Gisteravond stond op zijn weblog wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG REACTIES: DUS DAT
Gisteren dus een vet bizarre dag gehad.
Het begon allemaal smorgens, met zijn 2-en naar Amersfoort, oma Recourt ophalen en dan op naar Eindhoven het huwelijk van Ivo en Petra.
Claire ging de bruidsvisagie doen van haar aanstaande schoonzusje, en ik ging met Bram naar Ivo toe. Heel gezellig, had een mooi pak aan, Bram ook natuurlijk. Daarnaast zagen Ron en Berga er ook schitterend uit. Bij Ivo een broodje gegeten en toen met zijn allen (en camera man, had Bram goed geregeld) Petra ophalen.
Daar aangekomen was er een heel mooi momentje. Ivo die Petra ophaalde en ze zag er echt schitterend uit! Toen met zijn allen naar het gemeentehuis in Veldhoven waar het huwelijk werd ingezegend. Een schitterend mooie, informele plechtigheid waar Ivo en Petra in de echt werden verbonden.
Claire en Bram waren getuigen van Ivo. Tijdens de plechtigheid gaf de kleine Sem, het kindje van Ivo en Petra, de ringen aan. (natuurlijk met behulp van Ron) Het was echt heel ontroerend. Claire en ik wisselden vele blikken. Ik zat op de voorste rij tussen de oma's van Claire en de ouders van Claire en de ouders van Petra in. Ik moet zeggen het haalde toch veel herinneringen aan ons eigen huwelijk naar voren, en als ik naar Claire keek, zag ik hetzelfde in haar ogen.
So far so good, klein minpuntje, ik moest direct na de ceremonie weg, want het is druk op werk. Dus ik in de trein terug naar Hilversum en toen naar Eemnes. Zat ik daar achter mijn computer te werken, in mijn mooie pak met corsage, maar goed je hebt hart voor de zaak of niet.
Rond een uurtje of acht was ik in bespreking en had dus mijn telefoons achter mijn computer liggen. Word ik gebeld door een vriend, dat ik Claire moet bellen. Wat blijkt,
Claire bracht Oma Recourt terug van de bruiloft naar Amersfoort, werd oma onwel naast Claire. Claire stond helemaal overstuur naast de auto terwijl de ambulance Oma uit de auto haalde.
Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag. Dan ben je met zijn tweeen keihard aan het werk voor je toekomst, maakt eigenlijk meer uren dan een dag heeft. Heb je het prima naar je zin met hoe je leven eruit ziet. Maar dit zet je dan wel even met je voeten op de grond.
Claire reed dus achter de ambulance mee naar Nieuwegein. Natuurlijk ging ik meteen naar het ziekenhuis, kon natuurlijk meteen weggaan, sterker nog werd direct gebracht. Ron en Berga waren daar ook al onderweg.
Dus zo kon het verkeren dat ik op een bruiloft was geweest, daarna direct naar mijn werk en om een uurtje of negen stond ik samen met CLaire, Ron en Berga in een trauma kamer, in het ziekenhuis van Nieuwegein.
Oma had een breuk in der middenrif, waardoor de maag in borstholte was geschoten. Hierdoor dreigde een maagperforatie en aangezien oma al 87 is, is dat natuurlijk super gevaarlijk. Gelukkig stabiliseerde haar toestand en kon ze naar huis diezelfde avond en ging ze vandaag weer naar het ziekenhuis voor het plan om dit op te lossen. Dat was schrikken, maar gelukkig is Claire een enorme stoere chick en door haar ingrijpen en vlotte handelen kon oma subiet naar het ziekenhuis zodat de situatie niet erger werd dan hij al was.
Dus een vrij bizarre dag kun je wel zeggen,
en om het allemaal erger te maken. Claire haar tasje had ze op de achterbank laten liggen toen ze uitstapte bij de eerste hulp. Natuurlijk om het feest compleet te maken is er in de auto ingebroken en is haar tasje gejat met al haar pinpassen en creditcards, en mijn paspoort erin. Dus deze morgen voordat ik weer naar mijn werk ging mochten we vernemen dat er een aanzienlijk geldbedrag van haar rekening was gehaald. Natuurlijk moet ik naar Oldenzaal toe om aangifte doen van mijn paspoort en heeft Claire haar halve dag moeten besteden aan het politiebureau.
Daarnaast moest ik natuurlijk vandaag werken (ben net 2 uurtjes terug) en Claire moest de sleutel ophalen van ons bedrijfspand en onze nieuwe woning.
Dus zit dit nu te tikken terwijl we alles aan het inpakken zijn, ben morgen vrij, hoef zondag pas weer te werken, en gaan morgen dus overhuizen. Zit nu tussen tientalle verhuisdozen, maar goed. Het is allemaal voor een goed doel.
Merkte, tot mijn verbazing en ontroering, dat jullie enorm met ons meeleven, daarom wilde ik jullie dit log niet onthouden. Bedankt voor alle lieve reacties. Ze zijn gezien, gelezen en vooral enorm gewaardeerd.
tot gauw,
liefs
Huub en Claire
Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-08-29 | om: 23:23
bron
Vandaag gaan Huub&Claire verhuizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oma van Claire in elkaar gezakt, Claire's portemonnee tas gejat.
ach gossie nu herinner ik me dat mensje ook weer was (is) een gezellig omaatje.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:02 schreef Prospera het volgende:
Oma Recourt met Joris op de bruiloft van Huub&Claire![]()
[ afbeelding ]
@Vandaag
[ afbeelding ]
@Varen
[ afbeelding ]
Mazaru
Ja, ze was best bijdehand hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach gossie nu herinner ik me dat mensje ook weer was (is) een gezellig omaatje.....
nah we zullen voor haar duimen en dat ze maar weer gauw op de been zal zijn
Compleet logisch, waarschijnlijk is Huub bang dat hij hem kwijt raakt en je weet hoe vrouwen zijn met tasjes; die verliezen ze normaal geen moment uit het oogquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag me toch af waarom Claire rondloopt met Huub's paspoort in haar handtasje.
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Compleet logisch, waarschijnlijk is Huub bang dat hij hem kwijt raakt en je weet hoe vrouwen zijn met tasjes; die verliezen ze normaal geen moment uit het oog
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:02 schreef Prospera het volgende:
Oma Recourt met Joris op de bruiloft van Huub&Claire![]()
[ afbeelding ]
@Vandaag
[ afbeelding ]
@Varen
[ afbeelding ]
Mazaru
Handjes af van oma Recourt en van Claire trouwens ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...
Je kon gewoon een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik kon gisteravond al geen reactie meer achterlaten hier omdat er een slotje op zat![]()
Wat maak je allemaal mee op een dag Huub (en natuurlijk ook Claire). Wat een gedoe allemaal, ben blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met de oma van Claire. Wat een prachtig mensje is dat....
Veel succes met de verhuizing vandaag en veel plezier met t bezoek dit weekend!![]()
Ow en dat ik met, ik geloof, een flink aantal mede fokkers morgen achter de beeldbuis zit om eens eempjes naar CBML te kijken, ben benieuwd...
Toen ik nog online was, had net iemand 59 geopend en die zat ook meteen weer dicht, dan is t zinloos om er weer een te openen dacht ik zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kon gewoon een nieuwe openen.
Ben je gewoon gefrustreerd dat Lieke geen topic heeft of wil je dit topic nu al weer verpesten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...
Morgen gaan we hier allemaal dicht, nog ff en dan hopelijk in december weer een nieuwe DGKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Toen ik nog online was, had net iemand 59 geopend en die zat ook meteen weer dicht, dan is t zinloos om er weer een te openen dacht ik zo...
Nu was ik net weer online en zag ik dat er weer een nieuwe was, hoop dat het nu weer wat langer open kan blijven. Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt.....
quote:Lief
Hoi lieve mensen, wat een lieve reacties.. Je kunt alles nalezen op www.rocketmiljonairs.nl
Ik beloof binnenkort wat te schrijven, en foto's te plaatsen van petra als bruidje etc, moet nu opschieten ivm verhuizing. Bram komt zo met zn busje, en dan laden we de 1e lichting vast in. Heb tot vannacht alles zo goed en zo kwaad als het ging vast ingepakt, ik ga nu tussen-door werken... Wordt een lekker thuisje, ziet er fantastisch uit.
Ik beloof wat foto's van de verhuizing te plaatsen... Oma gaat t weer wat beter nu, ze doet even rustig aan. Was idd schrikken zo op de snelweg zonder vluchtstrook... dacht dat ik gek werd. Maar gelukkig schijnt t zonnetje weer vandaag ..
KUSKUS
Dus (voorlopig) geen DGK-topics meer:?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Morgen gaan we hier allemaal dicht, nog ff en dan hopelijk in december weer een nieuwe DGK
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
Ja die DGK topics mogen van mij wel dicht. Maar zie geen DGK voor dit topic staan. Dit is gewoon ster Huub's eigen topic, wat volgens mij dan ook in het goede rijtje staat en niet gesloten hoeft te worden. Dat geroep om sluiten of het afzeiken en dan een slotje, lijkt mij een poging om ons naar FTR-CBML te krijgen. Want erg veel respons zie ik daar niet.
Huub zuigt zwaar, wat een klootzak enne nu weet ik het zeker: CMBL wordt nooit wat, Huub en Hoeren dat gaat goed samen !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.
Als ik later groot ben, wil ik net zo stoer als jij worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub zuigt zwaar, wat een klootzak enne nu weet ik het zeker: CMBL wordt nooit wat, Huub en Hoeren dat gaat goed samen !
Vanwege het OMAO-schuim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
waarom komt er een eigen subforum?
Leg even uit Noekje. Een eigen forum van wat? CBML? Huub? DGK? Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.
Staat toch al in feedback.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
DIe vraag vroeg je al eerder in de DGK-FeedBack,quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
Een forum op FOK! Een CBML-forum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Leg even uit Noekje. Een eigen forum van wat? CBML? Huub? DGK? Hoe wat waar?
Ha, dat méén je niet? Wat goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Een forum op FOK! Een CBML-forum.
Ik heb écht in tijden niet zo gelachen maar het is klaar nu. Geen gedonder meer binnen dit topic.quote:
En die van Fluitertje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ha, dat méén je niet? Wat goedHeeft het pmetje van Disana aan Yvonne toch geholpen (denk ik)
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb écht in tijden niet zo gelachen maar het is klaar nu. Geen gedonder meer binnen dit topic.
Het is nu al dagen feest waar ik met plezier de slingers heb opgehangen maar het is mooi geweest.
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.quote:
Dat horen we dan wel van Huub zelf en wat mij betreft gaat dit topic gewoon mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is op de hoogte zeg je. Heeft hij je ook verteld wat hij er van vindt dat zijn eigenste topic dicht gaat?
Prima. Al denk ik dat jij te bevooroordeeld bent om dit onderdeel te modereren, maar goed we zullen het wel zien (het is veel erger dan ik dacht).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Dit onderdeel was altijd al van Gert en mij en uiteraard ben ik bevooroordeeld. Als ze jou blauw zouden maken ook. Zo werkt dat. Gewoon binnen the policy posten en dan is er niks aan de hand maar er gaat wel gemod worden. Gezellig hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Prima. Al denk ik dat jij te bevooroordeeld bent om dit onderdeel te modereren, maar goed we zullen het wel zien.
Dat zien we morgen wel. Voorlopig ga ik met wat flessen wijn de hort op!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt de titel dan anders? Commotie om Huub in het hokje of Commotie om Huub de buroredacteur.
Natuurlijk werkt dat zo, maar ik weet dat ik daar geen misbruik van zou maken. Ik zou mijn vooroordeel eerder tot een nadeel maken, om elke vorm van partijdigheid of terreur naar andersdenkenden zeker proberen te voorkomen. Als ik dat niet kan, word ik ook geen mod.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit onderdeel was altijd al van Gert en mij en uiteraard ben ik bevooroordeeld. Als ze jou blauw zouden maken ook. Zo werkt dat. Gewoon binnen the policy posten en dan is er niks aan de hand maar er gaat wel gemod worden. Gezellig hè?
Dat was toch al bekend toen het DGK subforum zou gaan sluiten??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Een forum op FOK! Een CBML-forum.
Mee eens!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Noekje en Gert, hartelijk dank voor het willen modden in het sub-forum
van reallife Can't Buy Me Love zonder streams, wat start op zondagavond 19:30.
Succes samen met het inrichten van het forum, wat zondagmiddag om 17:00 open gaat op Fok.
Alhoewel ik het Huub gun dat hij eventueel een eigen topic krijgt in het sub-forum CBML
ben ik zelf een beetje klaar met het commotie om Huub-topic, maar dat ligt niet aan Huub.
Elders las ik dat Huub zeker ook het sub-forum gaat bezoeken, maar dan niet als
redactiemedewerker maar als fok-user, wie weet komt zijn collega van de CBML-redactie
af en toe wel reageren, bijvoorbeeld tijdens de live-uitzendingen die we live kunnen volgen.
Vele reacties lees ik in de SHO dat mensen zich afvragen waarom er een sub-forum komt voor CBML?
Sommige lijken het niet te begrijpen dat er en subforum CBML komt, of zijn er zelfs niet blij mee.
Zie alle posten van Gert en Noekje.
En wanneer je van afzeiken en ergeren houdt, zou je best bevredigende 13 weken
kunnen krijgen, met vele hoogtepunten.
Door het volgen van de topics:
CODU, commentaren op de uitzendingen .
COS of sossen.
Spelers-topics.
Wekelijkse Live -uitzendingen.
CBML in de media
Aangvuld met Screenshots vanaf PC-tv.
Nee, er was geen sprake van een eigen forum. Dit is pas gisteren ter sprake gekomen. Ik had het iig niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend toen het DGK subforum zou gaan sluiten??
Dat zou toch maar tot september zijn, wanneer de nieuwe RLS zou beginnen?
Tja, dat kan. Ik heb hier als mod gezeten, als user en straks weer als mod en het enige doel is om er een leuk forum van te maken zonder teveel gezeik op elkaar. Zoiets doe je nog altijd met z'n allen en ook users hebben daar een bijdrage in. Ik doe het iig niet uit macht maar we willen gewoon een plek bieden aan een stel users en dat er regels zijn dat is maar een detail maar wel een middel om het leuk te houden. Zo'n big deal is het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat zo, maar ik weet ik daar geen misbruik van zou maken. Ik zou mijn vooroordeel eerder tot een nadeel maken, om elke vorm van partijdigheid of terreur naar andersdenkenden zeker proberen te voorkomen. Als ik dat niet kan, word ik ook geen mod.
Ik zou het wel kunnen, maar ik wil mezelf dat niet aandoen, zelfs als ik zou denken daar voordeel uit te kunnen halen. Modjes zijn top (meestal dan, want het is een hondenbaan).
ok, wel logisch eigen subforum bij een rls ala bb/dgkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Staat toch al in feedback.
Maar goed. Wij krijgen een eigen forum omdat the deal was dat wij hier zouden blijven totdat de volgende RLS zich zou aandienen. Dat er geen streams komen, is kut maar het houdt hier wel op dus het is dit of niks.
Aangezien het aardig wat users zijn, nemen we de hele bende mee. Vind je het niks, gewoon niet komen en gooi het uit je index.![]()
En als het niks wordt dan kan die alsnog weg.
Jaja, ik weet dat je modje was. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, er was geen sprake van een eigen forum. Dit is pas gisteren ter sprake gekomen. Ik had het iig niet verwacht.
[..]
Tja, dat kan. Ik heb hier als mod gezeten, als user en straks weer als mod en het enige doel is om er een leuk forum van te maken zonder teveel gezeik op elkaar. Zoiets doe je nog altijd met z'n allen en ook users hebben daar een bijdrage in. Ik doe het iig niet uit macht maar we willen gewoon een plek bieden aan een stel users en dat er regels zijn dat is maar een detail maar wel een middel om het leuk te houden. Zo'n big deal is het niet.
Nou doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |