Ik vond dat wel netjes eigenlijk dat ze dat regelden. Die bestuurder was te goeder trouw, en dan zou zijn gezin (?) hun vliegtuig moeten missen omdat de APK werd uitgevoerd door een keurmeester die zat te slapen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:08 schreef Tism het volgende:
Heb ik iets gemist?..![]()
Sinds wanneer regelt de politie vervangend vervoer??..
En dan ook nog eens een hele fucking bus!..![]()
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!quote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Idd, wel met een hele mooie auto Audi!..
Een derde en vierde keer in wegmisbruikers, daarmee vestig ie wel een record!..quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De vorige uitzending was het nog een VW, hij gaat er wel op vooruit!
Over een tijdje is het een crashende Porsche met een baby aan boord, en daarna wordt het vanzelf een knalrode Ferrari!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43quote:Op zondag 14 september 2008 20:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je kunt op internet uitzending terug zien.
Ja maar, mama krijgt helemaal geen ongeluk als iedereen zich netjes aan de regels houdt en goed oplet. En dat doet natuurlijk iedereen? Toch?quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Politie niet zo lief voor mama. Maar als mama een ongeluk had gekregen was je wel dood.
Nee, tuurlijk niet! De baas betaald waarschijnlijk gewoon de boete!..quote:Deze vrachtwagenchauffeur lijkt niet onder de indruk!
quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef tralalala het volgende:
Die kerel op de motor rijdt gewoon weer naar huis gok ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |