Heb al wat jaloerse "geluiden" gelezen hier en daarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb al wat jaloerse "geluiden" gelezen hier en daar
Ik ga ook kijken hoor Tuinfluiter, je moet het toch een kans geven he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het gaat sommige meer om de cos, dus komen vanzelf wel.
Lieve Deisyy, leuk je te zien.
Ruud , ik ben er zin in om cbml te volgen, Disana ook, BeeQueen gaat iniedergeval de Kickoff kijken,
Noekje , Gert.....etc.
Niemand die dit weet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:15 schreef Marrije het volgende:
Maar waar zijn peternb, disana, beequeen en NMNS eigenlijk??
Daar moet Peter nou eens goed op inspelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het ging er ook om dat het elke keer dezelfde bellers zijn
Ikke nietquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben zich volgens mij niet eens behoorlijk afgemeld
Heej Lobasca!quote:
Leuk Blurk dat je er ook zin in hebt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
Hartstikke fijn dat jij en Disana dit voor elkaar gekregen hebben
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heej Lobasca!![]()
Ja, sinds vanmiddag weer thuis, en hier is het gelukkig ook mooi weer! Dat maakt de overgang toch wat gemakkelijker he?
Merk alleen dat ik ineens een soort wegtrekker krijg, ben bekaf ineens, waarschijnlijk door de lange rit![]()
![]()
Mijn thumbs down sloeg op het feit dat ze zich niet hebben afgemeld, belachelijk!!quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent, eindelijk een kwaliteitsposter.
Okequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn thumbs down sloeg op het feit dat ze zich niet hebben afgemeld, belachelijk!!
ook grapje, dus we begrijpen elkaar wel
En is ook weer weg. Lekker gegeten en nu bankhangen met wat er ook maar voorbij komt op de tv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |