quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Grappig zoals je dat verschillend kunt ervaren, ik luisterde heel anders naar dat gesprekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Dus datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Nog geen kwaad woord gevallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Goedenavond, is het hier nog een beetje gezellig?
zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog geen kwaad woord gevallen![]()
![]()
Hoi
Hoe dan?!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haar
Hee Blurkepurk ook weer terug in t landquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws!
Ben blij voor Soury!
Ja, hoe danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
Skip maar gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!
Dat moet je wel zeker weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef 2live het volgende:
ik luister nu naar dementor vlgs mij...
Kreeg het ff niet mee, over t shirts?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat moet je wel zeker weten.
Rerun.
Ja, was super Caro!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee Blurkepurk ook weer terug in t land![]()
Fijne vakantie gehad? Nog lavendeltjes geplukt?
Oh dat was een grapje van peter denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Kreeg het ff niet mee, over t shirts?
Ik weet het ook niet, er komt gewoon geen geluid meer uitquote:
Ja, gezellig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook nog niet, was best druk daar hoor ik wel.
en nu wordt er bijgepraat over GTST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat was een grapje van peter denk ik.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, er komt gewoon geen geluid meer uit![]()
Ik heb al in het configuratiescherm bij geluiden gekeken, maar het staat gewoon aan.
Ik neem mijn laptop maandag gewoon mee naar mijn werk en dan kan de systeembeheerder het oplossen.
Hee Blurk, je hebt een fijne vakantie gehad, lees ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was super Caro!
Heb geen lavendel geplukt, de lavendeltijd was al voorbij. Heb wel veel potpourri gekocht en heel veel zeep, kan dat gewoon niet laten, we zijn in Eze geweest en daar is een hele straat vol met van die winkeltjes, in de ene ruikt het nog lekkerder dan in de andere, er was er 1 waar je je eigen potpourri kon samenstellen.
Ik heb rozen, lavendel en kamperfoelie, heerlijk!
Ben jij al bezig in je tuin? Of is het er nu nog niet de tijd voor?
En verder al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef 2live het volgende:
ik luister nu naar dementor vlgs mij...
oh dan ben je verder dan ik, bij mij gaat het nog over de invulling van CBMLquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en nu wordt er bijgepraat over GTST.
daar ben ik te lui voor, zet ik het geluid ff zachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippen
Heuj dat is gemeen, Peter heeft niet voor niks mijn nummer opgezochtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippen
Ah, lekkere vakantie dus. Je hele huis ruikt nu naar zeep?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was super Caro!
Heb geen lavendel geplukt, de lavendeltijd was al voorbij. Heb wel veel potpourri gekocht en heel veel zeep, kan dat gewoon niet laten, we zijn in Eze geweest en daar is een hele straat vol met van die winkeltjes, in de ene ruikt het nog lekkerder dan in de andere, er was er 1 waar je je eigen potpourri kon samenstellen.
Ik heb rozen, lavendel en kamperfoelie, heerlijk!
Ben jij al bezig in je tuin? Of is het er nu nog niet de tijd voor?
En verder al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
welke was dat dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heuj dat is gemeen, Peter heeft niet voor niks mijn nummer opgezocht
de eerste, de tweede of de derde keer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, gezellig he?![]()
Ik ben nu daar waar de buurvrouw net belt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
de eerste, de tweede of de derde keer?
Hoi Deisyyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Blurk, je hebt een fijne vakantie gehad, lees ik.![]()
Nog last van de kwallen gehad?
ik luister nu naar jou.quote:
Door zoiets te posten vraag je er om.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
modjes en admin Yvonne
kijken het even aan, wanneer het forum leeg blijft , bezoekers wegblijven, forum niet loopt ,
het topic CODA, Commentaar op de afleveringen geen mensen trekt,
sluit het net zo snel weer als dat het open ging,,,,Geen vrouw overboord.
Je hebt alleen de buuf gehoord?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]de eerste keer
Ah, nu gaat het over goede tijden
Nou ik ben de draad ff kwijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt alleen de buuf gehoord?![]()
duitsland is CarOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
Buuf en ik hebben tegelijk gebeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
jullie hadden het er druk mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
En Buuf belt uit Schubbekutteveen.
Dus we zijn niet echt buren.
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Excuses dat ik kom binnen vallen , ik lees dat jullie het ergens anders over hebben.
Topictitel : morgen cbml.
Morgen om 19:30, 6 dagen in de week op RTL5, er komen geen streams,
vanaf zondagmiddag 17:00 gaat er een fok-sub-cbml open, modjes en admin Yvonne
kijken het even aan, wanneer het forum leeg blijft , bezoekers wegblijven, forum niet loopt ,
het topic CODA, Commentaar op de afleveringen geen mensen trekt,
sluit het net zo snel weer als dat het open ging,,,,Geen vrouw overboord.
-edit-hoop dat het een enorm succes wordt, miljoenen posten, veel plezier hebben.
Elke week een live-uitzending, presentatie doet Nikkie Plessen, bekend van Kees&Co, TMF en ONM.
Noekje en Gert gaan samen het sub-forum inrichten, tientallen mensen zijn er zeker van, cbml is niet
hun concept, niet hun stijl en al helemaal niet zonder streams, ze gaan niet kijken,
12 mensen gaan toch wel naar de Kickoff kijken en willen het cbml een kans geven en
gaan de 7 meisjes, 5 jongens en de credits proberen te volgen.
Hier bij SHO mochten sinds 19 juni naschrijven over DGK,
om CBML te volgen hadden we naar een andere sub-forum, namelijk FTR , er is daar al een topic open,
maar goed, we krijgen een eigen sub-forum, admin Yvonne vond het goed, de modjes willen modden,
nu nog bezoekers in het topic.
Bij de SHO vertrekken de 4 DGK-cossen , ex-dgkmensen in de media, commotie om Huub topics en DGK-FB,
wil je de mensen terug vinden waarmee we 20 maanden de gouden kooi hebben bekeken,
kom dan morgen naar sub-forum -cbml.
http://cbml.headliner.nl/
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ tuinfluiter: Ik verwacht dat er heel veel uit dit subforum zullen kijken en ook de voormalige TVkijkers van DGK
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.![]()
Bedankt voor al deze info![]()
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Doet er ook eigenlijk niet toe, ik probeerde er de logica van in te zien, omdat Popstars hier wel zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.
Het ging er ook om dat het elke keer dezelfde bellers zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:17 schreef 2live het volgende:
ik luister naar LS nu, hoezo te weinig bellers?
Het kwartje begint nu te vallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.
Heb al wat jaloerse "geluiden" gelezen hier en daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb al wat jaloerse "geluiden" gelezen hier en daar
Ik ga ook kijken hoor Tuinfluiter, je moet het toch een kans geven he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het gaat sommige meer om de cos, dus komen vanzelf wel.
Lieve Deisyy, leuk je te zien.
Ruud , ik ben er zin in om cbml te volgen, Disana ook, BeeQueen gaat iniedergeval de Kickoff kijken,
Noekje , Gert.....etc.
Niemand die dit weet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:15 schreef Marrije het volgende:
Maar waar zijn peternb, disana, beequeen en NMNS eigenlijk??
Daar moet Peter nou eens goed op inspelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het ging er ook om dat het elke keer dezelfde bellers zijn
Ikke nietquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben zich volgens mij niet eens behoorlijk afgemeld
Heej Lobasca!quote:
Leuk Blurk dat je er ook zin in hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
Hartstikke fijn dat jij en Disana dit voor elkaar gekregen hebben
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heej Lobasca!![]()
Ja, sinds vanmiddag weer thuis, en hier is het gelukkig ook mooi weer! Dat maakt de overgang toch wat gemakkelijker he?
Merk alleen dat ik ineens een soort wegtrekker krijg, ben bekaf ineens, waarschijnlijk door de lange rit![]()
![]()
Mijn thumbs down sloeg op het feit dat ze zich niet hebben afgemeld, belachelijk!!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.
Okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn thumbs down sloeg op het feit dat ze zich niet hebben afgemeld, belachelijk!!
ook grapje, dus we begrijpen elkaar wel
En is ook weer weg. Lekker gegeten en nu bankhangen met wat er ook maar voorbij komt op de tv.quote:
Die Puch deed het anders prima!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:36 schreef Gert het volgende:
Eej Blurk, you've made it!![]()
Wel een eind hè, met je ouwe Puch naar Nice en terug.
Drie koffers kleren op de bagagedrager ook nog eens.![]()
Dan had ik het makkelijker: ik won de toss, en daarmee een Bobette.![]()
Lekker kunnen innemen tijdens een BBQ in de countryside, en daarna 2 uur ontnuchteren in de auto dus ik begin gewoon overnieuw.![]()
Het was niet zover van Noekjes place af en ik zag enórme rookwolken, hopelijk is die "straatbarbecue" niet al te letterlijk opgevat.![]()
Jullie mogen nu nog rellen hè! Dus ga nog effe lekker los en dan vanaf morgenavond weer model-iusers zijn, bitte.
Jawel, jij hebt ons kennis laten maken met Marghe, dat is toch ook kwaliteit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik meld mezelf af en ga me eens bezinnen of ik kwaliteit heb geleverdCiao a tutti
Ja joh, maar ik verman me en neem gewoon een lekker perensapje en ga er nog heel even tegenaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik róók gewoon dat ik ineens concurrentie kreeg.
Hoi Blurkje. Val je nog niet om van de slaap.
Leuk, die bewegende beelden van Agnethaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
Is nu iedereen weer weg?![]()
YouTube dan maar
O, jij hebt geen geluid he? Dus karaoke in huize Deisyy.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk, die bewegende beelden van Agnetha![]()
Ik zing er zelf wel bij.
Worden mijn posts dan zelfs door jou niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.
Ja dat vinden ze hier ook van mijn gezangquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, jij hebt geen geluid he? Dus karaoke in huize Deisyy.
Waardeloos zeg
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik verman me en neem gewoon een lekker perensapje en ga er nog heel even tegenaan
Ja, maar daar wil ik nu nog niet aan denkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze hier ook van mijn gezang![]()
Moet je maandag weer aan het werk?
Hmm lekker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.
Wat zul jij lekker slapen zeg na die lange rit. En morgen is het ook mooi weer, dus je hoeft Frankrijk daarom nog niet te missen.
Ja, het weer is hier prima!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje laat met mijn reactie maar dat komt omdat ik net heerlijk zelfgemaakte bami heb zitten eten. De vlammen komen m'n neus uit vanwege de Surinaamse sambal, maar da's ook wel weer lekker.
Wat zul jij lekker slapen zeg na die lange rit. En morgen is het ook mooi weer, dus je hoeft Frankrijk daarom nog niet te missen.
Tegelijk met Studio Sportquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar daar wil ik nu nog niet aan denken![]()
Ga morgen een gat in de dag slapen en dan meteen weer een verjaardag 's middags en dan....tatatata CBML!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Ik ben de buren aan het plagen met mijn subwoofer.
Fuck 'em.
Dan moet je maar niet zo hard met de deur van de schuur slaan 's ochtends.quote:
Zo schaak je die buurvrouwen natuurlijk nooit, neem eens cursus bij LSquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Fuck 'em.
Ja wacht even, je hebt nog een pmquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, het weer is hier prima!
Maar ik denk dat ik nu toch maar ga slapen, mijn ogen vallen steeds dicht![]()
Wel jammer, want nu kan ik niet rellen (sorry Gert), nou ja, volgende keer dan maar, nu![]()
![]()
Bye allemaal
Het word nog leuk als ze hem ooit een straatverbod geven, dan mag hij gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo schaak je die buurvrouwen natuurlijk nooit, neem eens cursus bij LS
ow, nou , sorry dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo hard met de deur van de schuur slaan 's ochtends.
Er zijn ook mensen die doordeweeks proberen uit te slapen hoor.
Daarom de volgende opties:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, nou , sorry dan.![]()
Wat ongevoelig van je buren zeg. Een beetje met de deuren slaan overdag. Wat denken ze wel niet
Welke optie ga je kiezen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom de volgende opties:
1. koop de hele straat op.
2. ga vrijstaand wonen.
3. subwoofer.
DEMENTOR-EDIT.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lamaar. Optie 3 stond er eerst nog niet bij
Straatverbod zal het waarschijnlijk niet worden, zie eerder een buurman achter hem aanrennen en dan is het maar de vraag hoe hard LS kan lopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het word nog leuk als ze hem ooit een straatverbod geven, dan mag hij gaan verhuizen.
Dus nee brother dat gaat hem niet worden.
Een Subwoofer, kan je die ook uitlaten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Fuck 'em.
Ik denk dat hij net de voordeur haalt met zijn broek op de enkels.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straatverbod zal het waarschijnlijk niet worden, zie eerder een buurman achter hem aanrennen en dan is het maar de vraag hoe hard LS kan lopen
Jawel maar dan mis je de helft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Een Subwoofer, kan je die ook uitlaten?
Maar ze zijn wel overdag thuis?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Maar die buurvrouwen hebben toch juist allemaal geen mannen?
Ze hebben LS toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Die naieve gedachte had ik ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Nou als je LS moet geloven werken er een paar, maar zitten ze toch over het algemeen wel voor hem klaar met de koffie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel overdag thuis?
Als je overdag thuis bent heb je een man??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel overdag thuis?
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je overdag thuis bent heb je een man??
De eerste wet van Dementor?![]()
Daar heeft LS geen weet van, hij ligt tot een uur of 9 in bed en dan zijn alle buurmannen aan het werkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef Disana het volgende:
Dan heb je dus een vicieuze cirkel: hij onderhoudt ze net genoeg om ze niet op zoek te laten gaan naar een echte ventquote:
Gut wat ben jij slim, zó zit het natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heeft LS geen weet van, hij ligt tot een uur of 9 in bed en dan zijn alle buurmannen aan het werk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je dus een vicieuze cirkel: hij onderhoudt ze net genoeg om ze niet op zoek te laten gaan naar een echte vent
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heeft LS geen weet van, hij ligt tot een uur of 9 in bed en dan zijn alle buurmannen aan het werk
Wat was er nou eerder?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die naieve gedachte had ik ook.
Dan ken je LS nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een vette hernia ga je vast niet zo hard tekeer.....
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's niet naief hoor, ik heb echt van hem begrepen dat het om een stuk of vier deels werkende vrijgezelle vrouwen gaat. Van wie een dus een kind van hem wil en de ander haar hond puppies heeft van de zijne. Wat op zich dan natuurlijk alweer opmerkelijk genoeg is.
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskopquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan ken je LS nog niet
LS doet alles om de buurt gelukkig te houden![]()
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes afquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opmerkelijker vind ik dat hij dat hier vol trots loopt te verkondigen.
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een prestatie, laten we LS voordragen voor een lintje.
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, "leven" en "doen" is idd best een prestatie in dit aangeharkte landje, vind ik!
Is hij eigenlijk geen kloon van kastanova?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De wedloop van LS, wat is sneller, het straatverbod of de hernia?
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's de oerman in hem he. Boem boem loopt hij met zijn knuppel alle grotten met wijfjes af
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar voorlopig heeft die mafkees, zo het lijkt, tien keer meer in z'n leven gedaan dan de doorsnee kaaskop
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen de uitkomst is niet altijd even fraai.
Elke doorsnee kaaskop neukt zijn buurvrouwquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
Probeer eens niet te denken in uitersten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar des te meer leerzaam denk ik dan weer......Als je niets doet, maak je ook geen fouten...
Ja, klopt, de doorsnee kaaskop heeft geen 10 keer een straatverbodquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De doorsnee kaaskop heeft huisje, boompje, beestje......je wordt er meestal oud mee, maar of het nu zo zaligmakend is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de doorsnee kaaskop nooit neukt?Danwel zijn hond uitlaat?
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straatverbod zal het waarschijnlijk niet worden, zie eerder een buurman achter hem aanrennen en dan is het maar de vraag hoe hard LS kan lopen
Zo erg is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Ik zie hem meer als Jaap in beervormpjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het voor me![]()
Bij LS stel ik me een Jaap-look-a-like in een Elvis-pak voor.
Maar je hond welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Probeer eens niet te denken in uitersten.
Je bedoelt die zeiler toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.
Zo leip als een deur maar een prachtig figuur!
Schatjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worden mijn posts dan zelfs door jou niet gewaardeerd
bedoel jeHenk de Velde?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik aan uitersten denk, dan komt bijvoorbeeld een Henk van der Velden in mijn gedachten.
Zo leip als een deur maar een prachtig figuur!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schatje.zo bedoelde ik het niet.. Laat mij je verdriet doen vergeten..
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die vent is echt gek en van de buitencategorie....
Klopt. Wel een enorme einzelgänger. Maar misschien word je ook wel een beetje maf van lang alleen op de grote zeeën varen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die dus, intrigerende man!
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?
Ik dacht van wel, maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die uitzending gezien van Vaders & Zonen?
Nee, goed onthouden. Hij is een egocentrische klootzak. Dat moet je denk ik ook wel zijn als je zo'n leven hebt. Redelijk arrogant tegen z'n vrienden ook. Maar hij kan wél mooi vertellen met een pot bier op. Rode konen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)
Ja, weet niet of het egoistisch was, meer iets noordelijks van het verbergen van emoties en een beetje afsluiten voor emoties geloof ik...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, was erg schrijnend met zijn zoon staat me iets van bij. Dat die man eigenlijk als enorm egoïstisch naar voren kwam....(of heb ik het verkeerd onthouden??)
Tja, het is maar wat je belangrijk vind. Ik hou wel van dit soort mensen. De rafeltjes zeg maar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, goed onthouden. Hij is een egocentrische klootzak. Dat moet je denk ik ook wel zijn als je zo'n leven hebt. Redelijk arrogant tegen z'n vrienden ook. Maar hij kan wél mooi vertellen met een pot bier op. Rode konen!
In z'n video dagboeken van z'n reizen (ook wel op TV geweest) zit hij op het laatst tegen de reling te lullen, vooral heel vaag ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je belangrijk vind. Ik hou wel van dit soort mensen. De rafeltjes zeg maar.Zou zelf niet zo kunnen leven though
Ik heb die uitzendingen wel gezien en hem ook wel gevolgd. Als je niet heel sterk bent ben je binnen een week zo gek als een deur ben ik bang....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In z'n video dagboeken van z'n reizen (ook wel op TV geweest) zit hij op het laatst tegen de reling te lullen, vooral heel vaag ook![]()
Maar je moet gewoon een enorm karakter hebben als je doet wat hij doet! Schijt aan iedereen en vertrekken. En reken maar dat het doorbijten is in je eentje...
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt hem hier volgen http://www.humanedgetech.com/expedition/hdv/
Eén flinke storm in je eentje op zee en een normaal mens is z'n verstand zo goed als kwijt. Die geluiden die je dan hoort, bij kracht 11-12, schijnen angstaanjagend te zijn. Lijkt op gegil van 1000 vrouwen in doodsnood....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb die uitzendingen wel gezien en hem ook wel gevolgd. Als je niet heel sterk bent ben je binnen een week zo gek als een deur ben ik bang....
Ja, ik vind dat mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.
Vond het nogal heftig toen hij zei dat hij waarschijnlijk nooit meer terug zou komen en op zee zou sterven.....
Ja. En die blik van dat kind erbij ook. Nou je het zegt. Dat was echt bloedstollende tv. En ik vond het zooooooo egoïstisch!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik wil het niet volgen tenzij het op tv komt.
Vond het nogal heftig toen hij zei dat hij waarschijnlijk nooit meer terug zou komen en op zee zou sterven.....
Wat is er heldhaftig aan het in de steek laten van je zoon, het meerdere malen riskeren van je leven met de kans dat je een zoon zonder vader achterlaat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat mooiSterven in het harnas, ergens over boord slaan met een fles alcohol in je mik nadat je op een eilandje in de Stille Zuidzee je aan alles tegoed hebt gedaan. Voor mij is hij een held, een enorme eenzame held, vermoedelijk vol onverwerkt verleden?
Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat is er heldhaftig aan het in de steek laten van je zoon, het meerdere malen riskeren van je leven met de kans dat je een zoon zonder vader achterlaat?
Helemaal niets.
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Jong en lui, ik ga te bedde. Manmanman moe enzo. Wall-E is echt een toffe film.Maar een peleton jongens in feeststemming vréét energie
De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, als je het in perspectief zet, tienduizenden mannen zien hun kinderen niet meer op het vasteland. Daarnaast laat iedere vader z'n zoon of dochter vroeg of laat alleen doordat hij de geest geeft. Hij doet het alleen een paar jaar eerder. Wederom getuigd het van een sterk karakter dat je het kunt. En ja, ook van een enorm egoïsme.
En leef je voor je zoon van 20 of ouder of leef je je eigen leven en laat je je kinderen dat ook doen?
Je moet je ook niet vergissen in het feit dat de zee voor een zeeman verslavend is. Die trekt meer dan tien paarden en geen gezin houdt iemand die van het water houdt aan de kant.
Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.
We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie af slaat, we hebben het hier over een egoïst.
Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij heeft hem verlaten, hij niet haar.......misschien dat dat nog wel wat verschil maakt.
Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
De man is al jarenlang bezig op deze manier dus die vlieger gaat niet op, dit is niet iets van de laatste tijd.
Hij gaat de hele wereld rond puur uit eigen belang, hij wil zoveel mogelijk prikkels ervaren zonder rekening te houden met het thuisfront.
Een vader die zijn zoon begeleid en bijstaat met raad op de momenten dat het nodig is, dat is een held.
Een verknipte zeeman die alleen gehoor geeft aan zijn eigen verlangen is dat niet.
We hebben het hier niet over Michiel de Ruyter die een invasie afslaat, we hebben het hier over een egoïst.
Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt nog zo van iemand houden, als diegene je maar lang genoeg pijn doet is het beter om afscheid te nemen.
Maar ik wil niet zo ver gaan, ik weet het fijne niet van zijn prive leven.
Ik beperk me even tot de harde feiten.
Je bent er op dat moment nog altijd zelf bij.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, we weten niet onder welke condities hij vader is geworden. En er zijn zoveel kinderen die niet eens weten door wie ze verwekt zijn.....
Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je de feiten niet kent, kun je niet stellen dat hij haar pijn heeft gedaan. Hoe dan ook, ik heb iets met die types. Pluk de dag, fuck iedereen, met of zonder subwoofer, want het kan je laatste zijn.
't Zou mij prima lijken als ik het kon!
Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je als man meerdere malen je vrouw achterlaat met de gedachte dat het afscheid wel eens voor eeuwig zou kunnen zijn kan ik me heel goed voorstellen dat zoiets op ten duur opbreekt.
En ja pluk de dag maar niet ten koste van alles en iedereen.
Maar dat is een stukje beschaving dat je wel of niet in je lijf hebt zitten.
En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze waren samen op wereldreis, kregen een kind op Paaseiland, zij vertrok een x periode daarna naar Nederland met dat kind omdat ze het schijnbaar niet meer trok of zag zitten, hij bleef op de boot en zeilde door.
goed zo, kleine guit, gekke boef!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
Fuck 'em.
Goed idee!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo, kleine guit, gekke boef!!![]()
straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!
at ieders: goedemorgen
Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
En jij vind iemand die zijn verantwoordelijkheden ontloopt een held?
Heee, WeeJeequote:Op zondag 31 augustus 2008 00:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
goed zo, kleine guit, gekke boef!!![]()
straks nog even een rondje blaak op de fiets in je blote pielemans en alles komt goed!
at ieders: goedemorgen
Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga je nu eerst maar eens in het verhaal verdiepen voordat je zit te oordelen. En ja, voor mij is hij een held omdat hij uitdagingen trotseert waar vermoedelijk 99 procent van de mensen jankend op hun knieën zouden smeken voor betere tijden en daarna gelijk met hun staart tussen de benen naar huis zouden rennen.
In dat opzicht vind ik hem een held, naast al het andere wat ik ook van hem kan vinden.
Juist wel! Hij kan in ieder geval loslaten daar waar anderen krampachtig bij elkaar klitten en elkaar vast houden in belemmerende patronen. Elkaar niet zien zegt namelijk geen fuck over "om elkaar geven" en misschien spreken ze elkaar vaker dan jij jouw vader!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie een vader die de zee verkiest boven zijn bloedeigen zoon.
Dat noem ik geen held.
![]()
mogguh broedert! they're giving u a hard time here nah?quote:
Het gaat er niet om dat ze elkaar voor een bepaalde periode niet zien, het gaat erom dat zijn vader misschien nooit meer terug komt.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist wel! Hij kan in ieder geval loslaten daar waar anderen krampachtig bij elkaar klitten en elkaar vast houden in belemmerende patronen. Elkaar niet zien zegt namelijk geen fuck over "om elkaar geven" en misschien spreken ze elkaar vaker dan jij jouw vader!
Heb je hele aflevering gezien?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze elkaar voor een bepaalde periode niet zien, het gaat erom dat zijn vader misschien nooit meer terug komt.
Ik heb zijn videologs (toch redelijk zijn tijd vooruit) op tv gezien.quote:
Ik geen enkele, ken hem alleen van die uitzending van Hugo Borstquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb zijn videologs (toch redelijk zijn tijd vooruit) op tv gezien.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mogguh broedert! they're giving u a hard time here nah?
Dus jij wil mij ook een "hard time" geven?quote:ik wil je altijd nog adopteren als pijpoom, brotha
Dan koopt die zoon een vliegticket met bestemming Zuid Amerika. Zuipen ze samen een borrel, praten even bij en klaar is Kees.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze elkaar voor een bepaalde periode niet zien, het gaat erom dat zijn vader misschien nooit meer terug komt.
Dat was genieten, wat mij betreft de eerste uit een reeksquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:03 schreef Manu82 het volgende:
maar het blijft mooi dat 020 weer een lekkere wedstrijd heeft gespeeld
Ben trots op ze
whehequote:Op zondag 31 augustus 2008 01:03 schreef Manu82 het volgende:
maar het blijft mooi dat 020 weer een lekkere wedstrijd heeft gespeeld
Ben trots op ze
Feyenoord zie ik dit jaar niet echt veel bereikenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:07 schreef Manu82 het volgende:
Hoop wel dat Feyenoord trouwens morgen wint, 3e wedstrijd is al 010-020Kunnen ze elkaar lekker verrot schoppen
Ze zijn underdog, helpt best wel, 020 is favoriet en ik verwacht nog iets van AZquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Feyenoord zie ik dit jaar niet echt veel bereiken
en speciaal voor jou, dezequote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En bedankt, iedereen aan het zingen, topic dood
Lekker héquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat zijn er nog veel fokkertjes wakker
hee mutsquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Het is zaterdagnacht en nog maar 1:25quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoi Fanneke......van de Griek gevallen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah, da's een héél lang verhaalquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoi Fanneke......van de Griek gevallen?
ja da's waar .....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is zaterdagnacht en nog maar 1:25
Mooi, wat is de agenda voor vannacht, wat zijn de onderwerpenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar ja ik ben zoals gewoonlijk nog klaarwakker
roep 's wat ik haak wel inquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, wat is de agenda voor vannacht, wat zijn de onderwerpen
ach ik heb veel energie wat kan ik zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt wel een slapende griek of zit je hem elke dag zo af te pijgeren dat hij 12 uur in coma ligt?
ik las gestern dat manchester-city waarschijnlijk op de schop gaat omdat de thaise ex-premier de aankoop van het kluppie niet helemaal kan verantwoorden. too bad.quote:
Oh nu snap ik het, je hebt weekend, maandag moeten alle buurmannen weer werkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bron svpquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik las gestern dat manchester-city waarschijnlijk op de schop gaat omdat de thaise ex-premier de aankoop van het kluppie niet helemaal kan verantwoorden. too bad.
Gunst, heb je weer zo'n meeloopsterquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
roep 's wat ik haak wel in
jezus,,,,,, hoe verzin je hetquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gunst, heb je weer zo'n meeloopster![]()
Goed, eerst de opening maar, die laten we aan Dementor
Daarna lijkt het mij goed dat we Manu als eerste even afhandelen m.b.t. het volgende:
1. Z'n verlegenheid
2. Het wel of niet kunnen betalen van een werkster en hoe hij zich dient op te stellen jegens haar
3. Z'n garderobe, hoe kleed hij zich en wanneer!
4. Wanneer hij nu eindelijk eens denkt af te studeren
5. Hoe hij de komende tien jaren voor zichzelf heeft ingevuld.
Jij belt zelfs nog naar nummer informatie om een praatje te maken heb ik het idee.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jezus,,,,,, hoe verzin je het![]()
kan jij geen tok show beginnen?
ik bel wel hoor
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij belt zelfs nog naar nummer informatie om een praatje te maken heb ik het idee.![]()
![]()
![]()
hee ls. jij komt soms ook wel vaag uit de hoek. luisterde zojuist het eerste gedeelte van radio peter en vond beequeen (in haar trioloog met 2 andere wijven) juist heel erg dappert, anusz! begreep dus niet helemaal waar jij je ongefundeerde kritiek (eerder ergens geschreven door jou) vandaan haalde, putoquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Z'n verlegenheid
Doe je niks aan en volgens mij valt het ook nog wel mee
2. Het wel of niet kunnen betalen van een werkster en hoe hij zich dient op te stellen jegens haar
Die werkster komt er als ze goedkoop is en dan voor een uurtje per week en zorg dan dat ze er is als ik op college ben
3. Z'n garderobe, hoe kleed hij zich en wanneer!
Ik kleed me casuall/netjes
4. Wanneer hij nu eindelijk eens denkt af te studeren
Volgend jaar als het goed is, ben nu bezig met thesis
5. Hoe hij de komende tien jaren voor zichzelf heeft ingevuld.
Eerst afstuderen, daarna een jaar werken, dan een jaar naar het buitenland, dan de standaard zooi en weet nog niet of dat in NL wordt of in het buitenland
't Moet kwantitatief zijn hoorde ik vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jezus,,,,,, hoe verzin je het![]()
Nee, we willen alleen een Peter in de ether....quote:kan jij geen tok show beginnen?
Godzalmuhliefhebbuh.....d'r komt geen eind aan met jou aan de foon, dat doen we nietquote:k bel wel hoor
Heb je last van korte termijngeheugen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh nu snap ik het, je hebt weekend, maandag moeten alle buurmannen weer werken
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff ter verduidelijking... Ik doe het niet met buurvrouwen die een realtie hebben.
Sowieso, dat Beequeen even tijd vrijmaakt om haar potten en pannen met rust te laten en überhaupt gaat bellenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ls. jij komt soms ook wel vaag uit de hoek. luisterde zojuist het eerste gedeelte van radio peter en vond beequeen (in haar trioloog met 2 andere wijven) juist heel erg dappert, anusz! begreep dus niet helemaal waar jij je ongefundeerde kritiek (eerder ergens geschreven door jou) vandaan haalde, puto
Only fan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ben wel eens héél lang in gespek geweest met een meisje van Neckerman![]()
ze belde om 11 uur 's ochtend op mijn vrije dag dus ik lag nog in mijn nest en het ging over één of andere
aanbieding maar het was net alsof ze dat hele verhaal zo van een briefje aflas, (wat waarschijnlijk
ook zo was) en toen kreeg ik ineens een héle erge lachkick![]()
en toen deed ze héél hard haar best om niet mee te lachen en probeerde het praatje af te maken
en toen vond ik het zo zielig.......
toen vroeg ik aan haar hoeveel ze er vandaag al had gebeld en zo en hoe ze het vond
en toen waren we zo een half uur verder, maar het arme kind moest ophangen want
volgens mij stond er een baas achter haar ofzo, ze klonk ineens zo benauwd.
toen zei ik schrap mij maar van de lijstals ik wat wil bestellen dan bel ik jou wel
Neuj, maar het blijft leuk om je legende hoog te houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je last van korte termijngeheugen?![]()
[..]
BQ was topquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee ls. jij komt soms ook wel vaag uit de hoek. luisterde zojuist het eerste gedeelte van radio peter en vond beequeen (in haar trioloog met 2 andere wijven) juist heel erg dappert, anusz! begreep dus niet helemaal waar jij je ongefundeerde kritiek (eerder ergens geschreven door jou) vandaan haalde, puto
nee dat verzin ik ook niet, zo ging het écht.......quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Only fan.
Zoiets verzin je gewoon niet.
Het staat fucking hell ook niet in het MC topicquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik lees zo fucking veel, denk nrc of zo'n gratis kutkrantje van het station (de pers?).
ik heb hem al teruggeluisterd.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, als jullie die uitzending nog willen beluisteren, dan moet het echt voor morgenavond. Ik kreeg al weer op m'n flikker van Peter dat ik hem online had gezet
Ik heb um al gedownloadquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, als jullie die uitzending nog willen beluisteren, dan moet het echt voor morgenavond. Ik kreeg al weer op m'n flikker van Peter dat ik hem online had gezet
eh...... effe denken, nee volgens mij niet meer maar weet het niet helemaal zekerquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:46 schreef Manu82 het volgende:
Heb het al geluisterd, kwam er na LS nog iemand eigenlijk?
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:46 schreef Manu82 het volgende:
Heb het al geluisterd, kwam er na LS nog iemand eigenlijk?
Ja, wie zou dat geweest zijn, met opmerking?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?
o na die stalker met ''kutmuziek'' heb ik ook nog even héél kort gebeld metquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dat was toch die ene die belde met de woorden "wat een kutmuziek" en daarna Disana?
nah in ieder geval iemand met weinig lef ....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wie zou dat geweest zijn, met opmerking?
Weet jij toevallig wie dat was met die kutmuziek? Die storing in de lijn kwam mij zo bekend voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o na die stalker met ''kutmuziek'' heb ik ook nog even héél kort gebeld met
een aanvraagje van ''hit the road jack'' ...
Ja, zou kunnen, heb hem pas aangezet nadat jij was geweest en wat je nu zegt heb ik wel gehoordquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was een leuk liedje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik was het niet hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wie dat was met die kutmuziek? Die storing in de lijn kwam mij zo bekend voor
dus je hebt dat hele half uur gemist van mijn boeiend gesprekquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, heb hem pas aangezet nadat jij was geweest en wat je nu zegt heb ik wel gehoord
Had jou uiteraard ook nog niet gehoord, maar inmiddels wel
die thaise ex-first katoi?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het staat fucking hell ook niet in het MC topic
en die lamzak stond er gewoon afgelopen zondag
oooh, die stalkert..quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee, heb vanmiddag/vanavond teruggeluisterd, alleen even doorgespoeld toen ik zelf wasquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus je hebt dat hele half uur gemist van mijn boeiend gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |