quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Grappig zoals je dat verschillend kunt ervaren, ik luisterde heel anders naar dat gesprekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Dus datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Nog geen kwaad woord gevallenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Goedenavond, is het hier nog een beetje gezellig?
zover ben ik nog nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:31 schreef Manu82 het volgende:
fucking hell, ik zit nu terug te luisteren en heb ik gvd gisteren gewoon voor 50 luisteraars zitten te praten
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog geen kwaad woord gevallen![]()
![]()
Hoi
Hoe dan?!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat is zeker goed nieuws!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:19 schreef Marrije het volgende:
Mijn commentaar volgt dus 24 uur later
Wat leuk dat Soury er was! En dat ze zich zo goed voelt, helemaal top!
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat mag, jij mag alles, jij hebt blauw haar
Hee Blurkepurk ook weer terug in t landquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is zeker goed nieuws!
Ben blij voor Soury!
Ja, hoe danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Rustig avondje dus voor Static, tot nog toe![]()
Ik kan helaas de ppps niet luisteren, mijn geluid doet het niet meer, een beetje te enthousiast mijn laptop opgeruimd en mijn geluid eraf gegooid, denk ik
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog gepraat, ik heb alleen zitten tetteren
Skip maar gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat moet ik nog horen, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |