Nou ik ben de draad ff kwijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt alleen de buuf gehoord?![]()
duitsland is CarOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
Buuf en ik hebben tegelijk gebeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
jullie hadden het er druk mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
En Buuf belt uit Schubbekutteveen.
Dus we zijn niet echt buren.
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Excuses dat ik kom binnen vallen , ik lees dat jullie het ergens anders over hebben.
Topictitel : morgen cbml.
Morgen om 19:30, 6 dagen in de week op RTL5, er komen geen streams,
vanaf zondagmiddag 17:00 gaat er een fok-sub-cbml open, modjes en admin Yvonne
kijken het even aan, wanneer het forum leeg blijft , bezoekers wegblijven, forum niet loopt ,
het topic CODA, Commentaar op de afleveringen geen mensen trekt,
sluit het net zo snel weer als dat het open ging,,,,Geen vrouw overboord.
-edit-hoop dat het een enorm succes wordt, miljoenen posten, veel plezier hebben.
Elke week een live-uitzending, presentatie doet Nikkie Plessen, bekend van Kees&Co, TMF en ONM.
Noekje en Gert gaan samen het sub-forum inrichten, tientallen mensen zijn er zeker van, cbml is niet
hun concept, niet hun stijl en al helemaal niet zonder streams, ze gaan niet kijken,
12 mensen gaan toch wel naar de Kickoff kijken en willen het cbml een kans geven en
gaan de 7 meisjes, 5 jongens en de credits proberen te volgen.
Hier bij SHO mochten sinds 19 juni naschrijven over DGK,
om CBML te volgen hadden we naar een andere sub-forum, namelijk FTR , er is daar al een topic open,
maar goed, we krijgen een eigen sub-forum, admin Yvonne vond het goed, de modjes willen modden,
nu nog bezoekers in het topic.
Bij de SHO vertrekken de 4 DGK-cossen , ex-dgkmensen in de media, commotie om Huub topics en DGK-FB,
wil je de mensen terug vinden waarmee we 20 maanden de gouden kooi hebben bekeken,
kom dan morgen naar sub-forum -cbml.
http://cbml.headliner.nl/
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ tuinfluiter: Ik verwacht dat er heel veel uit dit subforum zullen kijken en ook de voormalige TVkijkers van DGK
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.![]()
Bedankt voor al deze info![]()
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Doet er ook eigenlijk niet toe, ik probeerde er de logica van in te zien, omdat Popstars hier wel zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.
Het ging er ook om dat het elke keer dezelfde bellers zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:17 schreef 2live het volgende:
ik luister naar LS nu, hoezo te weinig bellers?
Het kwartje begint nu te vallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |