topic zo heette?
Inderdaad ja. Vorig seizoen ook: "Deze man vliegt met een levensgevaarlijke 150 km/h over de kruising!". Vervolgens zie je de politie in achtervolging, die met dik 180 km/h door rood knallen (je ziet het oranje worden en de snelheid dik oplopen). Maar vlak voordat dat gebeurt knippen ze het beeld, en beginnen ze 100 meter ná de kruising weer.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker. Let maar eens op als ze snel over een kruising gaan. Het stukje dat ze over de kruising vliegen wordt er 9 van de 10x uitgehaald.
Leuk ook om bovenin op de tijd te letten. Dat springt soms ook op en neer.
Negeren van een stopteken zal er wel bijkomen. Echter, alleen voor een vluchtstrookboete vlucht je niet. Dikke kans dat 'ie meer op z'n kerfstok had. Delicten, openstaande boetes/straffen, etc.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:05 schreef Light het volgende:
[..]
De bestuurder had waarschijnlijk een boete gekregen voor rijden over de vluchtstrook. En misschien had'ie niet eens een rijbewijs. Maar dat blijft gissen. Nu zal er vast nog iets bijkomen voor vluchten voor de politie.
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Gnittoo het volgende:
Onschuldige eigenaar. Wat voor naïef figuur ben jij wel niet zegquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarHet zal de politie allemaal aan hun reet roesten, als dat geld maar binnenkomt.
de eigenaar kan natuurlijk ook gewoon vertellen aan wie hij de auto heeft uitgeleendquote:Op maandag 1 september 2008 21:48 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Typisch einde. Eigenaar leent de auto uit aan een vriend die er niet zo netjes mee blijkt om te gaan als ie dacht, en de politie kan degene die achter het stuur heeft gezeten niet traceren. Nou, dan innen ze de boetes toch gewoon bij de onschuldige eigenaarHet zal de politie allemaal aan hun reet roesten, als dat geld maar binnenkomt.
Jawel, hij heeft zijn auto aan een onbetrouwbare negert meegegevenquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef LoggedIn het volgende:
De politie heeft geen bewijs dat de eigenaar van de auto iets fout gedaan heeft,
De eigenaar wordt niet vervolgd voor het plegen van de overtredingen (want hij heeft gezegd dat hij niet de bestuurder was en het tegendeel kan niet worden bewezen), maar voor het mogelijk maken / toestaan dat die overtredingen met zijn auto worden gepleegd. Subtiel verschil.quote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef LoggedIn het volgende:
De politie heeft geen bewijs dat de eigenaar van de auto iets fout gedaan heeft, hij wordt wel vervolgd. De bewijslast is hier blijkbaar omgekeerd, en daar ben ik het niet mee eens. Het zal gezien het filmpje ook wel niet bij een kleine snelheidsboete blijven.
Discussie zal vast eerder gevoerd zijn over dit filmpje, maar wat lult die gast nou op 8:15 dat zijn stuntende motorcollega wordt getraceerd en het rijbewijs wordt ingenomen?quote:
Zit wel een groot verschil tussen een bestuurder zoals die andere motorrijder en een passagier in de auto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:09 schreef pimbah het volgende:
[..]
Discussie zal vast eerder gevoerd zijn over dit filmpje, maar wat lult die gast nou op 8:15 dat zijn stuntende motorcollega wordt getraceerd en het rijbewijs wordt ingenomen?Als die man keihard ontkent net als die Ford Ka passagier dan kunnen ze hem toch niets maken?
Ja nou en, dan blijft de eigenaar ontkennen dat ie de bestuurder was van de motor. Dan kan hem dat hooguit heel wat duiten kosten, maar ik geloof dat het rijbewijs niet in beslag genomen kon worden zonder staandehouding... Volgens mij is het gewoon bullshit en heeft OF de bestuurder bekend dat ie op de motor heeft gereden of lult de voice over gewoon uit z'n nekquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:52 schreef sander89 het volgende:
Zit wel een groot verschil tussen een bestuurder zoals die andere motorrijder en een passagier in de auto.![]()
![]()
Ze kunnen gewoon via dat kenteken er achter komen wie de eigenaar is en die moet dan verantwoordelijkheid afleggen.
Als er niet bekend is wie het voertuig bestuurder en de eigenaar het ook niet wil zeggen, word gewoon de eigenaar van de motor vervolgd omdat hij kentekenhouder is.
Blijkbaar heeft die het dan toegegeven, ze praten gewoon op je in en hebben wel wat trucjes zodat je het toegeeft.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:08 schreef pimbah het volgende:
[..]
Ja nou en, dan blijft de eigenaar ontkennen dat ie de bestuurder was van de motor. Dan kan hem dat hooguit heel wat duiten kosten, maar ik geloof dat het rijbewijs niet in beslag genomen kon worden zonder staandehouding... Volgens mij is het gewoon bullshit en heeft OF de bestuurder bekend dat ie op de motor heeft gereden of lult de voice over gewoon uit z'n nek
Tja, ze kennen moeilijk een tolk voor elke vreemde taal in de achterbak hebben liggen, hé!?..quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef Stephan123 het volgende:
Die pool derstraks die alleen pools kon en die surveillante alleen engels en duits en via telefoon communiceren
Idd.quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef Stephan123 het volgende:
Volgende week in wegmisbruikers
Een bijdehande wegmisbruiker
Surveillante: Ik heb een foutje gemaakt is dat nou zo erg
Dus de Surveillante heeft een fout gemaakt haahhaa![]()
En!? Staat je videorecorder al ingesteld op 20:30 uur?..quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Idd.
ie uitzending ga ik opnemen met m'n telepwn en als ik dan een keer staande gehouden word laat ik dat ff zien aan de surveillant. Een foutje, och.
je kunt op internet uitzending terug zien.quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand voor mij dat stukje opnemen met die Verari's? Mijn video doet het niet.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:26 schreef detulp050 het volgende:
Kan iemand voor mij dat stukje opnemen met die Verari's? Mijn video doet het niet.
Nou wist 'ie in eerste instantie natuurlijk niet dat het politie was.quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Sukkelgeen rijbewijs en dan zo tegen politie doen
quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Palmboom313 het volgende:
geen rijbewijs en dan zo tegen politie doen
Nou ja, wat denk je dat zo'n boete is voor rijden zonder rijbewijs?..quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dat hij er nog makkelijk vanaf komt. Zeker met zo'n grote bek.
Inderdaad. Ze hadden 'm met z'n rotkop op de motorkap moeten rammen dat bijdehand kutventje.quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind dat hij er nog makkelijk vanaf komt. Zeker met zo'n grote bek.
..quote:Op zondag 14 september 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Tyfus wat een intens debiele gast was dat. Je hebt niet slim, gewoon dom, intens dom, nog dommer, en een aantal overtreffende trappen verder komt hij.
Tja, die motorrijder zal nu wel dubbel liggen van 't lachen, als ie dit net op tv terug ziet!..quote:Op zondag 14 september 2008 20:46 schreef hersenchirurg het volgende:
Wat een ontiegelijke stumper was dat net zeg. Géén rijbewijs, spugen naar andere weggebruikers (die nb van de politie bleken te zijn
) en een grote bek tegen de politie.
Die opmerking ook; "ja, als je de les remmen nog niet gehad hebt", priceless...
Btw; die mototrrijder zal die vent wel dankbaar geweest zijn voor z'n mongool-gehalte.
Geen stress, kan gebeuren.quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deze gozer is stoned volgens mij
Voor 1 keer regelden ze het even als vrienden dienst.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Heb ik iets gemist?..![]()
Sinds wanneer regelt de politie vervangend vervoer??..
En dan ook nog eens een hele fucking bus!..![]()
Was een gratis bus dusquote:Neem de trein naar de luchthaven Schiphol en neem vanaf standplaats A9-A13 de gratis shuttlebus.
Yep! Scroll maar even een stukje naar boven ! Is gepost in dit topic!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef Liquidootje het volgende:
Is die achtervolging met de ford ka ergens terug te zien?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Yep! Scroll maar even een stukje naar boven ! Is gepost in dit topic!..
En omdat de camera erbij stond te filmen, denk dat dat de main reason was, eigenlijk!quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Voor 1 keer regelden ze het even als vrienden dienst.
[..]
Was een gratis bus dus![]()
klopt toch gewoon.quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ja, of een meisje want daar heb je geen invloed op. Waar je wel invloed op hebt, is de afstand tot je voorligger."![]()
![]()
Vieze kontkruiper.
Het is wel een zeikerd ook.quote:Op zondag 14 september 2008 21:28 schreef Tism het volgende:
WTF!!?? Voor de tweede keer in Wegmisbruikers??..Hoeveel geluk heb je in 't leven??..
![]()
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |