quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Grappig zoals je dat verschillend kunt ervaren, ik luisterde heel anders naar dat gesprekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Dus datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Nog geen kwaad woord gevallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Goedenavond, is het hier nog een beetje gezellig?
zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog geen kwaad woord gevallen![]()
![]()
Hoi
Hoe dan?!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haar
Hee Blurkepurk ook weer terug in t landquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws!
Ben blij voor Soury!
Ja, hoe danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
Skip maar gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!
Dat moet je wel zeker weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef 2live het volgende:
ik luister nu naar dementor vlgs mij...
Kreeg het ff niet mee, over t shirts?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat moet je wel zeker weten.
Rerun.
Ja, was super Caro!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee Blurkepurk ook weer terug in t land![]()
Fijne vakantie gehad? Nog lavendeltjes geplukt?
Oh dat was een grapje van peter denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Kreeg het ff niet mee, over t shirts?
Ik weet het ook niet, er komt gewoon geen geluid meer uitquote:
Ja, gezellig he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook nog niet, was best druk daar hoor ik wel.
en nu wordt er bijgepraat over GTST.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat was een grapje van peter denk ik.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, er komt gewoon geen geluid meer uit![]()
Ik heb al in het configuratiescherm bij geluiden gekeken, maar het staat gewoon aan.
Ik neem mijn laptop maandag gewoon mee naar mijn werk en dan kan de systeembeheerder het oplossen.
Hee Blurk, je hebt een fijne vakantie gehad, lees ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was super Caro!
Heb geen lavendel geplukt, de lavendeltijd was al voorbij. Heb wel veel potpourri gekocht en heel veel zeep, kan dat gewoon niet laten, we zijn in Eze geweest en daar is een hele straat vol met van die winkeltjes, in de ene ruikt het nog lekkerder dan in de andere, er was er 1 waar je je eigen potpourri kon samenstellen.
Ik heb rozen, lavendel en kamperfoelie, heerlijk!
Ben jij al bezig in je tuin? Of is het er nu nog niet de tijd voor?
En verder al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:45 schreef 2live het volgende:
ik luister nu naar dementor vlgs mij...
oh dan ben je verder dan ik, bij mij gaat het nog over de invulling van CBMLquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
en nu wordt er bijgepraat over GTST.
daar ben ik te lui voor, zet ik het geluid ff zachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippen
Heuj dat is gemeen, Peter heeft niet voor niks mijn nummer opgezochtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij gaan we gelijk op, maar ik speel vals, ik probeer de liedjes te skippen
Ah, lekkere vakantie dus. Je hele huis ruikt nu naar zeep?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, was super Caro!
Heb geen lavendel geplukt, de lavendeltijd was al voorbij. Heb wel veel potpourri gekocht en heel veel zeep, kan dat gewoon niet laten, we zijn in Eze geweest en daar is een hele straat vol met van die winkeltjes, in de ene ruikt het nog lekkerder dan in de andere, er was er 1 waar je je eigen potpourri kon samenstellen.
Ik heb rozen, lavendel en kamperfoelie, heerlijk!
Ben jij al bezig in je tuin? Of is het er nu nog niet de tijd voor?
En verder al helemaal gesetteld in je nieuwe huis?
welke was dat dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heuj dat is gemeen, Peter heeft niet voor niks mijn nummer opgezocht
de eerste, de tweede of de derde keer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, gezellig he?![]()
Ik ben nu daar waar de buurvrouw net belt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
de eerste, de tweede of de derde keer?
Hoi Deisyyquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Blurk, je hebt een fijne vakantie gehad, lees ik.![]()
Nog last van de kwallen gehad?
ik luister nu naar jou.quote:
Door zoiets te posten vraag je er om.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
modjes en admin Yvonne
kijken het even aan, wanneer het forum leeg blijft , bezoekers wegblijven, forum niet loopt ,
het topic CODA, Commentaar op de afleveringen geen mensen trekt,
sluit het net zo snel weer als dat het open ging,,,,Geen vrouw overboord.
Je hebt alleen de buuf gehoord?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]de eerste keer
Ah, nu gaat het over goede tijden
Nou ik ben de draad ff kwijtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hebt alleen de buuf gehoord?![]()
duitsland is CarOquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
Buuf en ik hebben tegelijk gebeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik ben de draad ff kwijtMet dat telefoontje uit duitsland, wie waren dat??
jullie hadden het er druk mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:06 schreef CarOnline het volgende:
En Buuf belt uit Schubbekutteveen.
Dus we zijn niet echt buren.
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Excuses dat ik kom binnen vallen , ik lees dat jullie het ergens anders over hebben.
Topictitel : morgen cbml.
Morgen om 19:30, 6 dagen in de week op RTL5, er komen geen streams,
vanaf zondagmiddag 17:00 gaat er een fok-sub-cbml open, modjes en admin Yvonne
kijken het even aan, wanneer het forum leeg blijft , bezoekers wegblijven, forum niet loopt ,
het topic CODA, Commentaar op de afleveringen geen mensen trekt,
sluit het net zo snel weer als dat het open ging,,,,Geen vrouw overboord.
-edit-hoop dat het een enorm succes wordt, miljoenen posten, veel plezier hebben.
Elke week een live-uitzending, presentatie doet Nikkie Plessen, bekend van Kees&Co, TMF en ONM.
Noekje en Gert gaan samen het sub-forum inrichten, tientallen mensen zijn er zeker van, cbml is niet
hun concept, niet hun stijl en al helemaal niet zonder streams, ze gaan niet kijken,
12 mensen gaan toch wel naar de Kickoff kijken en willen het cbml een kans geven en
gaan de 7 meisjes, 5 jongens en de credits proberen te volgen.
Hier bij SHO mochten sinds 19 juni naschrijven over DGK,
om CBML te volgen hadden we naar een andere sub-forum, namelijk FTR , er is daar al een topic open,
maar goed, we krijgen een eigen sub-forum, admin Yvonne vond het goed, de modjes willen modden,
nu nog bezoekers in het topic.
Bij de SHO vertrekken de 4 DGK-cossen , ex-dgkmensen in de media, commotie om Huub topics en DGK-FB,
wil je de mensen terug vinden waarmee we 20 maanden de gouden kooi hebben bekeken,
kom dan morgen naar sub-forum -cbml.
http://cbml.headliner.nl/
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ tuinfluiter: Ik verwacht dat er heel veel uit dit subforum zullen kijken en ook de voormalige TVkijkers van DGK
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gekke, jij mag toch altijd binnenvallen.![]()
Bedankt voor al deze info![]()
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom we naar FTR gaan en niet in SHO kunnen biljven.
Doet er ook eigenlijk niet toe, ik probeerde er de logica van in te zien, omdat Popstars hier wel zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. "Ons clubje" blijft bij elkaar op Fok! en als er technische problemen zijn is er nog altijd een uitwijkplekje achter de hand.
Het ging er ook om dat het elke keer dezelfde bellers zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:17 schreef 2live het volgende:
ik luister naar LS nu, hoezo te weinig bellers?
Het kwartje begint nu te vallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er komt een speciaal CBML subforum. Dus niet enkel wat topics in FTR of SHO, maar echt een eigen subforum. Net als DGK was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |