quote:
Op zondag 12 oktober 2008 23:16 schreef Neuralnet het volgende:De vrouw heeft wel een punt. Nergens in de rijopleiding wordt mensen geleerd hoe de verkeerspolitie opereert.
Het heet niet voor niets "
onopvallende video surveillance"
quote:
Je moet je dus voorstellen dat je als vrouw alleen in een auto rijdt tussen allerlei gekken.
Dus alle andere automobilisten zijn per definitie "gekken"?
quote:
Opeens komt er een donkere auto achter je rijden zonder dat je weet waarom.
Die donkere auto rijdt honderden meters achter je, terwijl voor en naast je nog legio auto's meer rijden. Angstvallig dichtbij zelfs

, en waarvan je ook niet weet waarom die daar rijden.
Ik denk zelf om van A naar B te komen
allemaal
quote:
Je gaat wat sneller rijden om te kijken of ze het op je gemund hebben. Ja, dat hebben ze, want ook zij versnellen.
Ja, want iedere versnellende automobilist heeft het op jou gemunt
quote:
Ik kan me best voorstellen dat dat ontzettend bedreigend overkomt.
Wat verwacht je dan anders van auto's op een autosnelweg dan dat ze met je oprijden?
Gevalletje achtervolgingswaanzin of paranoia.
Of gewoon domweg te onsportief om te accepteren dat je gesnapt bent
quote:
Vervolgens rijden ze je klem
Klem rijden
Dan stond ze stil op de linkerbaan
quote:
en dwingen ze je tot stoppen
Nee, te volgen. Maar dat snapte die muts ook al niet.
quote:
door een bordje, te roepen en te zwaaien met de armen buiten de wagen.
Het zwaaien was om aan te geven dat ze moest volgen en niet die TT de vluchtstrook op te hoeken.
quote:
Eenmaal tot stoppen gedwongen krijg je een heel lulverhaal en laten de mannen je een fake-id zien.
Nee. Eenmaal gestopt op een (drukke!) parkeerplaats ga je eerst hysterisch lopen krijsen dat die camera op moet zouten

Zo gaan criminelen namelijk te werk: ze zetten je eerst uitgebreid op video onder het toeziend oog van omstanders en gaan dan pas over op hun criminele activiteiten
quote:
Geen echte zoals jij en ik die hebben, maar een fake plastic pasje. Je moet ze maar geloven.
En ze geloofde ze ook, dat hoorde je haar zeggen. En anders mag je de politie bellen om de personalia op het pasje te verifiëren.
quote:
Vaak moeten mensen daarna nog onder bedreiging met de overvallers mee naar de bank om te pinnen.
Ja, en worden ze daarna alsnog bloedig van het leven beroofd

Schering en inslag
quote:
Dit is geen verkeershandhaving, dit is misdaad.
Dit is geen misdaad, dit is een rijke fantasie. Of een geweldig script voor een aflevering Flikken Maastrich
r_one in WGR / [WGR] Feedback.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.